Коммуникация және іскерлік қарым-қатынас

  • Мақсаты - коммуникативтік және іскерлік құзыреттілікті дамыту және оның негізінде өндірістік, ғылыми, оқу және басқа да қызмет түрлерін ұйымдастыру және оңтайландыру, іскерлік байланыстардың барынша тиімділігіне қол жеткізе отырып, әртүрлі адамдармен қарым-қатынас жасай білу. Курс тұлғааралық коммуникацияның жағдаяттық, психологиялық алғышарттарын ажыратуға, менеджердің коммуникативтік әрекеті ретінде сезімдерді, эмоцияларды білдіруге, персоналдың өзара түсіністігіндегі кедергілерді анықтауға, оқиғаларды болжауға, қолайлы микроклимат жасауға үйретеді
  • Образовательная программа 7M04134 Білім берудегі менеджмент
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top