Жарнамалық және PR-қызметтегі Интернет-технологиялар

  • Мақсаты: қазіргі ақпараттық кеңістіктегі PR технологиясының мәнін түсіну. Мазмұны: PR даму тарихы, қоғамдық пікірді қалыптастыру. PR тұжырымдамасы. Баспа БАҚ-пен өзара әрекеттесу технологиялары. Интернет желісіндегі медиалық жарнама. Медиажоспарлаудың принциптері. Интернеттегі PR-науқандар. Қоғамға PR-әсер ету элементтері. Құзыреттіліктер: жарнамалық және PR-қызметте интернет-технология мүмкіндіктерін қолдану.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top