Қызметтік қарым-қатынас этикасы

  • Мақсаты: білім алушыларды мораль және адамгершілік туралы ғылым ретіндегі этиканы қазіргі ғылыми түсіністікпен таныстыру; білім алушыларда дүниетанымның этикалық аспектісінің принциптерін қалыптастыру; этикалық тұжырымдамалардың алуан түрлілігін және оның өмірдің нақты жағдайларымен шарттасуын көрсету. Міндеттер: -іскерлік қарым-қатынастың психологиялық табиғаты мен этикалық аспектілері; іскерлік қарым-қатынастың табиғаты мен мәні; қызметтік қарым-қатынастардағы психологиялық-этикалық құндылықтар мен бағдарлар жүйесі; іскерлік қарым-қатынастардағы кәсіби мінез-құлықтың этикалық аспектілері;; - ұжыммен жұмыс істеу, іскерлік келіссөздер мен кездесулерді ұйымдастыру, қызметтік серіктестік технологияларын меңгеру;
  • Образовательная программа 6B04125 HR- менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top