Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04116 Маркетинг в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Үнемі өзгеретін ортада заманауи әдістерді, құралдарды және цифрлық технологияларды қолдана отырып, тұтынушылармен ұзақмерзімді қарым-қатынас құру үшін брендтік стратегияны және бәсекелестік артықшылықты жасай алатын, әлеуметтік жауапты, білімді маркетологты даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Макроэкономикаға кіріспе
    Несиелер: 6

    Курс ел экономикасының қызметі туралы түсініктерді қалыптастыруға және ойлау мәдениетін арттыруға бағытталған. Cтуденттер макроэкономикалық көрсеткіштерді қолдануды меңгереді, cондай-ақ экономикалық ақпарат көздері негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің мінез-құлқын талдауды үйренеді,аналитикалық және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін таныстыруды дайындау және қорғау, экономикалық мәселелерге қатысты өз пікірін сыни тұрғыдан қалыптастыру және қорғау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 6

    «Маркетинг негіздері» курсын оқыту барысында келесі тақырыптар қамтылады: тұтынушы тілектерін қалыптастырудың негізі, маркетингтік орта және оның компоненттері, болжау, сегменттеу, таргетинг, 4Р (Product Price Place Promotion) қалыптастыру, брендинг, жеке сату, маркетингтік бәсекелестік және стратегиялық маркетинг. Курсты меңгеру барысында теориялық, басты маркетингтік тұжырымдамаларды түсінумен қатар, әр түрлі саладағы маркетингтік жоспар құру дағдыларына ие болу үшін Самсунг, Додо пицца және Каспи Банк сияқты ұйымдардың кейстері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге «Жалпы еуропалық тілдер жүйесі», Дельф, Гете-Сертификат, корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试 »бойынша екінші шетел тілін практикалық білуге үйрету және одан әрі оқуға негіз қалау. Курстың міндеттері - қарапайым лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттіліктерді игеру және шоғырландыру. Курстың мазмұны студенттердің қабілетін және мәдениаралық қарым-қатынасқа дайындығын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қаржылық есепке кіріспе
    Несиелер: 6

    Бұл курс бизнес білім берудің негізі мен жалпы қабылданған бөлігі болып саналады, мұнда жеке бизнес-субъектілері үшін қаржылық есептілік қағидадалары, тұжырымдамалары, қаржылық есептіліктің ережелері, экономикалық транзакцияларды жүргізу және оларға түсінік беріледі. Студенттер негізгі бухгалтерлік теңдеуді ситуациялық есептер арқылы түсіне алады және бизнес - транзакцияларды бастапқы құжаттарға, регистрлерге тіркеу және субъектілердің қаржылық жағдайы туралы есептілікті қалыптастыру дағдыларын ала алады. Бұл курс АССА бағдарламасымен үйлесім тапқан.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
    Несиелер: 5

    Өткізілген материалдар мен студенттердің жеке тәжірибелеріне сүйене отырып, жазбаша тапсырмалар беру және ауызша пікірталастарға қатысу арқылы В2 және одан жоғары деңгейлерде заманауи әлеуметтік, мәдени проблемалар мен тұрақты дамудың әртүрлі тақырыптары бойынша ағылшын тілінде еркін пікір білдіру дағдыларын жетілдіру курсы әр түрлі нысандағы түпнұсқалық мәтіндердің (публицистикалық және көркем) және подкасттардың мазмұны алынады. Студенттерден мәнді тақырыптық зерттеулер өткізу күтіледі; оқылатын материалдың мазмұнын сыни тұрғыдан талдау және түсіндіру, делдал ретінде әрекет ете отырып, студенттер мен оқытушыдан толық пікірлер алу; әр түрлі жазбаша жұмыстарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пән келесілерді оқуды қамтиды: кәсіпкерліктің мәні мен мағынасын, бизнес идеяларды іздеу құралдары, шағын бизнес нысандары, шағын бизнесті жоспарлау мен басқару, қаржыландыру көздерін іздестіру, сыртқы және ішкі орта мүмкіндіктеріне сәйкес стратегияны дамыту, базалық қаржылық жоспарлау, сонымен қатар әлеуетті инвестор үшін бизнес жоспар жасау. Студенттер өз бизнес идеяларын сыни бағалай алады және де топта бизнес жоспар жасау арқылы нақты қызмет жасайтын жобадағы стратегияны ілгері дамыта алады

