Жоғары мектептің педагогикасы

  • Пәннің мақсаты: жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын, білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының қарым-қатынасының коммуникативтік технологияларын пайдалана отырып, орта және жоғары білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті ұйымдастыру үшін оқытушының кәсіби құзыреттілігін меңгеру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал ету; 2. әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан түрлері үшін әртүрлі оқыту мен заманауи интерактивті әдістерді қолдана отырып, сабақ түрлерін өз бетінше өткізу; 3. инновациялық білім беру үдерісін жүргізудің психологиялық негіздері мен педагогиканың заманауи талаптарын ескере отырып, оқыту үшін бейіндік пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу; 4. білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының субъекті-субъектілі өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларын бағалау; 5. алынған нәтижелерді қорытындылайды және оларға баға береді, зерттеу нәтижелерін байқаудан өткізу және оларды практикалық педагогикалық қызметке бейімдеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Педагогикалық ғылым және оның ғылым жүйесіндегі орны. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары білім мазмұны. Жоғары мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан инновациялық әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Ғылыми-зерттеу жұмысы. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде. Жоғары білім беру жүйесіндегі куратор. Білім берудегі менеджмент.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top