Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01802 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекет пен және "Өзін-өзі тануды" оқытуды жоғары деңгейде жүзеге асыруға қабілетті білім беру мен ғылыми сала үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды педагогикалық ғылым мен өзін-өзі танудың жаңа тұжырымдамалары мен әдіснамасын білу негізінде сапалы даярлау; білім алушылардың тұлғалық және әлеуметтік дамуына, білім беру мекемесінің әлеуметтік саласын үйлестіруге ықпал ету; білім алушылардың құқықтары мен бостандықтарын қорғауға, оқушыларды рухани-адамгершілік дамытуға және қоғамға қызмет етуге ықпал жасау. Білім беру бағдарламасын жүзеге асыру маманның төмендегідей кәсіби тұлғасын дамытуға бағытталған: - гуманды педагогика, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі танудың жаңа теорияларының заманауи білімдерін терең түсіндіру және жалпылау; - әлеуметтік-педагогикалық ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру, аралас ғылыми аймақтардың білімін жеке ғылыми зерттеу контекстіне біріктіру, өзінің ғылыми зерттеу нәтижелерін түсіндіру және оларды мамандарға да, маман емес адамдарға да хабарлау; - білім беруде жеке тұлғаны диагностикалау, алдын алу, әлеуметтік оңалту бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметті бағалау және жетілдіру, сондай-ақ білім беру ұйымдарында әлеуметтік қызметтердің іс-әрекетін талдау және жетілдіру; - өзін-өзі тану және гуманды педагогика құндылықтары негізінде оқушыларды адамгершілік-рухани білім алуға шабыттандыру, әлеуметтік-педагогикалық пәндерді және өзін-өзі тануды оқытудың классикалық және инновациялық стратегиялары мен әдістері негізінде білім беру процесінің нәтижелілігін қамтамасыз ету; - одан әрі оқыту мен ғылыми-зерттеу қызметінің өзіндік бағдарламасын құру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен қызметінің технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - балалардың дарындылығын талдауға және бағалауға қабілеттерін дамыту; дарындылық теорияларын білуге негізделген даму технологияларын қолдану, дарындылықтың жеке табиғи алғышарттарының ерекшеліктерін түсіну. Пәнді меңгеруден кейін магистрант: -дарынды балалардың тәрбиесінің қазіргі негізгі тұжырымдамаларын білетін болады; -дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктерін; дарынды балаларды оқытудағы қазіргі замандағы ізденістерді қолдану; -дарындылықтың бастапқы кезеңінде диагностикалауды білетін болады; -дарынды балаларды оқытуда білім беру мазмұнынын моделін қолдана алатын болады. Курс барысында дарындылық түрлері, дарынды балалармен психологиялық-педагогикалық, психоәлеуметтік сипаттамалары, аталған санаттағы балалардың мәселелері қарастырылады; әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмыс бағыттары ұсынылған; әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмысының технологиялары, олардың талдамалары қарастырылған; дарынды балалармен жүргізілетін әлеуметтік –педагогикалық қызмет кезеңдері көрсетілген. Болашақ мамандарды жеке ерекшеліктердің психологиясы мәселелерімен, дарындылықтың жеке табиғи алғышарттарының ерекшеліктерін түсіне білу, дарынды балаларды тәрбиелеу мен оқытуда дамыту жүйесі туралы қөзқарастың болуы туралы таныстырады. Пәнді меңгеруден кейін магистрант: -дарынды балалардың тәрбиесінің қазіргі негізгі тұжырымдамаларын білетін болады; -дарынды балалардың психологиялық ерекшеліктерін; дарынды балаларды оқытудағы қазіргі замандағы ізденістерді қолдану; -дарындылықтың бастапқы кезеңінде диагностикалауды білетін болады; -дарынды балаларды оқытуда білім беру мазмұнынын моделін қолдана алатын болады. Курс барысында дарындылық түрлері, дарынды балалармен психологиялық-педагогикалық, психоәлеуметтік сипаттамалары, аталған санаттағы балалардың мәселелері қарастырылады; әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмыс бағыттары ұсынылған; әлеуметтік педагогтың дарынды балалармен жұмысының технологиялары, олардың талдамалары қарастырылған; дарынды балалармен жүргізілетін әлеуметтік –педагогикалық қызмет кезеңдері көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – басқару психологиясының іргелі ұғымдарын меңгеру негізінде жоғары білікті мамандардың ғылыми дайындығын қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу үрдісінде басқару саласының ең маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық пайдалану үшін алғышарт жасау. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант қабілетті болады: 1. басқару психологиясының теориясы мен практикасының заманауи жағдайын кейінгі кәсіби іс-әрекетінде қолдану үшін оңтайлы көлемде түсінуге; 2. басқару тиімділігін жоғарылату мақсатында жеке тұлғаларды және әлеуметтік топтарды (қауымдастықтарды) зерттеудің психологиялық әдістерін қолдануға және сипаттауға; 3. әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы барысында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға; 4. жеке өмірде және кәсіби іс-әрекетте табысты қарым-қатынас стратегияларын жүзеге асыруға; 5. басқару психологиясы тарапынан өмірлік және кәсіби жағдайларды сыни бағалауға; өзіндік және ұжым потенциалын дамыту үшін басқару психологиясы бойынша білімдерді тиімді пайдалануға. Курс заманауи менеджменттің негізгі бағыттарының білімін береді. Бизнес-технологиялардағы және басқарудағы психологиялық талаптарды ашады. Адамдармен өзара әрекеттестікпен байланысты басқару іс-әрекеті тиімділігінің психологиялық негіздерін анықтайды. Курс аясында басқару психологиясының пәні, негізгі қағидалары, басқару өзара әрекеттестігіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи көзқарастар, топтық құбылыстарды және үрдістерді басқару психологиясы, басшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке басқару стилі, басқару іс-әрекетіндегі ықпал ету психологиясы, қақтығыстық жағдайларды басқару қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттегі қамқорлық, қараушылық, патронат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ата-ананың қарауынсыз қалған патронаттық ұйымдардық және мемлекеттік мекемелердегі балалармен, балаларды асырап алушы отбасыларға әлеуметтік педагогикалық сүйемелдеу көрсету (патронат, асырап алушы отбасы, т.