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге екінші деңгейлі шетел тілін практикалық меңгеруге үйрету. Шетел тілдерінің деңгейінің жалпы еуропалық жүйесіне сәйкес, Delf, Гёте-Сертификат, Корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试. Курс күрделілік деңгейіне сәйкес жанама жазбаша (оқу, жазу) және тікелей ауызша (сөйлеу, тыңдау) дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындықты дамытуға бағытталған. Курстың міндеттері: іргелі лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттерді игеру және шоғырландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Narxoz Talks - шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
    Несиелер: 5

    Курс көпшілік алдында тиімді сөйлеу дағдыларын игеруге көмектеседі, сонымен қатар сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Студенттер көшбасшылық қабілеттерін, аналитикалық ойлау мен топтық жұмысты көрсете отырып, әр түрлі аудиториямен қарым-қатынас стилін дамытады. Курс сұхбаттасушыны сендірудің тілдік дағдыларын қолдануға және кәсіби салада B2 және одан жоғары деңгейде тиімді келіссөздер жүргізуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты студенттердің көпшілік алдында сөйлеу қорқынышын жеңуге, сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістерін игеруге жағдай жасау. Курс идеялардың бірегейлігі мен нақтылығына байланысты олардың шынайы қызығушылығын тудыратын жанды тілдік модельді ұсынады. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі курсы В1 деңгейінің екінші бөлігін – тіл бойынша академиялық дайындықтың базалық жеткіліктілігін оқып - үйренуге арналған. Курс студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындайды. Курс академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы тілдік дағдыларды дамытады, сонымен қатар жалпы білім, сыни ойлау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (IELTS Foundation)
    Несиелер: 5

    Курс IELTS халықаралық тесттің академиялық түрін тапсыруға қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс тестке жан-жақты кіріспе ұсынады және барлық төрт негізгі дағдыларды: сөйлеу, тыңдау, оқу және В2 және одан жоғары деңгейлерді қамтиды. Осы курстың әр бөлімінде негізгі дағдыларды, стратегияларды және тестілеу әдістерін талқылайтын мультимедиялық презентациялар бар. Әр бөлімде студенттерге тестілеу форматы туралы ақпарат беріледі, сонымен қатар тестілеуден өтуге пайдалы болатын әдістер мен стратегиялар бойынша кеңестер мен нұсқаулықтар беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы
    Несиелер: 6

    Курста тұтынушылардың мінез-құлқы клиентке бағдарланғандық призмасы тұрғысынан оқытылады: сатып алу туралы шешім қабылдау үрдісі, мотивация, қабылдау, құндылықтар және тұтынушының өмір сүру стилі; зерттеу әдістері, тұтынушы мінез-құлқының типтері және үлгілері; тұтынушы ниеттестігін қалыптастыру және тұтынушы құқығын қорғау. Студенттер «Amazon», «Volvo», «T-MOBILE USA» сияқты отандық, шетелдік тәжірибеден кейстер шешеді, жеке және топтық жұмыстармен әр түрлі кәсіпорындар үшін өзіндік зерттеу негізінде қанағаттанушылық және ниеттестікті арттыру стратегияларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
  • Бизнес үшін сандық әдістер
    Несиелер: 6

    Курс тиімді басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын дамыту үшін нақты экономикалық Деректерді талдаудың сандық әдістерін зерттеуді қарастырады. Курс MS Excel компьютерлік бағдарламаларының мүмкіндіктерін, R ашық платформасын, Bloomberg, Thomson reuters деректер массивтерін және т. б. пайдалануды қарастырады. Тақырыптар: сандық талдау әдістерін жіктеу. Ықтималдықты бағалаудың сандық әдістері және бизнестегі талдаудың баланстық әдістері. Оңтайландыру модельдері. Имитациялық модельдеу. Регрессиялық талдау. Жалпылама көрсеткіштерді генерациялаудың сандық әдістері және бағалаудың рейтингтік жүйесі. Иерархиялық құрылымдардағы сандық талдау әдістері. Студенттер кейс-әдісін және имитациялық модельдер негізінде шағын топтарда жұмыс істей отырып, заманауи қолданбалы бағдарламаларды қолданады. Курсты игеру жобаны орындаумен және ашық қорғаумен аяқталады. Қазақстан Халық БанкіАҚ жетекші сарапшылары қонақ дәрістерімен қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 6

