Менеджмент және маркетинг негіздері.

  • Пәннің мақсаты – денсаулық сақтау жүйесінде менеджмент теориясын қолдану және түсіндіру, жобаларды жоспарлау және оларды басқару, экономикалық жоспарлауды ескере отырып, адам ресурстарын басқару, менеджмент пен бақылаудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, денсаулық сақтау жүйесінде әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы кәсіпорындарда маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласындағы білімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән менеджментті қызмет түрі ретінде қарастырады, сонымен қатар басқару функциялары мен әдістері, денсаулық сақтаудағы маркетингтің пайда болу тарихы. Медициналық қызмет нарығының мәні. Медициналық қызметтерге баға белгілеу стратегиясы
  • Образовательная программа 6B10107 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 8
Top