Тұтынушылардың мінез-құлқы

  • Курста тұтынушылардың мінез-құлқы клиентке бағдарланғандық призмасы тұрғысынан оқытылады: сатып алу туралы шешім қабылдау үрдісі, мотивация, қабылдау, құндылықтар және тұтынушының өмір сүру стилі; зерттеу әдістері, тұтынушы мінез-құлқының типтері және үлгілері; тұтынушы ниеттестігін қалыптастыру және тұтынушы құқығын қорғау. Студенттер «Amazon», «Volvo», «T-MOBILE USA» сияқты отандық, шетелдік тәжірибеден кейстер шешеді, жеке және топтық жұмыстармен әр түрлі кәсіпорындар үшін өзіндік зерттеу негізінде қанағаттанушылық және ниеттестікті арттыру стратегияларын әзірлейді.
  • Образовательная программа 6B04116 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
Top