    Пән келесілерді қамтиды: менеджмент функциялары, ұйымның макро және микро ортасын талдау, жоспарлау үдерістері, операциялық менеджментке кіріспе және адам ресурстарын басқару, басқарудағы корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің ролі. Студенттер стратегия, құрылым, мәдениет, адамдар, этика сияқты аспектілерді және де олардың шешім қабылдауға әсері мен ұйым дамуының ұтымды бағыттарын болжауды кейс стади, топтық пікірталастар, жазбаша жұмыстарды орындау арқылы меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың бірінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, кіріктірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Басқарушылық экономика
    Несиелер: 6

    Курс барысында студенттер әртүрлі салалардағы бизнес бірліктерді және жалпы компанияны басқару бойынша экономикалық көзқарастарын қалыптастырады. Студенттер өз бетінше және топпен сұраныс, өндіріс шығындары, пайда, бәсеке, нарықтың құрылымы мен өнімділігін талдауға сүйене отырып, тиімді іскерлік шешімдерді қабылдау дағдысын меңгереді. Қазақстандық бизнес кейстерді пайдалана отырып, экономиканы басқару мәселелерін шешу бойынша жеке пікірлерін аргументтеп, талқылайды

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
    Несиелер: 5

    Курс Қазіргі заманғы бәсекеге қабілетті маманның тиімді халықаралық коммуникациясының В2 және одан жоғары деңгейде тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - қазіргі әлемдік нарықта болашақ кәсіби іс-әрекетте қолданылатын тұрақты дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар іскери тіл деңгейінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзіреттіліктерді және іскери әріптестердің, серіктестердің үміттеріне сәйкес және қоғамдастық мүшелеріне қатысты дұрыс қарым-қатынас жасай білу. Курс әр түрлі стандартты емес бизнес-ситуацияларда сыни ойлау, талдау және қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курстың мазмұны іскерлік жазбаша хат жазысу бойынша практикалық тапсырмаларды, бизнес саласындағы кәсіби және әдеттегі жағдайларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Маркетингтік зерттеулер
    Несиелер: 6

    Курста маркетингтік зерттеу жүргізу үрдісі, іріктемені жоспарлау, кабинеттік және далалық зерттеу әдістері (сандық: пікір сұрау, нысандандырылған бақылау, эксперимент; сапалық: тереңдетілген сұхбат, фокус-топтар, проективтік әдістер; панель) оқытылады. Курсты меңгеру теория және «GFK Kazakhstan», «BISAM Central Asia», «DAMU Research Group» сияқты отандық, шетелдік тәжірибеден кейстер шешуді қамтиды, сол арқылы әр түрлі маркетингтік зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу бойынша басты құзыреттіліктер қалыптасады, сонымен қатар кабинеттік, пилоттық және далалық зерттеу жүргізуді қамтитын командалық жоба орындау арқылы маркетингтік зерттеу жүргізу нәтижесі бойынша есеп құрастыру дағдысы дамиды.

    Оқу жылы - 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 6

    Пән келесілерді қамтиды: компанияның стратегиялық көзқарастарын құру үшін басқару функцияларының өзара қарым-қатынасы, миссия мен мақсат құру, сыртқы және ішкі орта жөнінде деректерді жинау мен талдау, стратегияны қалыптастырудың жүйелік және үдерістік тәсілдері, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік негізіндегі функционалдық, бәсекелік және корпоративтік стратегия түрлері. Кейс стади мен есептер арқылы ұйым үдерістерін үлгілеуді қолдану негізінде студенттер ұйым стратегиясын әзірлеу мүмкіндігіне ие болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Курс ғылыми жарияланымдарды, дипломдық жұмыстар мен жобаларды жазу дағдыларын алу мақсатында ғылыми зерттеулерге қатысты деректерді жинау, жиынтықтау және өңдеу тәсілдері, стратегиялары мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы студенттер тиісті ғылыми зерттеу жүргізу үшін қолайлы әдіснаманы таңдауды, ғылыми гипотезаны қалыптастыруды, деректерді жинау мен аналитикалық өңдеуді жүзеге асыруды, R-талдауды, Python, Bloomberg және т. б. қолдана отырып, нақты зерттеуге қажетті модельдеу құралдарын қолдануды үйренеді. Курс тілдік, жазу стилі мен зерттеу әдістемесімен байланысты аспектілерді қарастыра отырып, академиялық жұмыстарды жазу дағдыларын қалыптастырады. Курс әр студентпен жеке ғылыми мақала жазумен аяқталады,ал алынған дағдылар бітіру жұмыстарын жазу кезінде қолданылады.

