Кәсіпкерлік қызметтегі менеджмент және Маркетинг негіздері

  • Басқару стратегиясын қалыптастыру және оны іске асыру. Өзара іс-қимыл және өкілеттілікті ұйымдастыру. Ұйымдарды құру. Мотивация басқару функциясы ретінде. Менеджменттегі басқарушылық шешімдер. Менеджмент жүйесіндегі бақылау. Ұйымдағы билік, ықпал, көшбасшылық. Көшбасшылық: басшылық стилі. Қақтығыстарды, өзгерістерді және стресстерді басқару. Маркетинг түсінігі, мәні және мазмұны. Маркетингтің мақсаты, принциптері, функциялары. Маркетинг-микс түсінігі. Маркетингтің негізгі концепциялары. Маркетингтік орта. Маркетингтік зерттеулер және маркетингтік ақпарат жүйесі. Маркетингтік зерттеу процесі және оның кезеңдері. Маркетингтік зерттеу әдістері. Нарықты сегменттеу, оның принциптері мен өлшемдері. Нарықты қамту стратегиясы. Нарықта тауарды позициялау. Тұтынушылардың тауар нарықтарындағы мінез-құлқы. Тауарды сатып алу туралы шешім қабылдау процесі. Маркетинг жүйесіндегі тауар. ЖЦТ тұжырымдамасы. ЖЦТ кезеңдерінің сипаттамасы. Фирманың тауар саясаты: мәні, мақсаттары, міндеттері. Тауардың бәсекеге қабілеттілігінің параметрлері мен көрсеткіштері. Тауарды орау және таңбалау. Тауар таңбасы және сауда маркасы. Маркетингтің баға саясаты. Баға белгілеу әдістері мен стратегиялары. Сату тауарлар мен товародвижение. Көтерме және бөлшек сауда. Маркетингтегі коммуникациялық саясат. Маркетингтегі жоспарлау және бақылау. Халықаралық маркетинг. Қызмет маркетингі.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top