7M04104 Іскерлік әкімшілік (MBA) в Инновациялық Еуразия университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бизнесті басқару саласында заманауи білім мен дағдыларды меңгерген магистрлерді кешенді даярлау. Бизнес-процестер мен кадрлық активтерді басқара алатын, компанияның стратегиясын қалыптастыра алатын және оларға ғылыми құралдар көмегімен қол жеткізе алатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Инновациялық Еуразия университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Кәсіпорын қызметін жоспарлау және ұйымдастыру
Пәнді оқытудың мақсаты-тиімді басқару және бәсекеге қабілеттілікті арттыру функциясы ретінде кәсіпорын қызметін жоспарлау мен ұйымдастырудың тұтас идеясын алу. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: жоспарлау басқарудың негізгі функциясы ретінде. Қызметті жоспарлау және ұйымдастыру процесі. Мақсат ағашы, мақсаттарды басқару, мақсаттарды Орындаушы деңгейіне дейін каскадтау. Қызметті ұйымдастыруда басымдықтарды белгілеу. Жұмыс күнін жоспарлау алгоритмі. Scrum әдістемесіне кіріспе. Басшының құзыретіне қойылатын жаңа талаптар. Икемді жоспарлау әдістемесі арқылы қызметті ұйымдастыру. Басқару стильдері. Қарым-қатынас және эмпатия. Көшбасшылық және басқару тиімділігі. Өндірістік қызметті жоспарлау және ұйымдастыру тетіктерін әзірлеудің заманауи әдістері. Өндірістік процестерді оңтайландыру. Қызметкерлердің тиімділігін арттырудың озық технологиялары, командалық білім.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Еңбек құқығы
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда қолданыстағы еңбек заңнамасын қолдану және пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, практикада туындайтын қиын жағдайларда бағдарлай білу болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, игеруі керек: еңбек құқығының түсінігі, пәні, әдісі. Еңбек құқығының принциптері мен көздері. Еңбек құқығының жүйесі мен функциялары. ҚР Еңбек құқығы субъектілерінің құқықтық жағдайы. Кәсіподақтардың құқықтық мәртебесі. Әлеуметтік серіктестіктің түсінігі, принциптері мен формалары. ҚР-да жұмыспен қамтуды және жұмысқа орналастыруды құқықтық реттеу. Еңбек шартының түсінігі және оның түрлері. Еңбек шартын жасасу, тоқтату және бұзу тәртібі. Жұмыс уақыты. Демалыс уақыты. Еңбекақы. Жалақы. ҚР Еңбек құқығы бойынша қызметкерлерге берілетін кепілдіктер мен өтемақы төлемдері. Еңбек тәртібі. Тараптардың материалдық жауапкершілігі. Еңбекті қорғау және қауіпсіздік. Еңбек даулары және оларды шешу тәртібі. Қызметкерлердің жекелеген санаттарының еңбегін құқықтық реттеу. Еңбекті халықаралық-құқықтық реттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты жүйелік зерттеулердің, әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерінің негіздерін зерттеу болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды зерделеп, меңгеруі керек: зерттеу қызметіне жалпы жүйелік көзқарасты қалыптастыру және бастапқы көздермен, аналитикалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, материалды тұжырымдау және ұсыну, теориялық білімді игеру және зерттеу саласында практикалық дағдыларды дамыту. Зерттеу әдістері бизнес саласында өзекті, оларды қолдану тәжірибесі, талдау, озық тәжірибе. Экономикалық құбылыстар мен процестерді зерттеу әдістемесінің айрықша сипаттамалары. Экономикалық ғылымдағы зерттеу бағыттарының жіктелуі. Әдістемелік талдаудың негізгі кезеңдері мен компоненттері. Зерттеу тақырыбын тұжырымдау және нақтылау. Зерттеу жоспары мен бағдарламасын құру. Зерттеу жүргізу үшін деректерді жинау әдістері. Зерттеу әдісін таңдау. Бағдарламалық пакеттерді қолдана отырып экономикалық модельдер құру. Зерттеу туралы есеп пен презентация дайындау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ұйымдастырушылық мінез-құлық және даму