    Оқу жылы - 3
  • Сандық маркетинг және әлеуметтік желілер
    Несиелер: 6

    Курс студенттерді цифрлық маркетингтің түрлерімен, құралдарымен және арналарымен таныстырады, цифрлық маркетинг саласындағы білімді дамытуға, студенттердің қазіргі әлемде бизнесті дамыту құралы ретінде әлеуметтік медиа туралы түсініктерін тереңдетуге көмектеседі. Курс тақырыптарды қамтиды: сандық маркетингке кіріспе, веб-сайтты жоспарлау және құру, SEO оңтайландыру және веб-сайтты іске қосу, Google құралдары, Google аналитикасы, әлеуметтік медиа маркетинг, сататын контент, бюджеттеу. Курсты меңгеру шетелдік және отандық кейстерді талдау, топтық жобаны орындау, оның ішінде клиенттермен ұзақ мерзімді қатынастарды құру үшін контент стратегияны әзірлеу, шағын және орта бизнесті келесі аспектілер бойынша жүргізуді қарастырады: контент жоспар, әлеуметтік желілердегі мақсатты аудиторияның әрекеті мен реакциясын талдау, таргеттелген жарнаманы орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Инвестицияларды басқару негіздері
    Несиелер: 6

    Курс жинақтар мен жинақтарды салу үшін инвестициялардың әртүрлі түрлерімен танысуға, қаржы нарығындағы түрлі жағдайларда пайда алуға бағытталған кірістілік пен тәуекел құрылымын және инвестициялық стратегияларды есептеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс инвестициялық тұзақтарды, әртүрлі портфельдік теорияларды қарастырады, олар сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастыруға және портфельді талдау мен әртараптандырудың өзіндік дағдыларын құруға мүмкіндік береді. Студенттер шағын топтарда жұмыс істей отырып, инвестордың табыстылығы мен тәуекелін және мақсатын ескеріп, портфелді басқарудың өзіндік стратегиясын әзірлейтін болады. Курсты игеру инвестициялар портфелін қалыптастыру бойынша топтық жобаны орындаумен аяқталады. Қонақ дәрістерге Centras Securities, Freedom Finance жетекші аналитиктері шақырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қаржы негіздері
    Несиелер: 6

    Курс қаржы саласындағы негізгі аналитикалық құзыреттіліктерді және сыни ойлауды, макро және микро деңгейдегі қаржы ағындарын басқару дағдыларын дамытуға, негізделген қаржылық және инвестициялық шешімдерді қабылдай білуге, қаржылық есептілікті талдау негізінде шаруашылық қызметтің нәтижелерін болжауға, қаржыландырудың оңтайлы көздерін анықтауға бағытталған. Талдаудың базалық әдістерін зерделеу кезінде студенттер қаржы нарығындағы инвестордың іс-әрекеті туралы өз ойларын қалыптастырады, Bloomberg, Eikon нақты деректері негізінде күрделі активтердің, инвестициялардың, ақша ағындарының және оларға ілеспе тәуекелдердің тиімділігіне баға береді, қаржылық қатынастар бойынша жағдайлар мен кейстерді шешеді және түсіндіреді. Курсты игерудегі негізгі тақырыптардың қатарына: ақшаның уақытша құны, акциялар мен облигацияларды бағалау, капиталдың құрылымы мен құны, инвестицияларды жоспарлау, тәуекел және банкроттық. Компаниялардың қаржы директорлары тарапынан қонақ дәрістері қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ұйымдық мінез-құлық
    Несиелер: 6

