HR брендті басқару

  • Мақсаты серіктестердің, әлеуетті қызметкерлердің және басқа да негізгі стейкхолдерлердің көз алдында ұйымның имиджін басқару. Пәнді оқу нәтижесінде студент: Іскерлік қарым-қатынас негіздерін, іскерлік коммуникацияларды ұйымдастыру принциптері мен әдістерін білу. Меңгеруі керек: - қарым-қатынастың қазіргі заманғы құралдарын пайдалана отырып, келіссөздер үдерісін ұйымдастыру; - келіссөздер жүргізудің тиімді стратегиясы мен тактикасын іс жүзінде қолдана білу; - іскерлік коммуникацияның хаттамалық талаптарына бағдарлай білу. Дағды: іскерлік коммуникация дағдыларын; қарым-қатынас теориясы, этика және психология саласындағы білімнің міндетті минимумын меңгеру. іскерлік қарым-қатынастың дағдысы мен құралдары.
  • Образовательная программа 6B04125 HR- менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top