б.) асырап алушы, қамқоршы, қорғаншы отбасыларға кеңес беру, диагностикалық қызметктің әдіс-тәсілдерін меңгеретін әлеуметтік педагогикалық қызметке дайындайды. Пәнді меңгеруден кейін магистрант қабілетті болады: «жетім», «әлеуметтік жетім», «қамқоршы», «қорғаншы», «патронат», «асырап алушы отбасы», «бала асып алу», «орнын басушы отбасы», «депривация» ұғымдарының мәнімен танысады; замануи жағдайда қамқоршының негізгі түрлеріне сипаттама береді; мемлекеттік қамқоршы мекемелердегі, отбасының орнын басушы әлеуметтік педагогикалық қызметкердің жұмысының әдістерін, кезеңдерін және қызметін біледі; әлеуметтік жетімдіктің алдын алу, жетім балаларды қалпына келтіру және әлеуметтік бейімделу мәселелері бойынша өз қөзқарасын негіздей және қалыптастыруды меңгереді; ата ананың орнын басушылардың құзіреттіктерін және әлеуметтік жетім мәселелерін бойынша педагогикалық жағдаят міндеттерді талдай білуді және құрастыра білуді меңгереді; әлеуметтік қамқоршы мекемелердегі және орнын басушы отбасылармен әлеуметтік педагогикалық қызметкердің қызметін ақпараттық әдістемелік қамтамасыз ету және жоспарлай білуді меңгереді; болашақ кәсіби қызметіндегі әлеуметтік жетімдіктің мәселелерін шешуге өз еркімен қатысу және дайындықты меңгереді. Курс ата-ананың қарауынсыз қалған патронаттық ұйымдардық және мемлекеттік мекемелердегі балалармен, балаларды асырап алушы отбасыларға әлеуметтік педагогикалық сүйемелдеу көрсету (патронат, асырап алушы отбасы, т.б.) асырап алушы, қамқоршы, қорғаншы отбасыларға кеңес беру, диагностикалық қызметктің әдіс тәсілдерін меңгеретін әлеуметтік педагогикалық қызметке дайындайды. Курстың өзегі қазіргі заманғы әлеуметтік жетімдер мәселелері-мен, оларды шешу жолдарымен, ата ананың қарауынсыз қалған балалар мен жетім балаларды отбасыларға орналастырудың түрлі мемлекеттік және отбасылық үлгілерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалық шақты зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - балалық шақ мәселелерін әлеуметтік педагогикалық зерттеудің теориясы мен практикасымен таныстыру; балалық шақ заманауи проблемалар теориясы мен практикасы саласындағы ғылыми-зерттеу қабілеттерін дамыту. Курс әлеуметтік педагогтың зерттеу обьектісі болып табылатын түрлі санаттағы балаларлы әлеуметтік педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдіснамасының мәселелеріне арналған. Пәнді меңгеруден кейін магистрант: әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдістемелері мен теорияларын біледі; әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің математикалық, арнайы, эмперикалық, теориялық әдістерін біледі; тұлғаның мәселелерін шешу жолдары, социумның педагогикалық әлеуетін зерттеу әдістері мен тәсілдерін және жолдарын анықтай алады; балалық шақтағы мәселелерді әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер нәтижесі бойынша педагогтар мен ата аналарға кеңестер беруді иегереді; түрлі мәселелері бар балалардың мінез-құлқын түзетудің жеке бағдарламаларын, психологиялық педагогикалық сипаттама, диагностикалық құралдардарды құрастыру дағдыларын меңгереді. Курс барысында тәуекел тобындағы, девиантты мінез құлықты, «көшедегі балалар» зерттеу және оларға қолдау көрсету мен сүйемелдеу ерекшеліктерін оқып үйренеді. Курста түрлі топтағы балаларға қолданатын жалпы әдістер мен жеке әдістер, сәтсіз отбасынан шыққан балаларды зерттеу үдерісінде қолданатын әдістер қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар келесі құзыреттіліктерді игереді: әлеуметтік- педагогикалық зерттеулердің әдістемелері мен теорияларын біледі; әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің математикалық, арнайы, эмперикалық, теориялық әдістерін біледі; тұлғаның мәселелерін шешу жолдары, социумның педагогикалық әлеуетін зерттеу әдістері мен тәсілдерін және жолдарын анықтай алады; балалық шақтағы мәселелерді әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер нәтижесі бойынша педагогтар мен ата аналарға кеңестер беруді иегереді; түрлі мәселелері бар балалардың мінез- құлқын түзетудің жеке бағдарламаларын, психологиялық педагогикалық сипаттама, диагностикалық құралдардарды құрастыру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дағдарыс орталығында әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Мақсаты - дағдарыс орталықтарында әлеуметтік-педагогикалық жұмыс қабілетін қалыптастыру; жұмыстағы дағдарыс жағдайларының алдын алу мәселелері туралы көзқарастың қалыптасуы; әлеуметтік педагогтың девиантты мінез құлықты, тәуекел тобындағы балалармен жұмыс қызметін оқып үйрену, негізгі міндеттерімен, мекеменің принциптері мен әдістерімен танысу. Пәнді меңгеруден кейін магистрант: дағдарыс орталықтардағы әлеуметтік педагогтың жұмысының ерекшеліктерін біледі; әлеуметтік педагог жұмысының «тәукел тобындағы» балаларымен жұмыс істеу ерекшеліктерін біледі; дағдарыс орталықтарындағы әлеуметтік педагогтың жұмыс әдістерін қолдана алады; дағдарысты орталықтардағы қайта қалпына келтіруді ұйымдастыруды меңгереді. Курс дағдарыс орталықтарының қызметінің ерекшеліктерімен, принциптерімен, әдістерімен және дағдарыс жүмыстарының негізгі формаларымен, сонымен қатар қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға әлеуметтік – педагогикалық және қалпына келтіру көмек көрсету және қолдау жұмыстарының түрлерімен таныстырады. - дағдарыс орталықтардағы әлеуметтік педагогтың жұмысының ерекшеліктерін біледі; - әлеуметтік педагог жұмысының «тәукел тобындағы» балаларымен жұмыс істеу ерекшеліктерін біледі; - дағдарыс орталықтарындағы әлеуметтік педагогтың жұмыс әдістерін қолдана алады; - дағдарысты орталықтардағы қайта қалпына келтіруді ұйымдастыруды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық супервизия және имитация
    Несиелер: 5