Пәнді оқытудың мақсаты-ұйымдағы адамдардың өзара әрекеттесуінің заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы құзыреттіліктер мен кәсіби білімді қалыптастыру, ұйымдық мінез-құлықты тиімді басқару саласында шеберлік пен практикалық дағдыларды қалыптастыру, қызметкерлердің жеке ерекшеліктері мен ұйымның даму мақсаттарын жан-жақты талдауды ескере отырып, басқарудың инновациялық әдістерін игеру. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: ұйым жұмыс орны ретінде. Этика және ұйымдастырушылық мінез-құлық. Жоғары тиімді ұйым. Ұйымдастырушылық мінез-құлықтың жаһандық аспектілері. Әртүрлілік және жеке айырмашылықтар. Қабылдау және атрибуция (атрибуция). Мотивация және күшейту. Жоғары өнімді командалар. Орындау деңгейі жоғары ұйымның мәдениеті. Көшбасшылық, билік және саясат. Ақпарат және коммуникациялар. Шешім қабылдау. Өзгерістер, инновациялар және стресс. Жанжал және келіссөздер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бизнес-зерттеу
Пәннің мақсаты: осы мамандық бойынша білім алушыларға бизнес-зерттеулер жүргізу үшін қажетті заманауи білім, білік және дағдылар кешенін беру. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, игеруі керек: іскери зерттеулерді практикалық қызметте қолданудың мәні мен ерекшеліктері. Компаниялардағы бизнес-зерттеулердің негізгі сипаттамалары мен талдауы, бизнес-зерттеулердегі технологиялар мен нарық ұғымы, бизнес-зерттеулердің негізі ретінде жобаның экономикалық параметрлері, бизнес-зерттеулердегі болжау және жоспарлау. Компанияның жоспарлау жүйесіндегі бизнесті зерттеу. Бизнес-зерттеу жүргізудің құрамдас элементтері, зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстарды қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономикалық процестерді модельдеу және болжау
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің экономикалық процестерді модельдеу мен болжаудың негіздері, мазмұны мен ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру, экономиканың қазіргі жағдайында макроэкономикалық жоспарлау негіздерін зерттеу және игеру болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, игеруі керек: бизнес саласындағы экономикалық процестерді білудің түсінігі мен маңыздылығы. Модельдеу және болжау мәні. Экономикалық міндеттерді оңтайлы басқару және жоспарлау, Статистикалық деректерді қолдана отырып және пысықтай отырып, осы саланың негізгі теориялық тұжырымдамалары өнім өндірісінің тиімділігі немесе ақша ресурстарын орналастыру туралы қорытынды жасауға, экономикалық болжам жасауға; экономикалық, логикалық ойлауды дамытуға ықпал етуге мүмкіндік береді. ҚР-дағы экономикалық процестерді модельдеу және болжау саласындағы негізгі проблемаларды және оларды шешудің мүмкін жолдарын талдау. Макроэкономикалық жоспарлар мен болжамдарды әзірлеу кезінде теориялық білімді тәжірибеде қолдануға үйрету. Шетелдік тәжірибені және оны отандық тәжірибеде қолдану мүмкіндіктерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бизнес-заңнама
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бизнес-заңнама нормаларын қолданудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын игеру болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар мынадай тақырыптарды зерделеп, меңгеруі тиіс: кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық-құқықтық нысандары мен түрлері. Бизнес заңнамасының маңыздылығы. Компанияны ұйымдастыру және тіркеу. Лицензиялау. Қайта құру. Банкроттық. Фирманы тарату. Еңбек құқығының түсінігі, пәні, әдісі және жүйесі. Еңбек құқығы саласындағы құқықтық қатынастар. Еңбек саласындағы әлеуметтік әріптестік. Еңбек шарты. Еңбек шарты тараптарының материалдық жауапкершілігі. Жұмыс уақыты. Еңбекке ақы төлеу және нормалау. Еңбекті қорғау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару экономикасы