    Пән: ұйымдағы жеке тұлғалар мен топтағы мінез-құлқын талдау, этикалық және моральдық нормаларға сәйкес жұмысшылардың еңбек тәртібін түзету мақсатында көшбасшылық дағдыларын қалыптастырудың негіздері; жүйелік, процестік және жағдайлық тәсілдер негізінде ұйым мәдениетінің анықтамалары, ұйымның мінез-құлықтық, социомәдени және институционалдық табиғатын білуді қамтиды. Студенттер мұндай аспектілерді топтық пікірталастарға қатысу, өзін-өзі бағалау бойынша тесттер, кейс стади мен жағдайлық есептер арқылы танып біледі

    Оқу жылы - 3
  • Брендтерді басқару
    Несиелер: 6

    Курс келесі бөлімдерді қамтиды: брендтер және бренд менеджмент, бренд-капитал, дизайн және бренд-стратегияны имплементациялау, жаңа өнімдерді енгізу мен нейминг, брендті кеңейту, жаңа өнімді іске қосу, брендті позициялау, элементтерді таңдау, маркетингтік кампания дизайны, бренд-капиталды құру үшін БМК, брендті жылжытудың жылдық жоспарын әзірлеу және бренд-капиталды өлшеу. Курсты меңгеру бренд менеджменттің негізгі концепцияларын түсіну негізінде таңдалған брендтермен жеке және топтық жұмыс барысында брендті нөлдік деңгейден бастап бренд бук құру дағдысын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Интерактивті маркетинг және машиналық оқыту
    Несиелер: 6

    Курста клиенттік базаны диалогтық маркетинг, интерактивті маркетинг технологиясы негізінде Machine Learning технологиясын қолдана отырып өнімді жылжыту нысаны ретінде басқару үрдісі қарастырылады. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: интерактивті контент-маркетинг: Интернеттегі медиа-жоспарлау және оның тиімділігін бағалау, интерактивті кері байланыс пен қолдау негізінде қиылысқан сатылым және қосымша сатылымдарды басқару; CRM жүйелері, клиенттерді тарту және сақтау үрдісі; машиналық оқыту түрлері; машиналық оқытуды енгізу үшін, модельдеу мен болжауды, модельдерді бағалау мен оңтайландыруды, ерекшеліктерді жобалау мен масштабтауды енгізу үшін нақты ақпарат жинау жинау процесі; маркетинг саласындағы бизнес қосымшаларға машиналық оқыту әдістерін енгізу; маркетингте машина ақпаратын қолданудың этикалық аспектілері. Курсты меңгеру барысында тапсырыс берушілер туралы мәліметтер базасы, сату статистикасы, шетелдік және қазақстандық компаниялар тұтынушыларының сауалнамасы, машиналық оқытудың танымал алгоритмдері (сандық жарнама, табиғи тілді өңдеу және т.б.) пайдаланылады; сонымен қатар «Компанияның маркетингтік қызметінде тәжірибелік бизнес-мәселелерді шешу үшін машиналық оқыту әдістерін қолдану» командалық жобасын орындау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Көшбасшылық коммуникациялар дағдылары
    Несиелер: 6

    Пән келесілерді қамтиды: коммуникация түрлері, көшбасшылықтың жағдайлық және үдерістік теориялары, коммуникацияны жақсарту, персоналға және мотивацияларына ықпал, қызметкерлерді ұстап қалу мен қолдауды арттыру, сендірудің тактикалары арқылы мақсатқа жету үшін топта жоғары сапалы қатынастар мен жұмысты дұрыс жолға қою. Студенттер оқу нәтижелерін тәжірибелік сабақтар, ойындар, презентациялар, көшбасшылық тәжірибесін кейс стади шешу мен топтық пікірталастар кезінде топпен жұмыс жасау арқылы меңгереді