    Мақсаты - студенттердің жеке басын педагогикалық кеңес беру, бақылау және әлеуметтік-мәдени имитациялау қабілеттерін қалыптастыру, қадағалау рәсімін игеру, мұғалімдердің қадағалауды жүзеге асыру ережелерімен танысу. Курс әлеуметтік педагогтың кеңес берудің теориясы мен супервизияның қызметін, супервизияның тиімді әдістерін пайдалануды айқындап көрсетеді. Пәнді меңгеруден кейін магистрант қабілетті болады: • кеңес беру мен қолдаудың басқа да кәсіби тәжірибелерін талдау; • әлеуметтік-мәдени имитацияның негізгі әдістерін және технологияларын қолданады. • білім беру, демалыс, спорт, оңалту және басқа салалардағы әлеуметтік-мәдени жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу мен жүзеге асыруда әлеуметтік-мәдени имитацияның технологиялық әлеуетін пайдалану; • күндізгі эквивалентті бақылау жағдайындағы қадағалау дағдылары; • интервью түрінде күндізгі және сырттай бақылау жүргізу (бейне-аудио жазбалар және жазбаша хаттамалар арқылы); - жеке адам мен микро орта арасындағы қарым-қатынасты қамтамасыз ету, микроөнеркәсіпке білім әсерін тигізу, топтық қарым-қатынасқа әсер ету; клиенттермен кәсіби және этикалық қарым-қатынас орнату Курс cупервизиялық қызметтің теориясы түсінігі және негізгі категорияларын; супервизия моделінің айырмашылықтары мен құрылымын; супервизор ретінде әлеуметтік педагогтың кәсіби даму заңдылықтарын; әлеуметтік тәрбиедегі әлеуметтік-мәдени имитация көпмәндігі және көпбейнелілігі, әлеуметтік- мәдени имитацияның дамуы және пайда болу тарихы, мазмұны мен мәні; қарым қатынас және бағыт, нормалар мен қазіргі қоғамның рухани құндылықтары арналған жүйелерді; әлеуметтік-мәдени имитация субьктілері ретіндегі әлеуметтік- мәдени институттар жүйелерін оқып үйренеді (мекемелер, бірлестіктер, ұйымдар т.б.тұлға мен микроортада байланыс орнатуды қамтамасыз ету, микросоциумға тәрбиелік іс-әрекет көрсету; топтық қарым- қатынасқа әсер ету; клиенттермен кәсіби этикалық қарым- қатынас орната білуді иегереді; қолдау мен кеңес беруде өзінің және өзгенің кәсіби тәжірибесін өз бетінде талдай білуді меңгереді; әлеуеметтік- мәдени имитацияның негізгі технологияларымен және әдістерімен қолдануды меңгереді; әлеуметтік- мәдени имитация және супервизия мәдениетін; білім беру, спорт, сауықтыру, бос уақыт және т.б салаларда бағдарламаларды және әлеуметтік- мәдени жобаларды меімеігеремеімеңге меңгеруге бағытталған, жүзеге асыру мен жасауда әлеуметтік-мәдени имитацияның техн меіологиялық әлеуметін қолдану дағдыларын меңгереді; күндізгі эквиваленттік супервизия жағдайындағы супервиязы дағдыларының базаларын; интервизия түрінде сыртқы және ішкі супервизия өз бетінше жүрзігудің дағдыларын (видео аудиобейне және жазбаша хаттама бойынша); әлеуметтік педагогикалық қызметтегі аспектілердің этикалық реттеушісі қызметін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өзіндік ғылыми зерттеулерді жоспарлау, дайындау, ұйымдастыру және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1. зерттеу процесін ұйымдастыру; тұлғаның және ұйымның дамуындағы ғылыми зерттеулердің рөлін анықтау; ұйымның принциптері мен құрылымы. 2. ғылыми жұмыстың тиімділігін анықтайды, оның нәтижелерін жүзеге асырады; 3. мәселелерді қалыптастыру және оларды шешу кезінде ғылыми зерттеулер саласында кәсіби білімін қолдану; 4. талдау, проблемаларды табу, мақсатқа жету үшін іс-әрекеттердің оңтайлы реттілігін жасау, ғылыми қызметті жоспарлау, оны бағалау және бақылау; 5. ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда басқару тетігін әзірлеу; студенттер мен жас ғалымдар арасында ғылыми зерттеулер жүйесін ұйымдастыру. «Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау» пәні болашақ мамандардың тәуелсіз зерттеу жұмыстарына қабілеттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: ғылыми жарияланымдардың халықаралық жүйесі; халықаралық ғылыми басылымдар жүйесіндегі авторлық құқық; ғылыми дәйексөз индексі және импакт-факторы; ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістері; ағылшын тіліндегі мәтіндердің грамматикалық және стилистикалық ерекшеліктері; LaTex-те форматтау; журналды іріктеу және мақалаларды ұсыну; пікір рәсімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы қабылданған халықаралық деңгей жүйесі негізінде күнделікті және кәсіби қарым-қатынас үшін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. кәсіби қызметте тұлғалық дамуы үшін ақпаратты өңдеу және табысты коммуникация мақсатында шетелдік әдебиетті талдау; 2. шет тілін ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық қызмет салаларында іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде қолдану; 3. қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде оқытудың заманауи интерактивті әдістері мен нысандарын қолдана отырып, дәстүрлі және қашықтықтан оқыту нысандары үшін әртүрлі сабақ түрлерін жүргізу; 4. шет тіліндегі арнайы әдебиетпен, шет тілдегі ақпараттық ресурстармен және қазіргі заманғы компьютерлік аударма бағдарламаларымен өз бетінше жұмыс істеу; 5. ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту, зерттеу нәтижелерін ғылыми мақалалар, баяндамалар және халықаралық конференцияларда сөз сөйлеу үшін презентациялар түрінде ресімдеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Мәтінді жалпылау және түйіндеу. Ғылыми мәтіндегі байланыс құралдары. Аннотация және реферат жазу кезінде қолданылатын тәсілдер. Аннотация мен реферат арасындағы айырмашылықтар. Кәсіби бағыттағы мәтіндерді оқу. Хат: оқылған мәтіндерге қысқаша және толық аннотацияларды құрастыру. Академиялық оқу. Ғылыми мәтін. Ғылыми мәтіннің аудармасының ерекшеліктері. Ғылыми мәтіндердің типтері, олардың құрылымы, параграфтау, абзацтарға бөлу. Ғылыми конференцияны талқылау. Аударманың барабарлығы ұғымы. Зерттеу тақырыбы бойынша аутентикалық мақаланың рефераттық мазмұны. Академиялық хат. Жазбаша жұмыстарды ресімдеу ережесі. Ғылыми мақаланы талдау. Ғылыми (академиялық) мәтінді құрудың негізгі принциптері. Дәйексөз, библиографияны құру. Халықаралық конференциялардың жарияланымдарын, тезистерін зерттеу. Ғылыми баяндама мен презентацияны дайындаудың негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интеллект теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Магистранттарды түрлі интеллект теорияларымен таныстыру, осы теорияларды практикалық қызмет барысыда қолдана білу дағдыларын қалыптастыру; білімге зияткерлік диагностика жасау қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді меңгеруден кейін магистрант қабілетті: • интеллект теорияларын біледі және түсінеді – феноменологиялық, генетикалық, әлеуметтік мәдени, білім берушілік, қызметтік-деңгейлік, реттеушілік тұғырлар; интеллектік психометриялық теориялары; • Г. Айзенк және т.б. диагностикасын қолдана алады; • тұлға интеллектісін бағалау технологияларын жобалай алады; • әдістерді қолданады: кластер әдісі, миға шабуыл, интеллект-карта, орналастыру әдісі, ілгіш-сөздер, кілтті сөздер, ұйымдастырушы сызбалар, акронимдер және акро өлеңдер. • танымдық үдерістер мен интеллекті бағалау бойынша диагностикалық құралдарды игереді. Курс дәстүрлі тестологиялық және эксперименталды психологиялық интеллект теориясын қарастыру, сонымен қатар, тұлғаның ақыл ой және жеке тәжірибесін ұйымдастыру ерекшеліктері контекстінде инттелект табиғатын зерттеудегі жаңа тұғырлар және интеллект психологиясының өзекті мәселелеріне; интеллектуалды дарындылықтың түрлері мен интеллектуалды мүмкіндіктердегі жеке айырмашылықтар тетіктерін оқып үйренуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсат - болашақ мұғалімдердің гуманистік дүниетанымын дамыту; білім беру және әлеуметтік жағдайларды талдау, әлеуметтік педагогикалық қызметті жобалау және енгізу кезінде әлеуметтік педагогиканың теориясы мен әдіснамасы бойынша магистранттардың қабілетін дамыту. Курсты оқу барысында магистранттердің мынадай қабілеттерін қалыптастыру: • әлеуметтік педагогиканың гносиологиялық,технологиялық,ғылыми-әдістемелік негіздері туралы хабар алады; • әлеуметтік педагогиканың функциялары мен құрлымысын ажырата алатын болады; • теоретикалық және әдіснамалық білімдерін тәжірибеде көрсете алатын болады; • ҚР және дамыған мемлекеттердегі ғылыми зерттеулерді басқару, ҚР ғылымның орнығу тарихы және іс-әркет дағдыларын білетін болады; • педагогикалық зерттеудің құрлымдық аппаратын құрастыра алатын болады; • педагогтың ғылыми зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен тәсілдерін меңгеру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жобалау дағдылары мен тәсілдерін меңгереді; • әлеуметтік педагогиканың қолданбалы мәселелреді шешу дағдыларын меңгереді; • әлеуметтік педагогиканың теориялық сұрақтары мен әдіснамалық мәселелер анализін білетін болады Әлеуметтік педагогиканың ғылыми-әдіснамалық және әдіснамалық негіздері, әлеуметтік педагогиканың ғылым кешен ретінде, оқу пәні ретінде, білім беру кешені ретінде мазмүны, функциясы, ғылыми қызметтің заңдылықтары, болашақ кәсіби қызметте ғылыми-зерттеушілік құрылымы, ғылымдағы негізгі заңнамалар, дамушы елдердегі және ҚР ғылыми зерттеулерді басқару және ҚР ғылымның даму тарихы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты магистранттардың бойында рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мынадай қабілеттерге ие болады: 1) әлеуметтік институт пен әрекеттің, білімнің ерекше түрі ретіндегі ғылымның ерекшеліктерін анықтау; 2) ғылым дамуының заңдылықтары мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің стратегиясы мен әдістері туралы пікір-таластар мен негізгі мәселелерді жүйелеу; 3) зерттеу тақырыбына неғұрлым қатысы бар зерттеу әдістерін және стратегияларын таңдап, оларды кәсіби қызметте ұстану; 4) заманауи ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға ие болып және пәнаралық іздеудің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталу; 5) ғылымды дамытудағы қазіргі кезеңнің өзекті мәселелеріне қатысты өзінің этикалық позициясын қалыптастыру және оны сауатты түрде пікір-таласта дәлелдей алу. Пәннің мақсаты. «Ғылымның тарихы және философиясы» курсы магистратураның барлық мамандықтары үшін міндетті. Ол магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Пәнді оқу барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның көзқарастық негіздемелері, Ғылымның қызметтері, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырдағы және Қайта Өркендеу дәуіріндегі ғылым, Жаңаеуропалық ғылым – ғылымның дамуының классикалық кезеңі, Ғылымның дамуының классикалық емес және постклассикалық емес кезеңінің негізгі концепциялары және бағыттары, Ғылыми танымның құрылымы мен деңгейлері, Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары, Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі, Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау мен ұйымдастырудың заманауи технологияларын, білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының қарым-қатынасының коммуникативтік технологияларын пайдалана отырып, орта және жоғары білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметті ұйымдастыру үшін оқытушының кәсіби құзыреттілігін меңгеру Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру; білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал ету; 2. әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан түрлері үшін әртүрлі оқыту мен заманауи интерактивті әдістерді қолдана отырып, сабақ түрлерін өз бетінше өткізу; 3. инновациялық білім беру үдерісін жүргізудің психологиялық негіздері мен педагогиканың заманауи талаптарын ескере отырып, оқыту үшін бейіндік пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу; 4. білім беру процесінде оқытушы мен білім алушының субъекті-субъектілі өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларын бағалау; 5. алынған нәтижелерді қорытындылайды және оларға баға береді, зерттеу нәтижелерін байқаудан өткізу және оларды практикалық педагогикалық қызметке бейімдеу. Пән келесі аспектілерді зерттеуге бағытталған: Педагогикалық ғылым және оның ғылым жүйесіндегі орны. