Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01106 Инклюзивті білім беруді медициналық-педагогикалық сүйемелдеу в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – Инклюзивті білім беру аясында, реабилитациялық орталықтар мен медициналық мекемелерде медициналық-педагогикалық сүйемелдеу ұйымдастыруға қабілетті, жоғары деңгейде азаматтық жауапкершілікті, төзімділік пен жанашырлық тұрғыда қолдау көрсететін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе асыра білетін, дамуындағы ауытқуларын ескере отырып, ерекше білім беруді қажет ететін адамдарға инклюзия жағдайында кеңес беру мен түзету және терапевтикалық жұмыстарын жүргізетін ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Бала жастағы функционалды (невротикалық) бұзылыстар/
    Несиелер: 5

    балаларда жасына байланысты функционалды бузылыстарды анықтау және психологиялық, психо-эмоционалдық даму заңдылықтарын зерттеу.Төмендегі мәселелер қарастырылады: балалардың әртүрлі жас кезеңдерінде кездесетін психо-эмоционалдық және невротикалық бұзылыстардың көрінісі; балаларда кездесетін невротикалық және мінез-құлық бұзылыстарының дифференциалды диагностикасы; балалардың эмоционалды статусын анықтау барысындағы психологиялық тесттерді таңдау; әртүрлі жас кезеңдеріндегі невроздардың даму заңдылықтары; объективті және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге; 2. басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында жеке тұлғаларды және әлеуметтік топтарды (қауымдастықтарды) зерттеудің психологиялық әдістерін қолдануға және сипаттауға; 3. әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы барысында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға; 4. жеке өмірде және кәсіби іс-әрекетте табысты қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыруға; 5. басқару психологиясы тарапынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни бағалауға; өзіндік және ұжым потенциалын дамыту үшін басқару психологиясы бойынша білімдерді тиімді пайдалануға. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерекше білім беруді қажет ететін адамдардың медициналық-психологиялық- сүйемелдеуін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    инклюзивті білім берудің нормативтік құқықтық негізін қолдану құзыреттілігін қалыптастыру. Төмендегі мәселелер қарастырылады: инклюзивті оқытуды жүзеге асырудың бастапқы кезеңі ретінде шетелде және Қазақстанда қабылданған Білім туралы заңдар мен арнайы білім туралы заңдар; дамуында проблемалары бар балалардың құқықтарын қорғау туралы халықаралық құжаттар және Қазақстан Республикасы аумағында инклюзивті білім беруді реттейтін құжаттар және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру контекстіндегі мониторинг және сараптама
    Несиелер: 5

    инклюзивті тәжірибені енгізу және дамыту үрдісін тиімді басқару үшін инклюзивті тәсілді іске асыруға білім беру мекемесінің дайындығын бағалау және сараптау құзыретін қалыптастыру. Төмендегі мәселелер қарастырылады: инклюзивті мектептерді сараптамалық қолдау жүйесі; инклюзивті білім берудегі мониторинг ерекшеліктері; балалардың әл-ауқаты мониторингінің кешенді жүйесі және балалардың әл-ауқаты индексі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бала жастағы психо-сөйлеу қызметінің қалыптасу бұзылыстары
    Несиелер: 5