    Оқу жылы - 3
  • Сатуды басқару
    Несиелер: 6

    Бұл курста офлайн, онлайн сатудың негіздері, сату бөлімінің құрылымы және оның кәсіпорын бөлімшелерімен өзара әрекеттесу ерекшелігі, сату бөлімінің қызметкерлерін іріктеу, оқыту және ынталандыру, сату бойынша келіссөздер жүргізудің әдістері мен дағдылары, қарсылықтарды басқару, маркетинг китін және коммерциялық ұсыныстарды жасау, сөйлеу сценарийлерін жазу, «суық» байланыстармен жұмыс жасау, сатылымдар шұңқырын құру, сатуды жоспарлау және болжау, сату стратегиясын құру оқытылады. Курс барысында студенттер отандық және шетелдік кейстерді талдайды. Курс клиенттер базасын құру, «бірегей өнім ұсынысын» және «маркетинг кит» әзірлеу, келіссөздер мен презентациялар өткізуді көздейтін командалық жобаны орындаумен аяқталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Маркетингтік стратегия
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында келесі тақырыптар қамтылады: маркетингтің бизнестегі рөлі, маркетингтік стратегия, стратегиялық және тактикалық маркетингтік жоспар, маркетингтік бюджет, маркетингтік шаралардың тиімділігі, маркетингті бақылау, бағалау және аудит, маркетингтік бөлімді ұйымдастыру. Курсты меңгеру барысында маркетинг стратегиясын таңдау бойынша теория мен кейстерді, шешім қабылдау техникасын, маркетингтік қызметті бағалауды, оны жүзеге асыру мен қатар компанияның стратегиясын, маркетинг жоспарларын әзірлеу дағдыларын дамытып, маркетингтік шешімдердің тиімділігін бағалауды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
  • Біріктірілген маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 6

    Курс келесі бөлімдерден тұрады: SMART мақсаттар мен БМК, маркетингтік коммуникация қағидалары, брендинг, сегменттеу, таргеттеу, жайғастыру (СТП), бірегей тауарлық ұсыныс (БТҰ), дифференциациялау нүктелері (ПОД), паритет нүктелері (ПОП), инсайттар, коммуникациялық мақсаттар, негізгі хабарламаны әзірлеу, жарнамалық дизайн, шығармашылық идеяларды жасау, медиа-жоспарлау, коммуникация бюджеті, жарнамалық зерттеулер және нақты маркетингтік коммуникация құралдары. Студенттер жеке жұмыс түрінде жағдайлық есептер мен кейстер шешеді. Оқыту нәтижелерін бағалау коммуникациялық жоспар, ақпараттық себеп, мақсатты аудиторияны анықтау, бірегей тауарлық ұсыныс әзірлеуді қамтитын жылжыту стратегиясын әзірлеуге бағытталған командалық жобаны қорғау негізінде өтеді.

    Оқу жылы - 3
  • В2В маркетинг
    Несиелер: 6

    В2В маркетингі пәнінің мәні өндірістік мақсаттағы тауарлардың мәнін, ерекшеліктерін, түрлерін және сипатын зерттеуге, бизнес нарығын зерттеу мен сегменттеуге, жабдықтаушыларды таңдауға, өндірістік маркетингті жоспарлауға бағытталған. Курсты меңгеру барысында В2В нарығында маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемелерін, кейстер мен теорияны оқу негізінде, өнеркәсіптік өнімдерге арналған маркетингтік стратегияларды және жоспарларды әзірлеуге қатысу, тарату мен логистикалық үрдістер үйлестіру, сонымен қатар, дәстүрлі және цифрлық маркетингтік әдістерді пайдалану мүмкіндігін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Тұтынушылық және маркетингтік талдау
    Несиелер: 6

    Курс стандартты статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, тұтынушылық және маркетингтік аналитиканы зерттеуге бағытталған. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: тұтынушыларға бағытталған маркетинг, тұтынушылық талдаулар мен маркетингтік аналитиканы зерттеуде R қолдану, медиа аудитория және тұтынушы талдауы, бәсекелестік барлау аналитикасы; аналитикадағы тұтынушылық құндылық түсінігі және оны өлшеу; нарық үлесін болжау үшін жиынтық сұраныс және таңдаудың дискретті модельдері; сұранысты бағалау; сегменттеу, мақсатты нарықты таңдау, жайғастыру және тұтынушы құндылығын бағалау мақсатында өлшеу, модельдеу; әлеуметтік желілерде маркетингтік зерттеулерді басқару және аналитикалық нәтижелерді тарату; қолда бар тұтынушыларды ұстап қалу және әлеуетті тұтынушыларды тарту стратегиясын әзірлеу. Курсты оқу барысында шетелдік және отандық кейстерді, жағдайлық есептерді, сонымен қатар «Тұтынушылық және маркетингтік аналитика жүргізу (таңдалған компания материалдары негізінде)» командалық жобасын орындау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Перспективті зерттеулер және болжау
    Несиелер: 6