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы (дидактика). Жоғары білім мазмұны. Жоғары мектепте кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. Оқытудың дәстүрлі және қашықтықтан инновациялық әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында магистранттардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру технологиясы. Жоғары мектептің ғылыми қызметінің теориясы. Ғылыми-зерттеу жұмысы. Жоғары мектеп маманның тұлғасын қалыптастыру және тәрбиелеу әлеуметтік институты ретінде. Жоғары білім беру жүйесіндегі куратор. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гуманды педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім беру мен тәрбиелеудегі гуманитарлық педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерімен магистранттарды таныстыру,гуманитарлық педагогикада білім беруді және кадрларды даярлауды ұйымдастыруды және жоспарлауды және мұғалімді білім берудегі гуманистік тәсілдерді іске асыруға дайындау. Бұл пәнді магистранттар адамгершілік педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздерін, адамгершілік педагогиканың ғылым ретінде қалыптасу тарихын, рухани-адамгершілік тәрбиелеудің және тәрбиелеудің педагогикалық теорияларын түсінуге, адамның рухани гуманизмінің педагогикасын және адамның тәрбиесінің негізгі адами аспектілерін түсінеді. Сонымен қатар магистранттар гуманистік көзқарастар негізінде гуманистік көзқарастар, гуманистік педагогиканың әдіснамасын қолдану дағдылары және студенттерге зерттеуге гуманистік көзқарастарды қолдануда құзыреттілікті қалыптастыру дағдылары мен дағдыларын меңгереді деп есептейміз. Күтілетін нәтижелер: Осы модульді сәтті аяқтағаннан кейін магистранттар қабілетті болуы керек: - Гуманды педагогиканың ғылыми, теориялық, әдістемелік және әдіснамалық мәселелерін талдау; -осы пәннің категориялық және тұжырымдамалық аппараттарына бағдарлау; -Гуманды педагогтардың жетістіктерін білу, педагогикалық мұраны шығармашылық түрде көрсету және оны кәдімгі балалық шақта саналы түрде қолдану; -әртүрлі гуманистік көзқарастар мен тәсілдерді жүйелі талдауда дағдылар мен қабілеттерін пайдалану; -гуманды педагогиканы ғылым ретінде қалыптастыру мен дамыту мәселелерін талдау; - кәсіби тәжірибеде заманауи гуманистік концепциялар мен әдістерді қолдану; -кәсіби және жеке өмірде педагогикалық мәдениетті көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі танудың теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсат - өзін-өзі тану және рухани-адамгершілік тәрбиелеу мәселелерін зерттеу қабілетін дамыту; рухани-адамгершілік білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін түсіну, өзін-өзі танудың теориялық және әдіснамалық негіздерін ғылыми білім саласы ретінде меңгеру, ғылым және білім беру қызметінде жалпыға ортақ құндылықтарды қолдану саласында білім алушының құзыреттілігін дамыту. Курсты оқу барысында магистранттердің мынадай қабілеттерін қалыптастыру: -өзін-өзі тану және жалпы рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің философиялық, психологиялық, педагогикалық және аксиологиялық мәселелерін білу және талдау; -ғылым саласы ретінде өзін-өзі танудың мазмұны мен құрылымын, теориялық және әдіснамалық маңыздылығын жүйелендіру; -білім беру мен тәрбиелеуге әртүрлі әдістемелік тәсілдерді талдау және ажырату; -жеке бағдарланған, аксиологиялық, белсенділік, антропологиялық тәсілдерді қолданудың мазмұнын және бағытын талдауды меңгеру; -пәннің категориялы және тұжырымдамалық аппаратын талдау және жаңасын синтездеу; -әмбебап құндылықтардың мәнін білу және оларды өмірде қолдану; -моральдық және рухани тәрбие идеяларын тұтас педагогикалық үдерісіне біріктіру үшін алынған білімді пайдалану; -интуитивті және дискриминациялық ойлауды дамытумен, қоғамға деген қайырымдылық қызмет дағдыларын қалыптастыруға құзыретті болу Курстың мазмұны жалпыадамзаттық құндылықтардың мазмұнын білу, оны зерттеулерде және жеке өмірде қолдана білу, сондай-ақ, біріктіру бастамасын табу мүмкіндігі туралы білімді меңгеруге бағытталған; әлемдегі және ҚР-да рухани білім берудің тарихын білу; студенттердің бойына интуитивті ойлауды дамытатын қоғамға деген адал қызметтің дағдысын, құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық виктимологиядан кеңес беру
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарға балалар мен ата аналарын қоса отырып, тұрғындардың түрлі виктимдік топтардың кеңес беруді жүзеге асырудың ерекшеліктеріне ғылыми қөзқарастар жүйесін қалыптастыру. Пәнді меңгеруден кейін магистрант: халықтың әртүрлі виктимогендік топтарын әлеуметтік қолдау саласындағы ұлттық заңнаманың Қазақстан Республикасының мемлекеттік саясатының негізгі бағыттарын; виктимді топтар орналастырылған мемлекеттік саясаттағы Қазақстан Республикасының ұлттық заңнамасының негізгі бағыттарын білетін болады; жасөспірімнің әрқайсысына жеке жүйелі түрде мәселесін шешеді, әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі нәтижелерді болжамдай алады; әлеуметтік ортада адамдардың қолайсыз жағдайлардың алдын-алу жұмыстарын шеше алатын дағдыларға ие болады. Берілген курста виктимдік балалармен әлеуметтік педагогикалық жұмыстың теориялық негіздері қарастырылады, әлеуметтік педагогтың виктимдік балалармен жұмыс ерекшеліктері және әлеуметтік, психологиялық құбылыс ретінде балалардың виктимділік мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру жүйесіндегі әлеуметтік басқару