    Психо-сөйлеу қызметінің бұзылыстарының этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, психо- сөйлеу қызметінің бұзылыстары бар балалардың кешенді коррекциясының медико-профилактикалық сүйемелдеу туралы білімді қалыптастыру Төмендегі мәселелер қарастырылады: балалардағы психо-сөйлеу қызметінің даму бұзылыстарының нозологиялық түрлерінің дифференциалды диагностикасы; жүйке жүйесінің зақымдану синдромдарын ажырату және клиникалық белгілерді біріктіру;психикалық, сөйлеу қызметтік жүйелерінің қалыптасу заңдылықтары және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өзіндік ғылыми зерттеулерді жоспарлау, дайындау, ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. зерттеу процесін ұйымдастыру; тұлғаның және ұйымның дамуындағы ғылыми зерттеулердің рөлін анықтау; ұйымның принциптері мен құрылымы. 2. ғылыми жұмыстың тиімділігін анықтайды, оның нәтижелерін жүзеге асырады; 3. мәселелерді қалыптастыру және оларды шешу кезінде ғылыми зерттеулер саласында кәсіби білімін қолдану; 4. талдау, проблемаларды табу, мақсатқа жету үшін іс-әрекеттердің оңтайлы реттілігін жасау, ғылыми қызметті жоспарлау, оны бағалау және бақылау; 5. ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда басқару тетігін әзірлеу; студенттер мен жас ғалымдар арасында ғылыми зерттеулер жүйесін ұйымдастыру. «Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау» пәні болашақ мамандардың тәуелсіз зерттеу жұмыстарына қабілеттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі; халықаралық ғылыми басылымдар жүйесіндегі авторлық құқық; ғылыми дәйексөз индексі және импакт-факторы; ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістері; ағылшын тіліндегі мәтіндердің грамматикалық және стилистикалық ерекшеліктері; LaTex-те форматтау; журналды іріктеу және мақалаларды ұсыну; пікір рәсімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру психологиясының ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    инклюзивті білім беру психологиясы саласындағы құзыреттілікті жетілдіру; білім беру интеграциясы жағдайында жұмысқа кәсіби дайындықтың ғылыми негіздерін қалыптастыру. Төмендегі мәселелер қарастырылады: инклюзивті білім беру психологиясының ғылыми категориялық аппараты; білім берудегі заманауи инновациялық үдерістердің мәні, инклюзивті білім беру ортасында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ғылыми негіздері және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын, білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының қарым-қатынасының коммуникативтік технологияларын пайдалана отырып, орта және жоғары білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті ұйымдастыру үшін оқытушының кәсіби құзыреттілігін меңгеру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал ету; 2. әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан түрлері үшін әртүрлі оқыту мен заманауи интерактивті әдістерді қолдана отырып, сабақ түрлерін өз бетінше өткізу; 3. инновациялық білім беру үдерісін жүргізудің психологиялық негіздері мен педагогиканың заманауи талаптарын ескере отырып, оқыту үшін бейіндік пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу; 4. білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының субъекті-субъектілі өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларын бағалау; 5. алынған нәтижелерді қорытындылайды және оларға баға береді, зерттеу нәтижелерін байқаудан өткізу және оларды практикалық педагогикалық қызметке бейімдеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Педагогикалық ғылым және оның ғылым жүйесіндегі орны. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары білім мазмұны. Жоғары мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан инновациялық әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Ғылыми-зерттеу жұмысы. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде. Жоғары білім беру жүйесіндегі куратор. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жүйке жүйесінің анатомо-физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    анатомия мен физиология тұрғысынан қарастырылған балалардағы жасына байланысты жүйке жүйесінің қызметінің заңдылығын зерттеу. Төмендегі мәселелер қарастырылады: онтогенетика тұрғысынан когнитивті, сенсорлы, қозғалыс қызметтерін церебральды қамтамасыз ету негіздері; жүйке жүйе қызметінің көпдеңгейлі ұйымдастыру негіздері және даму заңдылықтары, медиаторлар рөлі және оның генетикалық негіздері; когнитивті қызметтерді бақылаудағы жартышараралық асимметрияның әсері және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы қабылданған халықаралық деңгей жүйесі негізінде күнделікті және кәсіби қарым-қатынас үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. кәсіби қызметте тұлғалық дамуы үшін ақпаратты өңдеу және табысты коммуникация мақсатында шетелдік ғылыми-техникалық әдебиетті талдау; 2. шет тілін ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық қызмет салаларында іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде қолдану; 3. қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде оқытудың заманауи интерактивті әдістері мен нысандарын қолдана отырып, дәстүрлі және қашықтықтан оқыту нысандары үшін әртүрлі сабақ түрлерін жүргізу; 4. шет тіліндегі арнайы әдебиетпен, шет тілдегі ақпараттық ресурстармен және қазіргі заманғы компьютерлік аударма бағдарламаларымен өз бетінше жұмыс істеу; 5. ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту, зерттеу нәтижелерін ғылыми мақалалар, баяндамалар және халықаралық конференцияларда сөз сөйлеу үшін презентациялар түрінде ресімдеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Мәтінді жалпылау және түйіндеу. Ғылыми мәтіндегі байланыс құралдары. Аннотация және реферат жазу кезінде қолданылатын тәсілдер. Аннотация мен реферат арасындағы айырмашылықтар. Кәсіби бағыттағы мәтіндерді оқу. Хат: оқылған мәтіндерге қысқаша және толық аннотацияларды құрастыру. Академиялық оқу. Ғылыми мәтін. Ғылыми мәтіннің аудармасының ерекшеліктері. Ғылыми мәтіндердің типтері, олардың құрылымы, параграфтау, абзацтарға бөлу. Ғылыми конференцияны талқылау. Аударманың барабарлығы ұғымы. Зерттеу тақырыбы бойынша аутентикалық мақаланың рефераттық мазмұны. Академиялық хат. Жазбаша жұмыстарды ресімдеу ережесі. Ғылыми мақаланы талдау. Ғылыми (академиялық) мәтінді құрудың негізгі принциптері. Дәйексөз, библиографияны құру. Халықаралық конференциялардың жарияланымдарын, тезистерін зерттеу. Ғылыми баяндама мен презентацияны дайындаудың негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру жағдайындағы кеңес беру мен оңалту жұмысы
    Несиелер: 5

