Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01106 Инклюзивті білім беруді медициналық-педагогикалық сүйемелдеу в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – Инклюзивті білім беру аясында, реабилитациялық орталықтар мен медициналық мекемелерде медициналық-педагогикалық сүйемелдеу ұйымдастыруға қабілетті, жоғары деңгейде азаматтық жауапкершілікті, төзімділік пен жанашырлық тұрғыда қолдау көрсететін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе асыра білетін, дамуындағы ауытқуларын ескере отырып, ерекше білім беруді қажет ететін адамдарға инклюзия жағдайында кеңес беру мен түзету және терапевтикалық жұмыстарын жүргізетін ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M011 Педагогика және психология
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бала жастағы функционалды (невротикалық) бұзылыстар/
Басқару психологиясы
Ерекше білім беруді қажет ететін адамдардың медициналық-психологиялық- сүйемелдеуін нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету
Инклюзивті білім беру контекстіндегі мониторинг және сараптама
Бала жастағы психо-сөйлеу қызметінің қалыптасу бұзылыстары
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Инклюзивті білім беру психологиясының ғылыми негіздері
Жоғары мектептің педагогикасы
Жүйке жүйесінің анатомо-физиологиялық негіздері
Шетел тілі (кәсіби)
Инклюзивті білім беру жағдайындағы кеңес беру мен оңалту жұмысы
Инклюзивті білім берудегі диагностика және клиникалық зерттеулер
Жүйке жүйесі ауруларын медициналық оңалту және терапевтикалық жұмыс
Ғылым тарихы мен философиясы
-
2 Оқу жылы
Паралитикалық синдромдар кезіндегі инклюзияны медициналық-психологиялық сүйемелдеу
Инклюзивті мектепте әртүрлі бейіндегі мамандардың жұмыс ерекшелігі
Инклюзивті білім берудің заманауи технологиялары
Инклюзивті білім беруді іске асыруға дайындаудың заманауи халықаралық тәжірибесі
Эпилепсия кезіндегі түзету әдістері және алғашқы көмек
Инклюзивті білім беруді сүйемелдеу қызметінің жұмысындағы диагностикалық әдістемелер
Инклюзивті практикада сүйемелдеудің инновациялық технологиялары
Дене – когнитивті ортаны зерттеу: клиникалық көріністері мен диагностика
Инклюзияда әртүрлі бұзылулар мен даму ауытқулары бар тұлғаларға медициналық-педагогикалық сүйемелдеу
Тұқым қуалайтын жүйке – бұлшықеттік аурулар: ағым ерекшеліктері және когнитивті бұзылыстардың диагностикасы
Оқыту нәтижелері
- 1. Психологиялық-педагогикалық диагностикалық әдістерді қолдана отырып, ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың оқыту және тәрбиелеу процесі негізінде ғылыми зерттеу жүргізу, эмпирикалық және эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру мен өткізуде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін қолдану және ғылыми дәлелденген нәтижелерді практикаға ендіруге ұсыныстар жасау;
- өзіндік сыни ойлауды, зерттеудің негізгі әдістері мен әдіснамалық құралдарын меңгеру, инклюзивті білім берудің басқа ғылымдарымен пәнаралық байланысын жүзеге асыру, ғылыми- педагогикалық және медициналық-психологиялық ақпаратты өңдеу, талдау, синтездеу, түсіндіру;
- 3. дидактика мен тәрбие теориясына негізделген педагогикалық процесті жүзеге асыру, инклюзивті практикада оқыту мен тәрбиелеудің кәсіби міндеттерді тиімді шешудің жаңа тәсілдері мен әдістерін жүзеге асыру;
- 4. оқыту мен тәрбиелеудің заманауи технологияларын қолдана отырып, психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның ұсыныстары негізінде жүйке жүйесі ауруларымен, көру, есту, зияткерлік, қимыл-қозғалысы бұзылған адамдарға педагогикалық процесті дәстүрлі және қашықтықтан беру формаларын ұйымдастыру;
- 5. инклюзивті білім беруде медициналық және педагогикалық қолдауды заңнамалық-құқықтық нормалар мен халықаралық тәжірибе негізінде басқару, басқарудың психологиялық аспектілерін пайдалана отырып, сонымен қатар халықаралық ұйымдармен Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту мақсатында өзара әрекеттесу кезінде шет тілін мәдениетаралық, кәсіптік және ғылыми қызмет құралы ретінде пайдалану;
- 6. кәсіби этика талаптарына сәйкес әлеуметтік бейімделу технологиясы мен тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қолдана отырып, гуманистік, адамгершілік мәдениетке және этикалық нормаларды сақтауға негізделген медициналық-педагогикалық сүйемелдеу көрсету;
- 7. оқу процесі аумағында психологиялық-медициналық–педагогикалық комиссияның ұсыныстары негізінде ерекше білім беруді қажет ететін адамдардың сенсорлық, қимыл-қозғалыстық, танымдық және психоэмоционалды жағдайын ескере отырып, диагностикалық, қалпына келтіру және түзету бағдарламасын өңдеу;
- 8. ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың ата-аналарына психо-эмоционалдық денсаулықтарын ескере отырып, психологиялық-педагогикалық оңалту бағдарламасын өңдеу;
- 9. ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың коммуникативті мәдениеті мен қоғамда сәтті әлеуметтенуін қалыптастыруда инновациялық технологияларды қолдана отырып тәрбие жұмысын ұйымдастыру және психологиялық-педагогикалық ұсыныстар өңдеу;
- 10. психологиялық диагностика әдістерін негізге ала отырып, ерекше білім беруді қажет ететін адамдарда денсаулық бұзылыстарын түзету бойынша консультативтік және терапевтік жұмыстар жүргізу;
- 11. жүйке жүйесі аурулары бар адамдармен жұмыс жасау кезінде клиникалық зерттеудің, медициналық, психологиялық-педагогикалық және сөйлеу терапиясын қалпына келтірудің және емдеудің заманауи әдістерін қолдану;
- 12. инклюзивті тәжірибені енгізу бойынша ұсыныстар жасау, ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың психологиялық жағдайын анықтау үшін тесттер дайындау және инклюзивті білім беруді енгізудің халықаралық тәжірибесін ескере отырып, олардың ары қарай дамуын бағалау.