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарды әлеуметтік-педагогикалық және білім беру мекемелері, ұйымдар және әлеуметтік қызметтер секілді білім беру жүйесіндегі басқару ұйымдастырудың теориясы мен тәжірибесімен, білім беру жүйесіндегі басқарушылық қызметтің тиімділігі жағдайымен, көп деңгейлі білім беруді басқарудың ұйымдастырылу ерекшеліктерімен таныстырады. Оқыту процесінде теориялық мәліметтер, баспасөз, монографиялар, оқулықтар, оқу орындарының ресми құжаттары талданады. Мұндай тұғыр бізге бұл қызметті айқын және терең дайындықты қамтитын әрекеттің біртұтас үйлесімді жүйесі ретінде қарастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өзін-өзі танудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты - адамның өзін-өзі танудың заманауи теориялық тұжырымдамаларының мазмұнын зерттеу қабілеттерін дамыту; магистранттарға өзін-өзі тану бойынша заманау тұжырымдамалардың басымдықтарын, оның өзекті теориялық әдіснамалық аспектілерін талдауды, өзін өзі тануды дасыту үдерісін салыстырамалы түрде сипаттама беру, өзін-өзі тану бойынша отандық және шетедік тұжырымдамалармен таныстыру; қазіргі кезеңдегі өзін өзі танудың замануи мәселелерін жасай білу туралы қөзқарас қалыптастыру және сонымен қатар, тұлғаның әлеуметтенуінің өмірлік негіздерін үйрету. Курсты оқу барысында магистранттердің мынадай қабілеттерін қалыптастыру: • өзін-өзі танудың өзекті мәселелерінің пайда болу себептерінің құрылымын біледі; • өзін-өзі тану бойынша отандық және шет елдік тұжырымдамаларды білетін болады; • өзін өзі тану бойынща өзекті мәселелерді құрастыру дәне анықтай білу біліктіліктерін меңгереді; • өзін өзі тану бойынша заманауи мәселелердің даму үдерістеріне салыстырмалы талдау жасай біледі; • тұлға әлеуметтенуінің өмірлік мәселелері бойынша мониторинг жүргізу және құралдарды таңдай алу дағдыларын меңгереді. Курс рухани-адамгершіліктік білім беру мақсатында заманауи өзін-өзі тану тұжырымдамалары туралы білімді игеруге бағытталған; зерттеушілік және тәжірибелік жұмыста өзін-өзі тану тұжырымдамаларын қолдану; педагогтың рухани-адамгершіліктік позициясын қалыптастыру жас ұрпаққа рухани-адамгершіліктік тәрбие берудің маңызды факторы ретінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бакалавриат білім беру бағдарламасын жобалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты - бакалавриаттың, құзіреттілік тұғырды негізделген және білім беру дизайнының басқа да теорияларының дидактикалық принциптері негізінде бағдарламаларды құрастыру қабілетін дамыту. Курсты оқу барысында магистранттердің мынадай қабілеттерін қалыптастыру: • әлемдік білім беру бағдарламаларын зерттейді; • білім беру бағдарламаларын, модульдерін, құзіреттіліктерін жобалайды; • білім беру бағдарламаларын салыстырады; • «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» бағыты бойынша бакалавриат және магистратура мамандығы бойынша оқу мекемелерінде әдістемелік көмек көрсетеді; • білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады Білім беру мазмұнында «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» мамандығы бойынша бакалавриаттың білім беру бағдарламаларының ерекшелігі мен мазмұны, құрылымы қарастырылады. Магистранттар негізгі оқу жоспарларын, «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» areas бойынша білім беру бағдарламаларын жасайды, білім беру бағдарламаларын салыстырады; білім беру бағдарламаларының модулін құрастырады,құзіреттіліктерін жобалайды; «Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану» мамандығы бойынша бакалавриаттың және магистратураның білім беру бағдарламаларын жүзеге асырады; білім беру мекемелеріне әдістемелік көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ЖОО әлеуметтік педагогиканы және өзін-өзі тану пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты - әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану курстарын, сондай-ақ мұғалімнің әдістемелік және жобалық құзыреттіліктерін үйрету қабілетін дамыту. Кәсіби білім беру үдерісіндегі әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану курстың миссиясы мен мәнін айқындауға тұжырымдамалық тұғырларды қарастыру; өзін өзі тану үдерісінің мәнін ашу; болашақ маманның әдістемелік және технологиялық негіздерін қалыптастыру; тұлғалық және кәсіби өзін өзі дамытудың тәжірибелік біліктіліктері мен теориялық білімдер жүйесін қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистранттердің мынадай қабілеттерін қалыптастыру: - қоғамдағы мәселелерді шешу мақсатында ғылыми ақпаратты сыни тұрғыдан қабылдап және өзін өзі тану мен әлеуметтік педагогиканы оқытуда пайдалану; - осы курсты оқыту әдістемелері мен технологияларын бағалау әлеуетін тексеруге бағытталған дағдыларды мңгеру; осы пәнді оытудағы инновациялық және интерактивті технологияларды құрастыру дағыдларын қалыптастыру; - университетте әлеуметтік педагогиканы оқыту процесін, мектепте және колледжде өзін-өзі тану үрдісін құру, университетте дәйекті түрде. Курстың мазмұны әлеуметтік педагогика және өзін-өзі танудың оқыту әдістерінің пәні мен міндеттерін, осы курсты оқытудың тұжырымдамалық, материалдық, процессуалдық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған; өзін-өзі танудың психологиялық-педагогикалық технологиялары, өзін-өзі дамыту, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманы ретінде өзін-өзі жетілдіру; әлеуметтік педагогика мен өзін-өзі танудың әдістемелік принциптері; Әлеуметтік педагогика мен рухани-адамгершілік тәрбиенің әдістерінің, әдістерінің және технологиясының ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік педагогтың диагностикалық қызметі