    Курс жергілікті, аймақтық және әлемдік масштабтағы мәселелер мен тенденцияларды қарастыра отырып, критикалық және шығармашылық ойды дамытуға арналған, бұл жерде іскерлік және әлеуметтік жауапкершілік те ескеріледі; практикалық тәжірибе алуға бағытталған ойындардың, жаттығулар мен модельдердің көмегімен “перспективалық ойлауды” дамытады; тенденцияларды талдау және болашақ перспективасы дөңгелегі облысындағы біліктіліктерді дамытады, болашақ бизнес көшбасшысы ретінде ұйымдық өзгерістер жасау қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
  • Кәсіпкерлік маркетинг
    Несиелер: 6

    Курстың барысында коммерциялық кәсіпорындардың маркетингтік іс-әрекетін жоспарлау және іске асыру процесін зерттеу, стартаптардың сыртқы және ішкі ортасын зерттеу, жаңа өнімдерді жасау жүйесі және оларды нарыққа шығару процесі сияқты басым тақырыптар қарастырылады. Студенттер қолданыстағы бизнес-жүйенің сыни талдауларының көмегімен (стартап маркетингін дамыту мәселелерін зерттеуге негізделген кейстер, Uber, ChocoFamily көшбасшы компаниялар кейстері) жобаны орындау барысында маркетингтік зерттеулер негізінде мақсатты аудиторияны, тұтынушы бейнесін анықтап, жаңа стартап өнім әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Ғаламдық, этикалық және тұрақты маркетинг
    Несиелер: 6

    Курста жаһандық, этикалық және тұрақты маркетингтің тұжырымдамалық негіздері қарастырылады. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: ДСҰ халықаралық ұйымының, экономикалық қауымдастықтар мен жекелеген елдердің компанияның жаһандану мүмкіндіктерін жеңілдетуге және шектеуге әсері; сыртқы бизнес-ортаның маркетингтік стратегияға және ішкі және әлемдік нарықтардағы компанияның қызметіне әсері; әлемдік нарықта маркетингтік зерттеулер жүргізу ерекшеліктері, ғаламдық нарыққа шығу және әлемдік брендті жылжыту стратегиялары мен тактикасы; этикалық бизнес философиясы мен іскерлік этика кодекстерін, этикалық маркетингтік тәжірибені; әлемдік нарыққа шығу үшін тұрақты маркетинг тұжырымдамасын әзірлеу. Курс барысында Coca Cola, «Қызыл айдаһар» өнімі, Каспий банкі және басқалары сияқты шетелдік және отандық кейстерге талдау жасау; сондай-ақ компанияны әлемдік нарықта жылжыту үшін тұрақты маркетингтік тұжырымдаманы жасауға бағытталған топтық жобаны орындау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Шешім қабылдау үшін есеп
    Несиелер: 6

    Курс студенттерді шешім қабылдауға дайындауға бағытталған. Тақырыптар: шығындарды жіктеу, шығындарды талдау және болжау, үстеме шығыстарды талдау, толық жұтылу және ауыспалы шығындар бойынша әдістер, костинг стандарты, бюджеттеу негіздері, менеджмент үшін шоттар мен есептерді дайындау, тәуекелдер мен ықтималдылықтар, қысқа және ұзақ мерзімді шешімдер. Топтағы студенттер кез келген басқару деңгейі (менеджмент деңгейі) үшін басқару міндеттерін жеке шешетін болады. Курсты игеру жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәріскерлер-экономиканың түрлі секторларынан басқару есебінің мамандары. Бұл курс АССА және CIMA ВА2 бағдарламасымен үйлесім тапқан.