Басқарушылық экономика бизнестегі практикалық мәселелерді шешу үшін экономикалық тұжырымдамалардың, теориялардың, құралдар мен әдістемелердің қолданылуын, Экономикалық теория мен басқару теориясының үйлесімін зерттейді. Пәннің мақсаты: болашақ магистрлердің қазіргі экономиканың даму заңдылықтары мен нарық жағдайындағы экономикалық агенттердің мінез-құлқының жалпы принциптері туралы білімдерін бекіту. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, игеруі керек: Басқару экономикасы: мазмұны, мақсаттары мен міндеттері; компанияның экономикалық мазмұны және оңтайлы шешім қабылдау; Сұраныс пен ұсынысты бағалау және болжау. Икемділік; өндіріс теориясы мен бағасы; басқару шешімдеріндегі өндіріс шығындарының мәні; мінсіз бәсекелестік жағдайында өндірісті оңтайландыру; жетілмеген бәсекелестік жағдайында өндіріс бағасы мен көлемі туралы шешім қабылдау; инвестициялардың тиімділігі мен тәуекел дәрежесін экономикалық талдау; жаһандану және трансұлттық компанияны басқару; нарықтық экономиканы мемлекеттік реттеу; тұтынушылық таңдау теориясы. Сабақтар материалды таныстырумен, ситуациялық есептер мен кейстерді шешумен пікірталас түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Қазіргі қаржылық менеджмент
Қазіргі заманғы қаржы менеджменті шаруашылық жүргізуші субъектілер қаржысының тиімді жұмыс істеуін және тұрақты дамуын қамтамасыз етуге бағытталған. Пәннің мақсаты: білім алушылардың қазіргі жағдайда кәсіпорында қаржылық басқаруды жүзеге асыру үшін қажетті білімдерін қалыптастыру. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: қазіргі қаржылық менеджменттің мақсаттары мен міндеттері, қаржылық менеджменттің тұжырымдамалық негіздері. Тәуекел және кірістілік. Активтерді бағалау модельдері мен әдістері, активтерді бағалау модельдері мен әдістері. Капитал құны. Инвестициялық жобаларды талдау. Инвестициялық жобаның ақша ағынын болжау. Ұзақ мерзімді қаржылық жоспарлау, компанияның құны. Компаниялардың құнын басқару. Жұмыс тұтқасының әсері. Фирманың ағымдағы шығындарын басқару. Қаржылық левередж әсері. Капитал құрылымының теориясы. Дивидендтік саясатты басқару. Айналым капиталын басқару және қаржыландыру. Сабақтар материалды таныстырумен, ситуациялық есептер мен кейстерді шешумен пікірталас түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бизнес-коммуникация
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларды заманауи коммуникациялардың негізгі принциптері мен ережелерімен, қолданыстағы технологиялармен, әдістермен, кәсіпорындардың коммуникациялары бойынша іс-шаралармен таныстыру, яғни.практикада шешілетін бизнестегі коммуникация міндеттерінің мәнін толық ашу. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, игеруі керек: коммуникацияның мәні мен жіктелуі. Іскерлік коммуникациялар және олардың қазіргі басқару жағдайындағы рөлі. Тік және көлденең, формальды және бейресми, сыртқы, интерактивті және басқа ұйымдастырушылық коммуникациялардың коммуникациялық әсерлері мен ерекшеліктері, бұл жұмысты дұрыс ұйымдастыруға және мақсатқа жету үшін "болжауға, мүмкіндігінше болдырмауға, қажет болған жағдайда әрекет етуге" мүмкіндік береді. Осы білім саласында жинақталған халықаралық тәжірибе.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инвестицияларды басқару