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарды әлеуметтік-педагогикалық және білім беру мекемелерінде, ұйымдар мен әлеуметтік қызметте, түрлі халық топтарымен диагностикалық, өзін қоршаған микроорта тұлғаларымен, әлеуметтік – педагогикалық алдын алу жұмыстарын, түзетулер және қайта қалпына келтіру жұмыстарын, әлеуметтік жоспарлау және басқару жұмыстарын жүргізудің теориясымен және практикасымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оңалту және алдын-алу бағдарламаларын жасау мен жүзеге асыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты - әлеуметтік-педагогикалық оңалту бағдарламаларын жобалау және жүзеге асыру қабілеттіліктерін қалыптастыру; магистранттарды оңалтудың практикалық іс- әрекеттегі білім, білік, дағдыларымен қаруландыру, кәсіби құзыреттіліктерін дамыту. Курс оңалту және алдын алу жұмыстарының бағдарламасының негізгі ұстанымдарын, құрылымын, мәнін, түрлерін және формаларын меңгертуге бағытталған. Курсты оқу барысында магистранттардың мынадай қабілеттіліктері қалыптасады: · оңалту және алдын алу жұмыстарының бағдарламасының негізгі ұстанымдарын, құрылымын, мәнін, түрлерін, формаларын санамалап айта алу; · оңалту және алдын алу мекемелерінің жоспарларын салыстыра білу ; · әлеуметтік білім беру ұйымдарындағы оңалту кеңес беру жұмыстарының мәнін сипаттай алу ; · сауықтыру педагогикасының құралдарын меңгеруге көмектесетін сауықтыру жұмыстарының ұстанымдарын, сауықтыру педагогикасының негізгі бағыттарын, педагогикалық- сауықтырушылық ойлардың типологиясын түсіндіре білу. Курстың мазмұнында келесі негізгі мәселелерді қамтиды: реабилитациялық жұмыстың құралдарын, әдістемелері, технологияларымен, әлеуметтік педагогикалық мекемелерде профилактикалық және реабилитациялық жұмысын ұйымдастыру жоспарларын құру дағдыларын қалыптастыруға, әлеуметтік білім беру мекемелеріндегі басқару мен кеңес берушілік-реабилитациялық жұмыстың мәні, құрылымы мен әлеуметтік маңыздылығы. сауықтыру-педагогикалық ойдың типологиясы, сауықтыру жұмыстарының принциптер, сауықтыру педагогиканың негізгі бағыттары, сауықтыру педагогикасының құралдарын меңгертеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - акмелогиялық білімдер жүйесіндегі феноменологияы, заңдылықтар және механизмдердің жетістіктерін білу; әлеуметтік педагогтың кәсіби, жеке, тұлғалық даму, жас ерекшелік акмеологиялық міндеттердің кең спектерін шеше білуді қалыптастыруға мүмкіндік туғызу. Пәнді меңгеруден кейін магистрант: әлеуметтік-педагогикалық акмелогияның қалыптасу кезеңдерін, оның мақсаттарын, нысанын, пәнін, акмелогиялық ғылымның әдіснамалық негіздерін, акмеологияның категориялық ұғымдық аппаратын, акмеологиялық әдістер мен модельдерді, кәсіби дамудағы акмеологиялық тұжырымдамаларды біледі; практикалық қызметте ғылыми зерттеулердің акмеологиялық әдістерін қолдануды; дамудың акмеологиялық тұжырымдамадарын жасауда факторлар мен акмеологиялық шарттарды есепке алатын болады. Курс кәсіби және тұлғалық дамудың шыңына жетуде өзін өзі жүзеге асырудың тиімді жолдарын жеткізетін, қарым қатынаста, қызметте, өмір жолында, еңбек суьбектісі, жеке индивид ретінде тұлғаның өзін өзі жетілдіру тетіктері мен заңдылықтарының үдерістерін үйренуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар келесі құзыреттіліктерді игереді:әлеуметтік-педагогикалық акмелогияның қалыптасу кезеңдерін, оның мақсаттарын, нысанын, пәнін, акмелогиялық ғылымныңәдіснамалық негіздерін, акмеологияның категориялық ұғымдық аппаратын, акмеологиялық әдістер мен модельдерді, кәсіби дамудағы акмеологиялық тұжырымдамаларды біледі; практикалық қызметте ғылыми зерттеулердің акмеологиялық әдістерін қолдануды; дамудың акмеологиялық тұжырымдамадарын жасауда факторлар мен акмеологиялық шарттарды есепке алатын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цифрлық ұрпақ және балалардың денсаулығын психологиялық қолдау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: - цифрлық ұрпақ теориясы және олардың психикалық денсаулығын сақтау; - цифрлық ұрпақтың психологиялық-педагогикалық қолдаудың мәні мен кезеңдері; - цифрлық буын балаларына психологиялық-педагогикалық қолдау түрлері; - Интернетке тәуелділіктің диагностикалық әдістері, , цифрлықаутизм және т.б .; - қолдау технологиялары және цифрлықаутизм, Интернетке тәуелділік және т.б. - студенттердің цифрлық ұрпағының денсаулығын психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цифрлық білім беру ресурстарының дизайны
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - цифрлық құзіреттіліктің құрылымы, цифрлық буынның ерекшеліктері, мұғалімнің рөлі (DJ) - ЦБP тұжырымдамасының мәні, ЦБP классификациясы, оқу дизайнының түрлері. - байланыстыру теориясы, актерлік-желілік теория, ризоматикалық педагогика, ағым теориясы, эвтогогика, педагогика 3.0 және білім беру 3.0 және басқалар; - білім беру мүмкіндіктері мен әртүрлі платформалардың ресурстары, ережеге негізделген білім беру дизайны; оқиғаларға бағытталған нұсқаулық жобалау; стратегиялық бағытталған білім беруді жобалау; рөлдік оқыту дизайны; - динамикалық оқу ортасын, электронды оқулықтар мен оқу құралдарын жобалаудың дидактикалық негіздері, ЦБР; - оқу процесінде қолданылатын цифрлық білім беру ортасының түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON12