    ерекше білім беруді қажет ететін балалар мен жасөспірімдерге, олардың ата-аналарына және инклюзивті білім беру жағдайында осы контингентпен жұмыс істейтін педагогтарына кеңес беру және оңалту жұмыстарын ұйымдастыруда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Төмендегі мәселелер қарастырылады: ерекше білім беруді қажет ететін адамдармен кеңес беру және оңалту жұмыстарының теориясы мен тәсілдері; индивидтің психикалық қызметін оңтайландыру және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі диагностика және клиникалық зерттеулер
    Несиелер: 5

    болашақ маманның диагностикалық құзыреттілігін қалыптастыру; магистранттарды диагностикалық және зерттеу қызметі саласындағы типтік міндеттерді шешуге дайындау. Төмендегі мәселелер қарастырылады: психикалық дизонтогенездің психологиялық теориялары; бұзылулар мен бұзылулардың пайда болу себептері мен шарттары; қалыпты және бұзылулар кезіндегі қызмет ету және даму заңдылықтары және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүйке жүйесі ауруларын медициналық оңалту және терапевтикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    балалардың психо-эмоционалды және когнитивті, қимыл-қозғалыс, сенсорлы статусының негізінде коррекциялық және реабилитациялық, диагностикалық бағдарламаларды зерттеу. Төмендегі мәселелер қарастырылады: Ерекше білім беруді қажет ететін балаларда комплексті реабилитациядағы медициналық және психологиялық бағдарламалардың мүмкіндіктері; балалардың дамуындағы ақаулықтардың ажырату диагностикасы; объективті комплексті зерттеулер жүргізудегі методологиялық және әдістемелік сынамалар және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1) әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; 2) ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; 3) зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; 4) заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып және пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; 5) ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. Пәннің мақсаты. «Ғылымның тарихы және философиясы» курсы магистратураның барлық мамандықтары үшін міндетті. Ол магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Паралитикалық синдромдар кезіндегі инклюзияны медициналық-психологиялық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    психологиялық-педагогикалық, медикалық-қоғамдық реабилитация, қоғамдық адаптация және интеграция бағдарламаларын ұйымдастыру және оларды қоғамға енгізу үшін қимыл патологиясының клиникалық синдромдарын анатомия және физиология тұрғысынан зерттеу. Төмендегі мәселелер қарастырылады: әртүрлі деңгейдегі церебральды параличі бар балаларда психико-сөйлеу қызметінің дамыту мәселелері; халық аралық функционалды шкалаға сәйкес қозғалыс патологиясының сараптамасы; абилитациялық потенциалды және медициналық сауықтыру әдістерін бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті мектепте әртүрлі бейіндегі мамандардың жұмыс ерекшелігі
    Несиелер: 5

    білім беру мекемесінде сапалы инклюзияны қамтамасыз ету мақсатында нәтижелі өзара іс-қимылды ұйымдастыру-басқару дағдылары негізінде инклюзивті білім беру мамандарымен бірлескен қызметтің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Пән магистранттарды психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия және білім беру ұйымының психологиялық-педагогикалық консилиумының мамандарының өзара іс-қимылын қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін ұйымдастырушылық-басқару дағдыларына оқытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім берудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    қазіргі заманғы технологиялар негізінде мүмкіндігі шектеулі балалар мен жасөспірімдерді инклюзивтік білім беру жағдайында оқыту, тәрбиелеу, дамыту және түзету саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Төмендегі мәселелер қарастырылады: ерекше білім беруді қажет ететін балалармен түзету және дамыту жұмыстарының технологиясы; арт -әдістер; инклюзивті үрдістегі тәрбие технологиялары және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беруді іске асыруға дайындаудың заманауи халықаралық тәжірибесі
    Несиелер: 5

