Маркетинг

  • Курстың мақсаты-маркетингтің теориялық негіздері мен ұғымдық аппаратын оқу, сонымен қатар фирмалар мен компаниялар қызметінде маркетинг элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Курстың мақсаты мен міндеттері келесі сауалнамалар бойынша білімді зерттеу және жүйелеу болып табылады• * маркетингтің теориялық негіздері мен концепциялары; * маркетингтік орта; * маркетингтік ақпарат және зерттеулер жүйесі; * нарықтағы тұтынушылық мінез-құлық негіздері; * нарықты сегменттеу және тауарды позициялау әдістемелік негіздері; * тауар саясаты• * баға белгілеу және баға стратегиясы; * тарату және тауар қозғалысы жүйесі• * тауарлар мен қызметтерді жылжыту; * маркетингті басқару, жоспарлау және бақылау процесі.
  • Образовательная программа 6B04125 HR- менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top