Қонақ үй және мейрамхана қызметтерінің сапасын басқару

  • Бұл курс білім алушыларды қонақ үй қызметі мен мейрамхана бизнесінде зерттелетін мекеменің қызмет сапасын алдын ала бағалайтын сапа жүйесімен таныстырады. Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі қызмет сапасын ажырата білу керек, өйткені қызмет ерекшеліктерінің өнімнен айырмашылығы өндіріс пен тұтынудың үзілмегендігінде, сапа өзгергіштігі және сақтауға қабілетсіздігінде.
  • Образовательная программа 6B11116 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top