Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04134 Білім берудегі менеджмент в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи технологиялар мен тиімді басқару құралдарын меңгерген, стратегиялық ойлауы бар білім беру саласындағы қабілетті менеджерлерді даярлау: ˗ білім беру менеджменті және ұйымдастырушылық басқару аймағында жүйелі білімді түсіндіру және беру; ˗ білім беру ұйымдарындағы мәдениетті ескере отырып, кәсіби міндеттерді шешу және басқару моделінің тұжырымдамаларына өзінің басқару әдістерін бейімдеу; ˗ өзінің кәсіби өсуін жобалау, жетекші инновациялар мен жұмыс орнында немесе білім беру қоғамдастығында өзгерістер саласындағы дағдыларды дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: инженерлік физика саласындағы кәсіби қызметтің тиімділігін арттыру үшін басқару психологиясы мен практика негіздерін қолдану. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ұжымдағы тұлғаның мінез-құлықтары мен қызметінің нәтижелерінің өзара байланысы контекстінде өмірлік және кәсіби жағдайларды талдау; 2. техникалық ғылымдар саласындағы SWOT-талдау әдісімен басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық үрдістерін біріктіру және топтастыру; 3. басқару стилін зерттеу негізінде басшының қызметін басқару тиімділігін бағалау; 4. психологиялық климатты және корпоративтік мәдениетті жақсарту бойынша ұйым басшылары мен қызметкерлері үшін эмоциялық жағдайды реттеу техникасы мен тренингтік бағдарламаларды әзірлеу және іске асыру; 5. бейіндік пәндер сабақтарын өткізу кезінде дәстүрлі және жаңа білім беретін интерактивті технологияларды қолдану. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Басқару психологиясы психологиялық ғылым саласы ретінде. Басқару психологиясының міндеттері мен әдістері. Басқару ғылым және өнер ретінде. Субъект және басқару объектісінің психологиясы. Ұйымдастырушы ретінде басшыға қойылатын психологиялық талаптар. Әлемдегі басқару ғылымының қалыптасу және даму тарихы. Қазіргі басқарудың ерекшелігі мен функциясы. Басқару қарым-қатынас заңдары. Тұлға басқару субъектісі ретінде. Ұйымдастырушылық құрылымдардағы жетекшінің жеке тұлғасы. Қызметкерлерді жалдау және бейімдеу психологиясы. Персоналды ынталандыру психологиясы. Персоналдың еңбек уәждемесіне әсер етудің негізгі құралдары. Қақтығыстарды басқару психологиясы. Іскерлік әңгіме және келіссөздер. Адамдарды басқарудағы наным психологиясы. Контроллингте басқару шешімдерін қабылдау тәсілдерін жіктеу. Дағдарысқа қарсы басқару психологиясы. Ұйымның корпоративтік мәдениеті. Ұжым басқарудың объект және субъектісі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектептегі Action Research
    Несиелер: 6

    Мақсаты – білім беру процесінің тиімділігі мен сапасын жоғарылату үшін мектепте Action Research іс-әрекеттегі зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру. Курс Action Research зерттеу циклі кезеңдерінің логикасын, квалиметриялық және зерттеу тәсілдерін түсінуді қалыптастырады; білім беру ұйымындағы әдістемелік, тәрбие, басқару жұмысында Action Research жобасын; Білім беру сапасын мониторингілеуді және бағалауды және даму стратегиясын жобалауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: жалпы қабылданған халықаралық деңгей жүйесі негізінде күнделікті және кәсіби қарым-қатынас үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Мәтінді жалпылау және түйіндеу. Ғылыми мәтіндегі байланыс құралдары. Аннотация және реферат жазу кезінде қолданылатын тәсілдер. Аннотация мен реферат арасындағы айырмашылықтар. Кәсіби бағыттағы мәтіндерді оқу. Хат: оқылған мәтіндерге қысқаша және толық аннотацияларды құрастыру және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты: студенттердің заманауи жағдайларда басқарудың теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - ұйымдық басқару құрылымдарын басқару және құру әдістерін білу; - кәсiби қызметте басқарудың әдiстерiн, құралдары мен әдiстерiн қолдануға; - ұйымдық басқару құрылымдарын талдау; - бөлімшенің жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру; - ұйымды басқарудағы негізгі тәсілдердің тиімділігін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі қаржы және экономика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттардың білім берудегі экономикалық ресурстар мен қаржы ағымдарын басқару мәселелеріндегі құзыреттіліктерін, қаржыландыру модельдерін талдау және бағалау тәжірибесін алу, білім беру жүйесінде еңбек ақы және экономикалық қатынастарды реттейтін НҚА практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс білім беруді қаржыландырудың қазіргі жүйесін, енгізілетін өзгерістердің экономикалық орындылығын талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Коммуникация және іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 6

    Мақсаты - коммуникативтік және іскерлік құзыреттілікті дамыту және оның негізінде өндірістік, ғылыми, оқу және басқа да қызмет түрлерін ұйымдастыру және оңтайландыру, іскерлік байланыстардың барынша тиімділігіне қол жеткізе отырып, әртүрлі адамдармен қарым-қатынас жасай білу. Курс тұлғааралық коммуникацияның жағдаяттық, психологиялық алғышарттарын ажыратуға, менеджердің коммуникативтік әрекеті ретінде сезімдерді, эмоцияларды білдіруге, персоналдың өзара түсіністігіндегі кедергілерді анықтауға, оқиғаларды болжауға, қолайлы микроклимат жасауға үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектептегі әкімшілік
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: магистранттардың нормативтік-құқықтық құжаттарды іске асыру негізінде мектепте әкімшілік жұмысты ұйымдастырудың жетекші тенденциясын ескере отырып, мектепте әкімшілік қабілетін қалыптастыру. Курс мектепте әкімшілік жұмысты ұйымдастырудың заманауи әдістерімен танысуға мүмкіндік береді және магистранттардың ақпараттық, құқықтық, функционалдық сауаттылығын қалыптастырады, аналитикалық қабілеттерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысын ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 6