Инвестицияларды басқару тиімді стратегиялық және жедел инвестициялық шешімдер қабылдауға бағытталған. Пәннің мақсаты-білім алушылардың нарықтық экономикаға барабар инвестициялық қызметті басқарудың заманауи әдістері туралы білімдерін қалыптастыру; олардың басқарудың жаңа инвестициялық идеологиясы мен инвестициялық мәдениетін қабылдауына ықпал ету; олардың динамизмі мен өзгергіштігін қамтамасыз ететін инвестициялық шешімдер қабылдау логикасын әзірлеуге көмектесу; осы басқару процесінде отандық және шетелдік экономикалық тәжірибеде қолданылатын заманауи инвестициялық технологиялар мен құралдармен таныстыру. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар мынадай тақырыптарды зерделеп, меңгеруі тиіс: Инвестициялар ұғымы мен жіктелуі; инвестициялық нарық; Инвестициялық саясат; Инвестициялар көздері; Бизнестегі инвестициялардың маңызы мен қалыптасуы; Кәсіпорынның инвестициялық стратегиясын әзірлеу; Қаржылық Инвестицияларды басқару; инвестициялық портфельді басқару; инвестициялық жобалауды басқару; инвестициялық жобаны бағалау; Әдістері қаржыландырылды мен инвестициялық қызмет. Сабақтар материалды таныстырумен, ситуациялық есептер мен кейстерді шешумен пікірталас түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Эмоциялық интеллект
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың басқару қызметінде эмоционалды интеллект технологияларын қолдану саласындағы теориялық және практикалық білімдерін, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ қазіргі ұйымдардағы менеджердің кәсіби қызметіне қажетті жаңа құзыреттілікті (эмоционалды интеллект) қалыптастыру болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, игеруі керек: эмоционалды интеллект іскери ортадағы қиын жағдайларды шешудің құралы ретінде. Жалпы компанияның көшбасшылық сапасы мен тиімділігін арттыру саласындағы эмоционалды интеллект. Байланыс, келіссөздер және қарым-қатынас атмосферасын басқарыңыз (ауызша және вербалды емес сигналдар). Ұжымды басқарудағы эмоционалды интеллект және тиімді командалар құру. Жанжалдарды басқарудағы эмоционалды интеллект. Клиентке бағдарлау және эмоционалды интеллект.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи жетекшінің тиімді дағдылары
Пәнді оқытудың мақсаты-әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындарда жоғары және орта буын менеджері ретінде табысты жұмыс істеуге мүмкіндік беретін заманауи компаниялардағы мазмұн негіздерімен және басқару ерекшеліктерімен танысу. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар мынадай тақырыптарды зерделеп, меңгеруі тиіс: басшының қызметінде қолданылатын технологиялар, тиімді басшылық құралдары, сондай-ақ басшының жеке құндылықтары мен ұйымның алға қойған мақсаттарына сәйкес уақыттың орны толмас ресурсын тиімді пайдалану технологиялары. Басшының негізгі құзыреттері. Қызметті жоспарлау және ұйымдастыру дағдылары, бизнесті түсіну және тәуекелдерді басқару дағдылары. Қызметкерлерді ынталандыру. Байланысты басқару және стресске төзімділік. Тиімді шешім қабылдау дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Пәнді оқытудың мақсаты - заманауи коммерциялық кәсіпорынның бизнес-стратегиясы шеңберінде маркетингтік стратегияны әзірлеу бойынша терең теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Тауарлардың немесе қызметтердің жаңа тобын шығару үшін тұтынушының ережелерін, қалаулары мен талаптарын талдау. Маркетингтік ақпаратты жинау және жүйелеу әдістері. Тұтынушылардың мінез-құлық принциптері, мотивация, маркетинг кешенін құру, тиімді коммуникациялар, бәсекелестік стратегиялар. Нарықты сегменттеу. Маркетинг жүйесіндегі өнім. Маркетингтегі тауар саясаты. Маркетингтегі баға саясаты. Маркетингтегі сату саясаты. Маркетингтегі коммуникациялық саясат. Маркетинг жүйесіндегі жарнама. Маркетингті жоспарлау және бақылау. Маркетингтегі Стратегиялық жоспарлау. Халықаралық маркетинг. Қызмет маркетингі және коммерциялық емес қызмет
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жобалар мен бағдарламаларды талдау және бағалау
