Сервисті басқару және сапаны құру

  • Курс халықаралық және отандық стандарттар негізінде әр түрлі қонақжайлылық кәсіпорындарымен, қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметтерімен қызмет көрсету сапасының түрлі элементтерін, қызмет көрсетудің технологиялық тізбектерін түсінуге мүмкіндік береді. Клиенттермен қарым-қатынасқа бағытталған және осы бағыт үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады: құзыреттілік, қарым-қатынас, эмоциялар, мәдениет. Студенттер әртүрлі санаттағы қонақтардың ерекшелігін ескере отырып, топтастыру мен бағалауға, сапалы қызмет пен жоғары сервис компоненттеріне, мейманмен байланыс негіздерін, даулы жағдайларды басқару принциптерін меңгереді. Көшпелі және қонақ дәрістер, практикалық сабақтар байланыс аймағы (Frot office, F&B) мамандықтарының ерекшелігі мен мәнін және олардың қиындықтарын түсінуге көмектеседі.
  • Образовательная программа 6B11105 Туризм және қонақжайлылық
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 2
Top