Фармацевтикалық маркетинг

  • Пән бойынша фармацевтикалық көмекті жүзеге асыру процесінің фармацевтикалық маркетингі - халықтың фармацевтикалық өнімге мұқтаждығы мен қажеттіліктерін қанағаттандыруға және фармацевтикалық көмек нарығын оңтайландыруға бағытталған қызмет, бұл дегеніміз мұқтаждық, қажеттілік, сұраныс және ұсыныс арасындағы байланысты талдау, сондай-ақ халықты дәрі-дәрмекпен қамтамасыз ету жүйесінің барлық ішкі факторларының әсерін есепке алу оқытылады.
  • Образовательная программа 6B10104 Фармация
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top