Брендтерді басқару

  • Курс келесі бөлімдерді қамтиды: брендтер және бренд менеджмент, бренд-капитал, дизайн және бренд-стратегияны имплементациялау, жаңа өнімдерді енгізу мен нейминг, брендті кеңейту, жаңа өнімді іске қосу, брендті позициялау, элементтерді таңдау, маркетингтік кампания дизайны, бренд-капиталды құру үшін БМК, брендті жылжытудың жылдық жоспарын әзірлеу және бренд-капиталды өлшеу. Курсты меңгеру бренд менеджменттің негізгі концепцияларын түсіну негізінде таңдалған брендтермен жеке және топтық жұмыс барысында брендті нөлдік деңгейден бастап бренд бук құру дағдысын меңгереді.
  • Образовательная программа 6B04116 Маркетинг
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top