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды басқару технологиясы ретінде бағдарламалар мен жобаларды талдау мен бағалаудың қолданыстағы практикасымен және әдістемелік негіздерімен таныстыру болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: бағдарлама және жоба. Бағдарламалар мен жобаларды іске асыруды ұйымдастыру және басқару; құрылымы мен мазмұны; экономикалық талдау әдістері; даму бағдарламаларын, сондай-ақ ҚР-дағы стратегиялық бағдарламалық құжаттарды әзірлеу және бағалау әдістемесі; мониторинг. Бағдарламаны басқару функциясы ретінде бағалау. Миссия-мақсат-міндеттер-Іс-шаралар арасындағы байланысты құру. Бағдарламаларды бағалау және аудит: ұқсастықтар мен айырмашылықтар. Бағалау зерттеулерін жоспарлау және кезеңдері. Бағдарламаларды бағалаудағы логикалық модельдер. Саясатты іске асырудың бағдарламалық-мақсатты әдісі. Бағдарламалар: түсінігі мен түрлері, Нормативтік-құқықтық базасы, қалыптастыру және іске асыру мәселелері. Салалық саясатты талдау тәжірибесі. Жобалар мен бағдарламалардың тиімділігін бағалау саласындағы тұжырымдамалар мен стандарттарды, жобалар портфелінің, бағдарламалардың тиімділігі ұғымдарын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Digital Shift
Пәннің мақсаты-білім алушылардың дамудың оңтайлы бағытын таңдау, инновацияны енгізу мерзімін қысқартуға мүмкіндік беретін технологияны игеру үшін цифрлық кеңістікте бағдарлануы үшін қажетті білімдерін қалыптастыру. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: Цифрлық бизнес-модель. Клиентке бағытталған ұйым. Қызмет көрсету. Экожүйелік. Бірлік-экономика. Сандық актив. Кімнен-компанияның сәулеті. Блокчейн, Киберқауіпсіздік. Жасанды интеллектті енгізу стратегиясы. Импортты алмастырудың жаңа тәсілдері. Жетілдірілген аналитика. DevOps сандық өндіріс құбыры. Кәсіпорын үшін цифрлық тұжырымдаманы құру: "цифрға" көшудің құрылымы мен жоспарын әзірлеу. Сандық компания. Data-офис функциясын құру принциптері. Азық-түлік тәсілі туралы түсінік. Кәсіпорынның цифрлық трансформациясын басқару моделі. Сандық мәдениет. Өзгерістерді басқару. Технобренд құру. Сандық компанияның көшбасшы профилін құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Күйзеліске төзімділікті арттырудың қазіргі заманғы техникасы
Пәнді оқытудың мақсаты стресс пен стресстік жағдайлар туралы негізгі теориялық ережелерді, психологиялық және кәсіби стресстің пайда болу факторларын, реттеу механизмдерін, стресстің дамуының алдын алу жолдары мен әдістерін және оны түзетуді зерттеу болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: адамның стресс мәселесі. Стресстің биохимиялық және физиологиялық көріністері. Стресстің көріну формалары. Адамның стресске төзімділігін бағалау мәселесі. Стресстің дамуына әсер ететін факторлар. Кәсіби күйіп қалу құбылысы. Созылмалы шаршау синдромы. Стресске төзімділік, компоненттер, даму әдістері. Стресс деңгейін оңтайландыру әдістері. Стресске төзімділік деңгейін арттыру әдістері. Стресс кезінде психологиялық жағдайды өзін-өзі реттеу жолдары. Бизнес үшін тиімді әдістер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты ұйымның стратегиялық міндеттеріне қол жеткізуге, өзгерістердің мәні, олардың алғышарттары, ұйымның дамуы үшін маңызы, өзгерістер процесін басқарудың әдістері мен технологиялары туралы жүйелі түсінік алуға бағытталған тиімді жобаларды таңдау мен іске асыруды оңтайландыру үшін қажетті білімді қалыптастыру болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, игеруі керек: ұйымды басқару жүйесіндегі жобалық менеджмент. Жоба басқару объектісі ретінде, белгілері мен сипаттамалары. Жоба түрлерінің жіктелуі. Жобалардың мазмұны мен құрылымы. Жобаның өмірлік циклі. Жобаны басқару функциялары. Өзгерістер логикасын ашу. Жобаны ұйымдастырушылық жоспарлау. Жоба командасын дамыту. Жобаға қатысушыларды ынталандыру. Жобаның коммуникацияларын жоспарлау, жобалық ақпаратты бөлу, есептілікті ұсыну, әкімшілік аяқтау. Жобаларды басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету: құрамы, құрылымы, сипаттамалары. Жобаларды басқаруға арналған бағдарламалық құралдар. Олардың функционалдығы және бағдарламалық жасақтаманы таңдау критерийлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жеке брендті қалыптастыру