    Оқу жылы - 4
  • Корпоративтік басқару және құқық
    Несиелер: 6

    Бұл курста басты назар корпоративтік басқарудың құқықтық және іскерлік аспектілеріне бөлінеді. Студенттер релеванттық ақпараттарды анықтап, оны шешім қабылдау үрдісі мен ұйымды құқықтық, этикалық және кәсіби тұрғыдан басқару барысында қолдануға үйренеді. Қарастырылатын тақырыптар: корпоративтік басқару және корпоративтік құқық жүйесі, оның ішінде бизнеске қатысты нақты құқық төңірегіндегі мәселелер; корпоративтік басқару стандарттарын дамыту; басқарудың құрылымы, құрылуы, алғышарттары және мәдениеті; акционерлермен және мүдделі тұлғалармен қарым-қатынас; халықаралық басқару; корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік; заң мен әдеп арасындағы байланыс. Студенттерге өз бетінше дайындалуға арналған материалдар мен кейстер беріліп, сұрақтарды құқықтық, сондай-ақ іскерлік тұрғыдан зерттеу ұсынылатын болады. Бұл студенттерге көшбасшылық дағдылары мен өз бетінше оқу бейімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON1

    Академиялық шыншылдық, зерттеу нормалары мен этикалық салдарды, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік қағидаларын есепке ала отырып, түрлі сараптамалық әдістерді қолданып, өзекті ақпараттарды талдау, кәсіби пайымдауды көрсету негізінде өздігінен стандартты емес шешімдер қабылдау мен оның салдарларын бағалауға қабілетті

  • Код ON2

    Басқару мен бизнес аясында кәсіби функцияларды жүзеге асыруда машиналық оқытуды енгізу арқылы сәйкес сандық технология, теория мен құралдарды пайдалануға қабілетті

  • Код ON3

    Топта жұмыс істей алу қабілетін көрсету арқылы зерттеулер мен нақты ақпараттарға сүйеніп және дәлелдемелерді сенімді құрастыруға, ауызша және жазбаша коммуникативтік дағдыларды көрсету арқылы шешім қабылдаушы тұлғалар мен ұйымның қызығушы жақтарының тәртібі мен іс-әрекеттеріне ықпал етуге қабілетті

  • Код ON4

    Маркетинг маманының кәсіби функцияларын жүзеге асыру үшін менеджменттің, қаржылық есептің функционалдық салаларында, болашақты болжау мен деректерді сараптаудағы парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді, күрделі және айқын емес тәуелділіктерді, басты тұжырымдарды біріктіруге қабілетті

  • Код ON5

    Көпшілік алдында сөйлеу мен академиялық жазылымның тұрақты дағдыларын көрсетіп, ішкі және сыртқы қызығушы жақтар үшін қаржылық, басқарушылық және маркетингтің ақпараттарды талдау мен ұсынуға қабілетті

  • Код ON6

    Кәсіпкерлік және инновациялық ойлауды қалыптастыру мен жеке әлеуетті ашу үшін, қоғамға игілікпен қызмет жасау үшін кәсіби саладағы озық білімге негізделген өзіндік білім алуды тәжірибеге енгізу және көшбасшылық қасиеттерді көрсетуге қабілетті

  • Код ON7

    Нарықтың даму үрдісі мен үдерістерін, сондай-ақ компанияның ішкі әлеуетін талдау негізінде маркетингтік қызметті жоспарлауға қатысуға қабілетті

  • Код ON8

    Интерактивті маркетинг арқылы тұрақты бәсекелестік артықшылықтарды дамыту үшін жекелеген өнімдер мен брендтердің маркетингтік стратегиялары мен тактикаларын әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысуға қабілетті

  • Код ON9

    Халықаралық және жергілікті нарықтарда дәстүрлі және сандық маркетингтік әдістерді қолдана отырып, біріктірілген маркетингтік коммуникациялар мен сатуларды басқару үдерісін үйлестіруге қабілетті

  • Код ON10

    Жергілікті және халықаралық нарықтардағы тұтынушылар мен стейкхолдерлердің мінез-құлқын басқару негізінде өзара қарым-қатынас маркетингінің тұжырымдамасын жүзеге асыруға қатысуға қабілетті

  • Код ON11

    Шет мемлекеттерге тауар кіргізу мен өнім өткізуді болжау ережелерін есепке ала отырып жаһандық масштабта халықаралық маркетингтік ортаны зерттей алады және әлемдік нарыққа шығу кезінде маркетингтік стратегияларды әзірлеуге қабілетті

  • Код ON12

    Этикалық маркетинг пен әлеуметтік тұрақтылық саясатының қағидаларын ескере отырып, коммуникациялық науқан мен брендтің позициясын жоспарлауға қабілетті

Top