    инклюзивті білім беруде заманауи әлемдік үрдістерді және мамандарды халықаралық деңгейде іске асыруға дайындау тәжірибесін ұғынуға дайындықты қалыптастыру. Төмендегі мәселелер қарастырылады: инклюзивті білім берудің ұлттық жүйесінің қалыптасу және даму тарихы және оны жүзеге асыруға мамандарды дайындау; инклюзивтік саладағы әлемдік үрдістердің жалпы сипаттамасы, инклюзивті білім берудің әлемдік тәжірибесі және кәсіби әлеуметтік-бағытталған қызмет практикасында оған дайындық;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эпилепсия кезіндегі түзету әдістері және алғашқы көмек
    Несиелер: 5

    эпилепсиямен ауыратын балалардың клинико-физиологиялық, психологиялық, психикалық және сөйлеу синдромдарының жас ерекшеліктері бойынша зерттеу. Төмендегі мәселелер қарастырылады: бала денсаулығына эпилептикалық ұстамалардың клиникалық белгілерінің әсері; эпилепсиясы бар балалардағы психологиялық, сөйлеу және мінез-құлық бұзылыстары; жедел медицина қызметіне мұқтаж балалар жағдайының белгілері; эпилептикалық энцефалопатия мен эпилепсиясы бар балалардың оқу-коррекциялық бағдарламаларының мүмкіндіктері мен шектеулері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беруді сүйемелдеу қызметінің жұмысындағы диагностикалық әдістемелер
    Несиелер: 5

    инклюзивті білім беруді сүйемелдеу қызметі маманының диагностикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттар инклюзивті білім беру субъектілерінің дамуының психофизикалық дамуы, сөйлеу дамуы және т. б. ерекшеліктерін диагностикалаудың әдістері мен тәсілдерін меңгереді;диагностикалық әдістемелерді қолданып негізінде жалпы білім беретін мектеп үдерісіне баланың жеке қабілетін және қосу мүмкіндігін бағалалайды және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті практикада сүйемелдеудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    инновациялық технологиялар негізінде білім берудің инклюзивтік моделін жүзеге асыруға тәжірибелік дайындық. Пән инклюзивтік білім беру субъектілерін сүйемелдеу жүйесін құрудың теориялық негіздерін оқытуға, инклюзивтік практикада сүйемелдеудің инновациялық технологияларын практикалық меңгеруге (білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып), ұйымдастырушылық-басқару, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, түзету-дамыту, инклюзивті білім беру үрдісінің тұтас мәдени-ағартушылық құрамдас бөліктерін біріктіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене – когнитивті ортаны зерттеу: клиникалық көріністері мен диагностика
    Несиелер: 5

    мидың локализационды қызметінің негізінде дене-когнитивті ортаның даму тенденциялары мен заңдылықтарын зерттеуТөмендегі мәселелер қарастырылады:денекогнитивті бұзылыстардың диагностика мәселелері; сенсорлық жүйелердің қалыптасу заңдылықтары; психо-сөйлеу қызметінің қалыптасуындағы сомастезия, кинестезия және стереогноздың маңызы; обьективті зерттеу жүргізудегі методологиялық және әдістемелік сынамалар; сенсорлы дезинтеграциясы бар балалардың педагогикалық коррекциясы мен тәрбие жұмысының әдістерін құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзияда әртүрлі бұзылулар мен даму ауытқулары бар тұлғаларға медициналық-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    магистранттарға әртүрлі институттық жағдайларда әртүрлі бұзылулар мен ауытқулар кезінде медициналық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Пән дизонтогенез концепцияларын; дамудың психофизикалық бұзылуының негізгі себептерін; патогенді дамудың эндогенді (генетикалық) және экзогенді (орта) факторларын; зияткерлік сфераның бұзылыстары бар және басқа да патологиялық бұзылыстары бар тұлғалардың дамуы мен тәрбиесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұқым қуалайтын жүйке – бұлшықеттік аурулар: ағым ерекшеліктері және когнитивті бұзылыстардың диагностикасы
    Несиелер: 5