Пәнді оқытудың мақсаты-менеджердің жеке брендімен зерттеу мен практикалық жұмыстың заманауи тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыру және тереңдету. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: жеке бренд құру, брендті басқарудың тиімділігін бағалаудың негізгі әдістері. Стратегиялық картаны және адам ресурстарын басқару саласындағы қызмет тиімділігінің негізгі көрсеткіштерінің жүйесін әзірлеу, олардың орындалуын бақылау, брендтің тиімділігін бағалауды жүргізу кезінде деректерді жинау және ақпаратты талдау әдістерін меңгеру. Дағдылар және қызмет тиімділігінің негізгі көрсеткіштері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инвестициялық жобаларды қаржылық бағалау
Инвестициялық жобаны қаржылық бағалау оған салынған қаржылық инвестициялардың рентабельділігі мен қайтарымдылығын анықтау үшін кешенді зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты-басқарушылық шешімдерді негіздеу үшін инвестициялық жобаларды қаржылық бағалауды жүзеге асыру үшін білім алушыларда қажетті білімді қалыптастыру. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: инвестициялық жобалардың түсінігі мен жіктелуі, инвестициялық жоба және оның өмірлік циклі. Инвестициялық шешімдер қабылдау негіздері. Инвестицияларды қаржылық бағалау Құралдары. Инвестициялардың қаржылық-экономикалық негіздемесі. Залалсыздықты талдау. Инвестициялық жобаларды бағалаудың статикалық әдістері. Инвестицияларды бағалаудың динамикалық әдістері. Инвестициялық жобаларды қаржылық бағалаудың қосымша аспектілері. Инвестицияларды бағалау критерийлерінің қайшылығы. Жобалық тәуекел. Инвестициялар тиімділігін есептеудегі инфляцияны есепке алу. Эмитент ұйымының инвестициялық тартымдылығын талдау. Инновациялық және инвестициялық жобаларды қаржыландыру көздерінің бағасы мен құрылымын талдау. Инвестициялық талдаудағы экологиялық аспектілер. Сабақтар материалды таныстырумен, ситуациялық есептер мен кейстерді шешумен пікірталас түрінде өткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Маркетингтік талдау және нарықты зерттеу
Пәнді оқытудың мақсаты-нарық туралы ақпарат жинау әдістемесін игеру, маркетингтік зерттеулер процесін жобалау, оның ішінде ақпарат көздерін іздеу, жинау әдістері мен техникалық құралдарын таңдау, іріктеу көлемін есептеу, сонымен қатар талдау, деректерді жүйелеу және зерттеу есебін құру дағдыларын игеру. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу; маркетингтік талдау жүргізу және маркетингтік шешімдер қабылдау проблемаларына жүйелі көзқарасты қалыптастыру. Нарық: мәні, құрылымы, жұмыс істеу механизмі, түрлері. Нарықты маркетингтік зерттеудің әлеуметтік негіздері мен ерекшеліктері. Маркетингтік ақпараттың түрлері және оны алу көздері. Нарықты маркетингтік зерттеудің негізгі бағыттары мен әдістері. Маркетингтік ақпаратты жинау және жүйелеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шетелде тағылымдамадан өту "Сандық трансформация және инновациялар"
