Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Брендтерді басқару
-
Курс келесі бөлімдерді қамтиды: брендтер және бренд менеджмент, бренд-капитал, дизайн және бренд-стратегияны имплементациялау, жаңа өнімдерді енгізу мен нейминг, брендті кеңейту, жаңа өнімді іске қосу, брендті позициялау, элементтерді таңдау, маркетингтік кампания дизайны, бренд-капиталды құру үшін БМК, брендті жылжытудың жылдық жоспарын әзірлеу және бренд-капиталды өлшеу. Курсты меңгеру бренд менеджменттің негізгі концепцияларын түсіну негізінде таңдалған брендтермен жеке және топтық жұмыс барысында брендті нөлдік деңгейден бастап бренд бук құру дағдысын меңгереді.
-
Образовательная программа 6B04116 Маркетинг
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3