Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнамалық және PR-қызметтегі Интернет-технологиялар
-
Мақсаты: қазіргі ақпараттық кеңістіктегі PR технологиясының мәнін түсіну. Мазмұны: PR даму тарихы, қоғамдық пікірді қалыптастыру. PR тұжырымдамасы. Баспа БАҚ-пен өзара әрекеттесу технологиялары. Интернет желісіндегі медиалық жарнама. Медиажоспарлаудың принциптері. Интернеттегі PR-науқандар. Қоғамға PR-әсер ету элементтері. Құзыреттіліктер: жарнамалық және PR-қызметте интернет-технология мүмкіндіктерін қолдану.
-
Образовательная программа 6B03108 Саясаттану және көшбасшылық шеберлігі
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 5