Тағылымдаманың мақсаты білім алушының кәсіби деңгейін арттыру, оның ішінде таңдалған мамандану бойынша кәсіби білімді, іскерлікті және дағдыларды игеру, бекіту және жетілдіру; басқарушылық құзыреттілікті арттыру; іскерлік және серіктестік байланыстарды жолға қою; шет тілін білуді және болу елімен танысуды жетілдіру; мәдени және жалпы білім беру деңгейін арттыру болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: қазіргі қоғамның өзгеруі. Сандық технологиялар. Цифрлық ресурстарды әзірлеу және енгізу, зияткерлік меншік және ашық лицензиялар. Сандық дағдылар және медиа-ақпараттық сауаттылық. Экономиканы цифрландыруды ескере отырып, әр түрлі саладағы жетекші мамандардың жаңа технологиялары мен әдістерін зерттеу. Инновациялық идеялармен таныстыру. Желі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көшбасшылық және команданы қалыптастыру
Пәнді оқытудың мақсаты-көшбасшылық, команданы құру және басқару саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, игеруі керек: көшбасшылық, көшбасшылық позицияларды жүзеге асырудың мәні. Эмоционалды интеллект теориясын зерттеу. Мотивацияның қазіргі теориялары. Ұйымдастырушылық мәдениет және климат. Трансформациялық көшбасшылық және мансапты басқару. Өзгерістерді басқару. Команда құру. Командадағы рөлдердің типологиясы. Тиімді байланыс технологиялары. Командалардың өзара әрекеттесуі. Сенім және өкілеттіктерді беру. Топтық жұмысты жобалау және жүргізу. Басқару құралдары. Командадағы қақтығыстармен жұмыс.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқару
Пәнді оқытудың мақсаты кәсіпорында адам ресурстарын басқару жүйелерінің жұмысын ұйымдастыру, кадрлық жұмысты жоспарлау, кадрлық әлеуетті басқару және оның дамуы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, игеруі керек: еңбек ресурстары. Ұйым қызметкерлері. Әлеуметтік-еңбек қатынастары. Еңбек нарығы және жұмыспен қамту. Еңбек ресурстарын басқарудың мемлекеттік жүйесі. HR функцияларын жүйелі түрде ұсыну, адам ресурстарын басқару әдістемесі, кадрларды іріктеуді, бағалауды және дамытуды жоспарлау әдістері, адам ресурстарын басқарудың құқықтық және экономикалық аспектілері. Ұйымдағы кадрлық жоспарлау негіздері. Кадрлық бақылау. Қызметкерлердің маркетингі. Персоналға қажеттілікті болжау және жоспарлау. Еңбекті нормалау және персонал санын есептеу. Қызметкердің мансаптық дамуындағы Кадрлық менеджмент. Персоналды басқару саясаты және компанияның адами капиталын құру. Персоналдың еңбек өнімділігін басқару стратегиясы. Ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту және жетілдіру стратегиясы. Білімді басқару стратегиясы. Қызметкерлерді іздеу, ұстау және ынталандыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетелде тағылымдамадан өту "Бизнестегі заманауи трендтер»
Тағылымдаманың мақсаты білім алушының кәсіби деңгейін арттыру, оның ішінде таңдалған мамандану бойынша кәсіби білімді, іскерлікті және дағдыларды игеру, бекіту және жетілдіру; басқарушылық құзыреттілікті арттыру; іскерлік және серіктестік байланыстарды жолға қою; шет тілін білуді және болу елімен танысуды жетілдіру; мәдени және жалпы білім беру деңгейін арттыру болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар мынадай тақырыптарды зерделеп, меңгеруі тиіс: экономиканы цифрландыруды ескере отырып, әртүрлі салалардағы жетекші мамандардың жаңа технологиялары мен әдістемелерін зерделеу. Инновациялық идеялармен таныстыру. Жеті әмбебап тренд: саралау және мамандандыру. Еңбек бөлінісі және жаңа мамандықтар мен кәсіптердің пайда болуы. Рационализация. Snack culture. Даралау. Рефлексивтілік. Абстракция. Жаһандану. "Жадың қайтару". Желі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Стратегиялық менеджмент
