Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11105 Туризм және қонақжайлылық в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық туризм және қонақжайлылық нарығы үшін жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, көптілді, мобильді, оқуға бейім, сыртқы ортаның тез өзгеретін жағдайларына жылдам икемделетін мамандарды қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 252
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Қаржылық есеп
Туризм және қонақжайлылық индустриясына кіріспе
Басқарушылық экономика
Макроэкономикаға кіріспе
-
2 Оқу жылы
Шетел тілі (ағылшын B1-1)
Бизнестегі компьютерлік қосымшалар
Шетел тілі (IELTS Foundation)
Туризм және қонақжайлылық менеджменті
Маркетинг негіздері
Бизнеске арналған сандық әдістер
Туризм және қонақжайлылық саласындағы тұтынушылардың әрекеті
Шетел тілі (Narxoz Talks - шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
Кәсіпкерлік
Шетел тілі (ағылшын B2-2)
Сервисті басқару және сапаны құру
Шетел тілі (ағылшын B1-2)
Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
Шетел тілі (ағылшын B2-1)
Менеджмент негіздері
Персоналды басқару
-
3 Оқу жылы
Туризмдегі стратегиялық маркетинг
Туризм индустриясы
Цифрлық маркетинг және туризм
Әлеуметтік маркетинг және интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Стандарттау және сертификаттау
Гастрономия
Дестинацияларды басқару және креативті туризм
Туризм және француз гастрономиясы
Көшбасшылық және кәсіпкерлік
Бизнес-бірлікке арналған бухгалтерлік есепті басқару
Туризмдегі орнықты даму және КӘЖ
Маркетинг және қонақ үйлерді жылжыту
Қауымдастықты басқару
MICE-туризм
Кірістер мен нарықтарды басқару
Туризмдегі мәдениетаралық коммуникация
Туризм саясаты
Адам ресурстарын басқару
Туризмдегі келіссөздер мен сатып алулар
Инновацияларды басқару
-
4 Оқу жылы
Зерттеу әдістері
Қаржы негіздері
Болашақты зерттеулерге және болжауға кіріспе
Мәдени мұра және мәдениетаралық басқару
Туризм мен қонақжайлылықты реттеу және қауіпсіздік
Туризм және қонақжайлылық экономикасы
Туризмдегі тұрақтылық және әлеуметтік жауапкершілік
Сатып алу және өнім сапасын басқару
Қаржы институттары мен нарықтар
Гастрономия және тамақ дизайны
Қонақжайлылық кәсіпорындарын жоспарлау, дамыту және дизайны
Басқару есебі
Гастрономиялық туризм
Экологиялық және белсенді туризм
Сандық технологиялар және қонақжайлылық инновациясы
Табысты басқару, бақылау және жоспарлау
Туризмдегі бағыттар мен қауымдастықтарды басқару
Оқыту нәтижелері
- Өз бетінше стандартты емес шешімдер қабылдай алады және олардың салдарын, соның ішінде қоршаған ортаға және экономикаға әсерін, тұрақты дамуды қамтамасыз ете отырып, жаһандану жағдайында өзекті ақпаратты талдаудың сандық және сапалық әдістерін қолдана отырып, әлеуметтік жауапты басқаруға көшеді, ірі қонақ үй желісін немесе өзінің жеке бизнесін құру арқылы басқаруға қатыса алады..
- Халықаралық бизнес ұйымдарының негізгі функционалды бағыттарын ескере отырып, компанияның брендін құратын және жылжытатын менеджменттің, маркетингтің және болашақ сценарийлерді болжаудың кәсіби және функционалды салаларында сандық технологиялар мен құралдарды тиімді қолдана білу.
