Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг және ұйымның бәсекеге қабілеттілігін бағалау
-
Пәннің мақсаты: бәсекелестік және бәсекелестік саясат саласындағы негізгі ұғымдарды; бәсекелестік саласындағы отандық және шетелдік тәжірибені; кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін, бәсекелестік стратегияларды, оларды қалыптастыру және іске асыру әдістерін меңгеру; бенчмаркинг жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. ұйымдардың бәсекеге қабілеттілігін бағалау және бәсекелестік стратегияларды әзірлеу әдіснамасын пайдалану; 2. бәсекелестік туралы ақпарат алу үшін бәсекелес талдау жүргізу; 3. стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешу үшін мотивацияның, көшбасшылықтың және биліктің негізгі теорияларын қолдану дағдысын меңгеру; 4. жобаны, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасын немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасын басқаруға қатысу; 5. ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау, оның негізгі элементтерін анықтау және олардың ұйымға әсерін бағалау. Кәсіпорындардың бәсекелестік артықшылықтары. Негізгі көрсеткіштер және бәсекелестік артықшылықтарды бағалау. Олардың нарыққа әсер ету дәрежесін анықтау мақсатында бәсекелестерді зерттеуге бағытталған бәсекелес талдау. Бәсекелестік талдаудың мақсаты, әдісі және кезеңдері. Бәсекелестерді зерттеу үшін пайдаланылатын құралдар: бенчмаркинг, бәсекелестік барлау әдістері, SWOT-талдау, бәсекеге қабілеттілік радар және т. б. бәсекелестік туралы ақпаратты жинау көздері мен әдістері. Кәсіпорынның бәсекелестік ортасы және оны М. Портердің бәсекелестік күштерінің моделін қолдану арқылы бағалау. Бенчмаркинг бәсекелестерді егжей-тегжейлі зерттеу әдістерінің бірі. Бенчмаркинг түсінігі, түрлері, процесі. Бенчмаркинг процесінің кезеңдері. Бәсекелестік барлау әдісінің ерекшеліктері. Ф. Котлер, Дж. Трауту және Э. Райсу, Кениче Омае (3К моделі) бойынша бәсекелестік стратегиялар, салыстырмалы сипаттама және қолдану тәжірибесі. Бәсекелестік позиция және бәсекелестік артықшылықтар: әлсіз және күшті бәсекелестік позициялары бар нарық аутсайдері, фирмалар және нарық көшбасшысы.
-
Образовательная программа 7M07502 Стандарттау және сертификаттау
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 3