    қалыпты жағдайдағы және жүйке –бұлшықеттік жүйенің патологиясы кезіндегі балалардың анатомия мен физиология тұрғысынан қозғалыс заңдылықтарын зерттеу. Төмендегі мәселелер қарастырылады: балалардағы психо-сөйлеу қызметінің даму бұзылыстарының нозологиялық түрлерінің дифференциалды диагностикасы; реабилитациялық потенциалды анықтау және клиникалық белгілерді біріктіру; тұқым қуалайтын жүйке-бұлшықеттік аурулардың қалыптасу заңдылықтары; объективті зерттеу және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    1. Психологиялық-педагогикалық диагностикалық әдістерді қолдана отырып, ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың оқыту және тәрбиелеу процесі негізінде ғылыми зерттеу жүргізу, эмпирикалық және эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру мен өткізуде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану және ғылыми дәлелденген нәтижелерді практикаға ендіруге ұсыныстар жасау;

  • Код ON2

    өзіндік сыни ойлауды, зерттеудің негізгі әдістері мен әдіснамалық құралдарын меңгеру, инклюзивті білім берудің басқа ғылымдарымен пәнаралық байланысын жүзеге асыру, ғылыми- педагогикалық және медициналық-психологиялық ақпаратты өңдеу, талдау, синтездеу, түсіндіру;

  • Код ON3

    3. дидактика мен тәрбие теориясына негізделген педагогикалық процесті жүзеге асыру, инклюзивті практикада оқыту мен тәрбиелеудің кәсіби міндеттерді тиімді шешудің жаңа тәсілдері мен әдістерін жүзеге асыру;

  • Код ON4

    4. оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдана отырып, психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның ұсыныстары негізінде жүйке жүйесі ауруларымен, көру, есту, зияткерлік, қимыл-қозғалысы бұзылған адамдарға педагогикалық процесті дәстүрлі және қашықтықтан беру формаларын ұйымдастыру;

  • Код ON5

    5. инклюзивті білім беруде медициналық және педагогикалық қолдауды заңнамалық-құқықтық нормалар мен халықаралық тәжірибе негізінде басқару, басқарудың психологиялық аспектілерін пайдалана отырып, сонымен қатар халықаралық ұйымдармен Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту мақсатында өзара әрекеттесу кезінде шет тілін мәдениетаралық, кәсіптік және ғылыми қызмет құралы ретінде пайдалану;

  • Код ON6

    6. кәсіби этика талаптарына сәйкес әлеуметтік бейімделу технологиясы мен тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қолдана отырып, гуманистік, адамгершілік мәдениетке және этикалық нормаларды сақтауға негізделген медициналық-педагогикалық сүйемелдеу көрсету;

  • Код ON7

    7. оқу процесі аумағында психологиялық-медициналық–педагогикалық комиссияның ұсыныстары негізінде ерекше білім беруді қажет ететін адамдардың сенсорлық, қимыл-қозғалыстық, танымдық және психоэмоционалды жағдайын ескере отырып, диагностикалық, қалпына келтіру және түзету бағдарламасын өңдеу;

  • Код ON8

    8. ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың ата-аналарына психо-эмоционалдық денсаулықтарын ескере отырып, психологиялық-педагогикалық оңалту бағдарламасын өңдеу;

  • Код ON9

    9. ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың коммуникативті мәдениеті мен қоғамда сәтті әлеуметтенуін қалыптастыруда инновациялық технологияларды қолдана отырып тәрбие жұмысын ұйымдастыру және психологиялық-педагогикалық ұсыныстар өңдеу;

  • Код ON10

    10. психологиялық диагностика әдістерін негізге ала отырып, ерекше білім беруді қажет ететін адамдарда денсаулық бұзылыстарын түзету бойынша консультативтік және терапевтік жұмыстар жүргізу;

  • Код ON11

    11. жүйке жүйесі аурулары бар адамдармен жұмыс жасау кезінде клиникалық зерттеудің, медициналық, психологиялық-педагогикалық және сөйлеу терапиясын қалпына келтірудің және емдеудің заманауи әдістерін қолдану;

  • Код ON12

    12. инклюзивті тәжірибені енгізу бойынша ұсыныстар жасау, ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың психологиялық жағдайын анықтау үшін тесттер дайындау және инклюзивті білім беруді енгізудің халықаралық тәжірибесін ескере отырып, олардың ары қарай дамуын бағалау.

Top