- Шешім қабылдайтын тұлғалардың да, ұйымның мүдделі тараптарының да іс-әрекеті мен мінез-құлқына әсер ете алу, бизнестің функционалды бағыттары туралы түсінігін, сонымен қатар ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын, дәлелдерді нақты тұжырымдайтын және фактілер мен зерттеулерге сүйене отырып, команда мен оның ішінде әр түрлі елдер мен мәдениеттер өкілдерінен тұратын адамдармен жұмыс істеу қабілетін көрсете білу.
- Өзекті экономикалық ақпаратты, жаһандық тенденцияларды және ішкі және сыртқы қаржылық есептерді қолдана отырып, ішкі және сыртқы мүдделі тараптарға, сондай-ақ халықаралық қоғамдастыққа қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдай және ұсына алады.
- Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білу және жеке тұлғалық әлеуетті ашып, соңғы әлемдік тенденцияларды ескере отырып, кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру арқылы қоғамға қызмет ету үшін дербес жаттығулар жасай білу
- Ұйымның бизнес-стратегиясына сәйкес, дамыту және адам ресурстарын басқару әдістерін қолдана отырып, қызметкерлердің ұйымдық әлеуетін, имиджін жақсарту арқылы HR жоспарлауға қатысу мүмкіндігі.
- Ішкі және халықаралық нарықтағы туризм және қонақжайлылық индустриясындағы инновациялар мен жобаларды басқарудағы білімдері мен дағдыларын көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерді өз бетімен сыни талдау негізінде ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін халықаралық туристік бағыттар туралы тиісті ақпаратты талдау және ұсыну.
- Қазіргі халықаралық стандарттарға сәйкес қонақжайлылық индустриясында дәстүрлі және инновациялық өнімдер мен қызметтерді салааралық өзара әрекеттесуді тамақтану, демалыс, орналастыру сондай-ақ Michelin стиліндегі тағамдар мейрамханаларын, франчайзинг әлеуетінде қызмет көрсетудің қолдана отырып құра білу
- Халықаралық туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде қызмет көрсетудің технологиялық циклдерін басқара білу, олардың тиімділігін бағалау, қолданыстағы стандарттар мен халықаралық тәжірибеге сүйене отырып, жетілдіру және модернизациялау.
- Халықтардың мәдениаралық өзара іс-қимылының ерекшеліктерін, сондай-ақ мәдени мұраның қонақжайлылық нарығының дамуына және оның ұлттық түпнұсқалығын қалыптастыруға әсерін ескере отырып, маркетингтік құралдар мен инновациялық технологияларды қолдана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылық мінез-құлық тұжырымдамаларына негізделген қызметтер мен өнімдерді жылжыту мен сатуды тиімді басқара білу.
- Қонақжайлылық, мәдени дәстүрлер мен мәдениаралық ерекшеліктер, тұтынушы мінез-құлқының психофизиологиясы, қақтығыстар мен қауіптердің алдын-алу саласындағы соңғы жетістіктер мен инновацияларға негізделген іскери, мәдени, ойын-сауық және спорттық сипаттағы іс-шараларды дайындауды, ұйымдастыруды және өткізуді жүзеге асыра білу.
- Туристік және қонақжайлылық ұйымдарының қызметін заңнама талаптарына және кәсіби этикалық стандарттарға сәйкестігін қамтамасыз ете алады, олардың дамуын реттейді, бизнес модельдері мен қажеттіліктерін, технологиялық прогрестің әсерін бағалайды.
- Дәстүрлі тұжырымдамалар мен тамақ, туризм және қонақжайлылықтың жаңа тенденцияларын ескере отырып, тұтынушылардың үміттері мен жеке қажеттіліктеріне назар аудара отырып, қызмет көрсетудің жаңа түрлерін, оның ішінде люкс деңгейін ұсыну мүмкіндігі.
- Ас үйдің эстетикасы мен заманауй үрдістерін, тағамдарды ұсыну мен дизайнды, авторлық және жоғары тағамдар тәжірибесін, ұлттық түпнұсқалықты ескере отырып, тамақтану мәдениетін насихаттай білу