Біріктірілген маркетингтік коммуникациялар

  • Курс келесі бөлімдерден тұрады: SMART мақсаттар мен БМК, маркетингтік коммуникация қағидалары, брендинг, сегменттеу, таргеттеу, жайғастыру (СТП), бірегей тауарлық ұсыныс (БТҰ), дифференциациялау нүктелері (ПОД), паритет нүктелері (ПОП), инсайттар, коммуникациялық мақсаттар, негізгі хабарламаны әзірлеу, жарнамалық дизайн, шығармашылық идеяларды жасау, медиа-жоспарлау, коммуникация бюджеті, жарнамалық зерттеулер және нақты маркетингтік коммуникация құралдары. Студенттер жеке жұмыс түрінде жағдайлық есептер мен кейстер шешеді. Оқыту нәтижелерін бағалау коммуникациялық жоспар, ақпараттық себеп, мақсатты аудиторияны анықтау, бірегей тауарлық ұсыныс әзірлеуді қамтитын жылжыту стратегиясын әзірлеуге бағытталған командалық жобаны қорғау негізінде өтеді.
  • Образовательная программа 6B04116 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 3
Top