    12. болашақтағы оқыту мен ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің өзіндік бағдарламасын құру, ғылыми-педагогикалық ақпаратты сын тұрғысынан бағалау және сараптау; халықаралық қоғамдастықта араласу, өзінің ғылыми жетістіктерін көрсету.

  • Код ON5

    5. кредиттік оқыту жүйесі жағдайында жоғары мектептің тәрбие теориясы мен дидактикасы білім негізінде ЖОО-да педагогикалық процесті жобалау және жүзеге асыру, оқыту мен тәрбиелеу аймағындағы кәсіби міндеттерді тиімді шешу үшін жаңа тәсілдер мен әдістерді іздестіруді жүзеге асыру;

  • Код ON7

    акмеология және өмірлік дағдыларды, әлеуметтік құзыреттілікті және эмоциялық тұрақтылықты дамыту бойынша кеңестер, кәсіби әңгімелесулер, тренингтер және т.б. өткізу;

  • Код ON9

    жеке тұлға мен ұжымның маңызды әлеуметтік-педагогикалық сипаттамаларына диагностикалық зерттеулер жүргізу; топтық құбылыстар мен үдерістерді басқарудың әлеуметтік-педагогикалық тетіктерін пайдалану, білім беру ұйымдарының әлеуметтік қызметтерінің іс-әрекетін жүйелі бағалау және оларды жетілдіру;

  • Код ON10

    оқушылардың ата-аналарымен (заңды өкілдермен) өзара қарым-қатынасты жоспарлау және іске асыру, оның ішінде бос уақыт іс-шараларын өткізу арқылы, отбасының әр түрлі санаттарымен өзара әрекеттесудің әлеуметтік-педагогикалық технологияларын меңгеру және жетілдіру;

  • Код ON2

    әлеуметтік-педагогикалық әдіснаманың ұғымдық аппаратына сүйену, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі танудағы әдіснамалық тұғырлар, принциптер мен әдістерді қолдану, әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру;

  • Код ON6

    жоғары оқу орындарының білім беру бағдарламаларын жобалау, талдау және бағалау, мектеп, колледж және жоғары оқу орнында оқытуда әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мазмұнын құрылымдау;

  • Код ON1

    ғылымды дамытудың тарихи-философиялық білімін, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптерін, ғылыми білімге қол жеткізу және құру тәсілдерін талдау және пайдалану;

  • Код ON3

    өмірлік қиын жағдайларда жүрген тұлғаны дамыту мен әлеуметтік-педагогикалық оңалтудың жалпы және жеке бағдарламаларын жобалау, патронаттық тәрбиелеу, қамқорлық және көмек көрсету бойынша әлеуметтік-педагогикалық қызметті жүзеге асыру және талдау;

  • Код ON8

    балалар мен оқушы жастардың әлеуметтенуі мен жеке даму үрдістерін талдау және түзету, девиантты мінез-құлықты оқушыларды әлеуметтік қолдау, түзету/қолдау және дамыту бағдарламаларын құрастыру, оқушының әлеуметтік құнды қызметін әзірлеу және іске асыруға, әлеуметтік-педагогикалық бастамалар мен жобаларды дамытуға қатысу, жеке тұлғаны қолдау бойынша әлеуметтік ұйымдармен әлеуметтік өзара іс-қимыл жасауға бастамашылық жасау;

  • Код ON4

    өзін-өзі тану және гуманды педагогика құндылықтары негізінде оқушыларды зайырлы рухани-адамгершілік білімге шабыттандыру, тұлғаны дамыту үшін өзін-өзі тануды оқытудың инновациялық стратегиялары мен әдістерін креативті қолдану және әзірлеу;

  • Код ON11

    білім ақпараттандыру аймағында зерттеулер жүргізу, дамытуды қамтамасыз ету үшін жаңа модельдерді, жүйелерді ұсыну және қазіргі заманғы ғылым тұғырларын қолдана отырып, әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін бағалауды жүзеге асыру және қолданбалы қолданыс үшін қорытындылар мен ұсыныстарды жасау;

Top