Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04116 Маркетинг в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Үнемі өзгеретін ортада заманауи әдістерді, құралдарды және цифрлық технологияларды қолдана отырып, тұтынушылармен ұзақмерзімді қарым-қатынас құру үшін брендтік стратегияны және бәсекелестік артықшылықты жасай алатын, әлеуметтік жауапты, білімді маркетологты даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Макроэкономикаға кіріспе
Маркетинг негіздері
-
2 Оқу жылы
Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
Қаржылық есепке кіріспе
Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
Кәсіпкерлік
Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
Шетел тілі (Narxoz Talks - шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
Шетел тілі (ағылшын B2-2)
Шетел тілі (ағылшын B1-2)
Шетел тілі (IELTS Foundation)
Шетел тілі (ағылшын B1-1)
Тұтынушылардың мінез-құлқы
Бизнес үшін сандық әдістер
Менеджмент негіздері
Шетел тілі (ағылшын B2-1)
Басқарушылық экономика
Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
Маркетингтік зерттеулер
Стратегиялық менеджмент
-
3 Оқу жылы
Зерттеу әдістері
Сандық маркетинг және әлеуметтік желілер
Инвестицияларды басқару негіздері
Қаржы негіздері
Ұйымдық мінез-құлық
Брендтерді басқару
Интерактивті маркетинг және машиналық оқыту
Көшбасшылық коммуникациялар дағдылары
Сатуды басқару
Маркетингтік стратегия
Біріктірілген маркетингтік коммуникациялар
Оқыту нәтижелері
- Академиялық шыншылдық, зерттеу нормалары мен этикалық салдарды, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік қағидаларын есепке ала отырып, түрлі сараптамалық әдістерді қолданып, өзекті ақпараттарды талдау, кәсіби пайымдауды көрсету негізінде өздігінен стандартты емес шешімдер қабылдау мен оның салдарларын бағалауға қабілетті
- Басқару мен бизнес аясында кәсіби функцияларды жүзеге асыруда машиналық оқытуды енгізу арқылы сәйкес сандық технология, теория мен құралдарды пайдалануға қабілетті
- Топта жұмыс істей алу қабілетін көрсету арқылы зерттеулер мен нақты ақпараттарға сүйеніп және дәлелдемелерді сенімді құрастыруға, ауызша және жазбаша коммуникативтік дағдыларды көрсету арқылы шешім қабылдаушы тұлғалар мен ұйымның қызығушы жақтарының тәртібі мен іс-әрекеттеріне ықпал етуге қабілетті
- Маркетинг маманының кәсіби функцияларын жүзеге асыру үшін менеджменттің, қаржылық есептің функционалдық салаларында, болашақты болжау мен деректерді сараптаудағы парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді, күрделі және айқын емес тәуелділіктерді, басты тұжырымдарды біріктіруге қабілетті
- Көпшілік алдында сөйлеу мен академиялық жазылымның тұрақты дағдыларын көрсетіп, ішкі және сыртқы қызығушы жақтар үшін қаржылық, басқарушылық және маркетингтің ақпараттарды талдау мен ұсынуға қабілетті
- Кәсіпкерлік және инновациялық ойлауды қалыптастыру мен жеке әлеуетті ашу үшін, қоғамға игілікпен қызмет жасау үшін кәсіби саладағы озық білімге негізделген өзіндік білім алуды тәжірибеге енгізу және көшбасшылық қасиеттерді көрсетуге қабілетті
- Нарықтың даму үрдісі мен үдерістерін, сондай-ақ компанияның ішкі әлеуетін талдау негізінде маркетингтік қызметті жоспарлауға қатысуға қабілетті
- Интерактивті маркетинг арқылы тұрақты бәсекелестік артықшылықтарды дамыту үшін жекелеген өнімдер мен брендтердің маркетингтік стратегиялары мен тактикаларын әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысуға қабілетті
- Халықаралық және жергілікті нарықтарда дәстүрлі және сандық маркетингтік әдістерді қолдана отырып, біріктірілген маркетингтік коммуникациялар мен сатуларды басқару үдерісін үйлестіруге қабілетті
- Жергілікті және халықаралық нарықтардағы тұтынушылар мен стейкхолдерлердің мінез-құлқын басқару негізінде өзара қарым-қатынас маркетингінің тұжырымдамасын жүзеге асыруға қатысуға қабілетті
- Шет мемлекеттерге тауар кіргізу мен өнім өткізуді болжау ережелерін есепке ала отырып жаһандық масштабта халықаралық маркетингтік ортаны зерттей алады және әлемдік нарыққа шығу кезінде маркетингтік стратегияларды әзірлеуге қабілетті
- Этикалық маркетинг пен әлеуметтік тұрақтылық саясатының қағидаларын ескере отырып, коммуникациялық науқан мен брендтің позициясын жоспарлауға қабілетті