Пәннің мақсаты білім алушылардың Стратегиялық менеджмент саласында тиімді стратегиялық басқару шешімдерін қабылдауға, сондай-ақ менеджер қызметінің кәсібилігін айқындайтын білім әлеуетін қалыптастыруға мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар мынадай тақырыптарды зерделеп, меңгеруі тиіс: стратегиялық менеджменттің мәні, негізгі құрамдас бөліктері, компанияның сыртқы және ішкі ортасын талдау және бағалау, портфельдік талдау, әртараптандыру, әртүрлі салалардағы кәсіпорындардың стратегиясы, стратегиялық баламалар және стратегияны іске асыру шарттары. Бағытты таңдау, саланы және бәсекелестік жағдайды талдау. Стратегияны әзірлеу және іске асыру: құзыреттілік, қайта құру және құрылым, қолдау жүйелері мен ынталандырулары, мәдениет және көшбасшылық. Өзгерістерді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
HR-аналитика
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда адами ресурстарды басқару саласындағы эмпирикалық деректерді қалыптастыру, тарату және талдау жүйесі туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін білім алушылар келесі тақырыптарды оқып, меңгеруі керек: мәліметтер негізінде процесті басқаруды модельдеу негіздері. Кадрларды іріктеу, оқыту және дамыту мәселелерін шешудегі HR аналитикасы. Персонал шығындарын басқарудағы HR талдауы. Ұйымдастырушылық өзгерістер тәжірибесіндегі HR аналитикасы. Деректер түрлері және өлшеу шкалалары. HR деректерінің графикалық көрінісі: HR-де деректерді талдауға арналған графиктер, диаграммалар және кестелер. Сипаттамалық статистика және HR деректерінің өзгергіштігі. HR деректерін бөлудің негізгі түрлері. HR тәжірибесіндегі конъюгацияны талдау. Бірнеше регрессия HR болжау құралы ретінде. Кластерлік талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді шешу, іскерлік хат алмасу, презентация, келіссөздер жүргізу өнерін меңгеру үшін тиімді коммуникацияларды жүзеге асыру
- Адами ресурстарды басқарудың тиімді әдістерін қолдану; корпоративтік мәдениетті қалыптастыру және ұйымның барлық деңгейлерінде кәсіби өзара іс-қимыл арқылы тиімді команда құру, кәсіби құзыреттілікті арттыруға персоналды ынталандыру құралдарын пайдалану
- Компанияда брендті басқару стратегияларын, бизнес-процестерді реинжиниринг әдістерін әзірлеу және енгізу
- Жоспарлау, орындау, тәуекелдерді бағалау және жобалық қызметті бақылауды қоса алғанда, жобаларды тиімді басқара білу
- Жеке тиімділікке дайындығын, әртүрлі жобалық топтар мен командаларда көшбасшылық қабілетін, стратегиялық басқарудағы көшбасшылықтың заманауи тұжырымдамаларын білуін көрсету
- Компанияның стратегиялық жоспарларын әзірлеу бойынша менеджменттің заманауи аналитикалық құралдарын меңгеру, оларды енгізу және іске асыру, фирма ресурстарын талдау және проблемаларды шешу дағдыларын, сондай-ақ шешімдер қабылдау және оларды практикада іске асыру әдістерін меңгеру
- Қаржылық талдау және цифрлық маркетингті дамыту үшін заманауи Business Intelligence құралдарын, Big Data әдістерін қолдану
- Басқарушылық шешімдердің ұсынылған нұсқаларын сыни бағалау дағдыларын қалыптастыру, қаржылық нәтижелердің көрсеткіштерін, қаржы активтерінің құрылымын бақылау, бизнес-заңнаманы ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу
- Өндірісті басқарудың тиісті цифрлық және экономикалық құралдарын, компания қызметін құқықтық қолдауды пайдалана отырып, ұйымдастыру-басқару саласында отандық және шетелдік зерттеушілер алған деректерді ескере отырып, бизнесті көп деңгейлі талдауды жүргізу
- Инновациялық идеяларды қалыптастыру, сыни талдау, ақпаратты жалпылау және жүйелеу, мақсаттар мен міндеттер қою, кәсіби қызметінде оларға қол жеткізудің оңтайлы жолдары мен әдістерін таңдау дағдыларын пайдалану
- Компанияның қалыптасуы мен дамуына макроэкономикалық ортаның, мемлекеттік (жергілікті) басқару органдарының әсерін бағалау
- Эксперименттік-зерттеу және инновациялық қызметті ұйымдастыру дағдыларына ие болу, сондай-ақ оларды нақты басқарушылық жағдайларда қолдануға дайын болу