Стратегиялық маркетинг

  • Нарықтағы позицияны айқындауға, тауар тобын немесе қызметті өндірушіден тұтынушыға жылжыту үшін стратегияны айқындауға бағытталған кәсіпкерлік қызмет. Тауарлардың немесе қызметтердің жаңа тобын өндіру үшін тұтынушының ережелерін, қалаулары мен талаптарын талдау. Маркетингтік ақпаратты жинау және жүйелеу әдістері. Тұтынушылардың мінез-құлқының принциптері, мотивация, маркетинг кешенін құру, тиімді коммуникациялар, бәсекелестік стратегиялар.
  • Образовательная программа 7M04104 Іскерлік әкімшілік (MBA)
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top