    Цель – Қазақстан мен әлемнің жаңа білім беру теориялары негізінде педагогтардың тәрбиелік құзыреттілігін дамыту; мектептегі тәрбие стратегиясын, технологиялар мен әдістемелерді қолдану және дамыту. Курс педагогикалық теориялар негізінде мектептің тәрбие жұмысының мазмұнын құрылымдау,ұйымдастырудың заманауи технологияларын жобалауға бағытталған; тәрбие стратегиясын жобалау және шешу үшін ағымдағы педагогикалық жағдайды талдау, тәрбие жұмысын диагностикалау әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі көшбасшылық
    Несиелер: 6

    Мақсаты - ұйымдастырушылық мақсаттарға жету үшін адамдармен өзара әрекеттесуде әртүрлі билік көздерін тиімді пайдалану және олардың жеке көшбасшылық қасиеттерін дамыту қабілеті мен дағдыларын қалыптастыру. Курс персоналдың тұлғалық және мансаптық өсуін жоспарлауға ықпал етеді; ұйымда тиімді коммуникацияларды құруға, стратегиялық басқару міндеттерін іске асыру процесіне қызметкерлерді тартуға үйретеді; білім беру көшбасшылығының технологиясын жасауға үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың мектепті тиімді басқаруы үшін құқықтық сауаттылығы мен мәдениетін дамыту. Курс құқықтық басқару теориясы мен әдіснамасы білімін меңгеруге және қолдануға; мектепті басқару бойынша нормативтік құжаттарды талдауға; мектепті тиімді басқаруда құқықтық идеяларды қолдануға; құқықтық менеджмент әдістерін, соның ішінде сандық технологияларды пайдалана отырып, құқықтық құзыреттілікті және медиаторлық сауаттылықты пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі экспертиза және мониторнг
    Несиелер: 6

    Мақсаты - білім беру сараптамасының теориясы негізінде білім беру ұйымдарының мониторинг жүйесін дамыту және сараптау қабілетін қалыптастыру, сапаны бағалау әдістерін, сараптаманы ұйымдастыру және жүргізу формаларын меңгеру. Курста білім беру сапасы мәселелері және оны лицензиялау және аттестаттау процесіндегі сараптамалық бағалау ерекшеліктері, тәрбие қызметін сараптамалық бағалау, басқару қызметінің сапасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    білім беру жүйесінің өзін-өзі дамыту және өзін-өзі ұйымдастыру факторларын талдау негізінде басқару іс-әрекетін жобалау;

  • Код ON2

    білім беру ұйымының жағдайын оның даму бағдарламасын құру негізінде диагностикалау;

  • Код ON3

    жалпы білім беру бағдарламаларын басқару әдістерін, түрлерін, тәсілдерін, құралдарын әзірлеу және олардың нәтижелерін мониторингілеу;

  • Код ON4

    жалпы білім беру бағдарламаларын бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етуді жобалау; оқушылар мен ата-аналардың сұраныстарын, оқушылардың дайындық деңгейін, олардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін, сабақтар мен сабақтар циклін жоспарлау және жобалау;

  • Код ON5

    білім беру үдерісін басқаруды ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық актілерін, экономикалық - қаржылық механизмдер, психологиялық-педагогикалық және ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін, білім беру ортасын құрастыруға қойылатын қазіргі талаптарды, оны құру принциптерін талдауды ескере отырып, мектептің инновациялық қызметін реттейтін құжаттарды пайдалану;

  • Код ON6

    нормативтік-құқықтық, ресурстық, кадрлық қамтамасыз етуді салыстыру және талдау үшін бағдарламаларды, оқулықтар мен оқу материалдарын бағалау сапасының индикаторлары мен көрсеткіштерін әзірлеу;

  • Код ON7

    ұйымдастырушылық мақсаттарға жету және тұлғалық көшбасшылық қасиеттерді дамыту үшін тиімді көшбасшылық технологиясын таңдау және қолдану;

  • Код ON8

    өз ұйымы қызметкерлерінің біліктілігін арттыру бағдарламаларын дайындау үшін білім беру кеңістігін модельдеудің отандық және шетелдік әдістемелік тәжірибесін жүйелеу және жинақтау;

  • Код ON9

    іскерлік әңгімені дайындау мен өткізуді ұйымдастыру; кеңес, презентациялар өткізу, көпшілік алдында сөз сөйлеуді, келіссөздер процесін, оның ішінде қазіргі заманғы коммуникация құралдарын және шет тілін пайдалана отырып ұйымдастыру; ішкі және сыртқы хат алмасу құжаттарын құрастыру;

  • Код ON10

    тәрбие үдерісіндегі өзгерістерді басқару және тәрбие жұмысының жоспарына түзетулерді уақытында енгізу;

  • Код ON11

    білім беру ұйымының кадрлық әлеуетін дамыту бағдарламаларын анықтау және жобалау жолымен тиімді еңбек процесін ұйымдастыру;

  • Код ON12

    персоналды басқарудың заманауи технологиялары негізінде коммуникация кезінде даулы жағдайларды шешудің әртүрлі тәсілдерін меңгеру.

Top