ЖОО әлеуметтік педагогиканы және өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі

  • Мақсаты - әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану курстарын, сондай-ақ мұғалімнің әдістемелік және жобалық құзыреттіліктерін үйрету қабілетін дамыту. Кәсіби білім беру үдерісіндегі әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану курстың миссиясы мен мәнін айқындауға тұжырымдамалық тұғырларды қарастыру; өзін өзі тану үдерісінің мәнін ашу; болашақ маманның әдістемелік және технологиялық негіздерін қалыптастыру; тұлғалық және кәсіби өзін өзі дамытудың тәжірибелік біліктіліктері мен теориялық білімдер жүйесін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттердің мынадай қабілеттерін қалыптастыру: - қоғамдағы мәселелерді шешу мақсатында ғылыми ақпаратты сыни тұрғыдан қабылдап және өзін өзі тану мен әлеуметтік педагогиканы оқытуда пайдалану; - осы курсты оқыту әдістемелері мен технологияларын бағалау әлеуетін тексеруге бағытталған дағдыларды мңгеру; осы пәнді оытудағы инновациялық және интерактивті технологияларды құрастыру дағыдларын қалыптастыру; - университетте әлеуметтік педагогиканы оқыту процесін, мектепте және колледжде өзін-өзі тану үрдісін құру, университетте дәйекті түрде. Курстың мазмұны әлеуметтік педагогика және өзін-өзі танудың оқыту әдістерінің пәні мен міндеттерін, осы курсты оқытудың тұжырымдамалық, материалдық, процессуалдық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған; өзін-өзі танудың психологиялық-педагогикалық технологиялары, өзін-өзі дамыту, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманы ретінде өзін-өзі жетілдіру; әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі танудың әдістемелік принциптері; Әлеуметтік педагогика мен рухани-адамгершілік тәрбиенің әдістерінің, әдістерінің және технологиясының ерекшеліктері
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top