Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B11105 Туризм және қонақжайлылық в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық туризм және қонақжайлылық нарығы үшін жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, көптілді, мобильді, оқуға бейім, сыртқы ортаның тез өзгеретін жағдайларына жылдам икемделетін мамандарды қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 252
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
  • Қаржылық есеп
    Несиелер: 5

    Курста қаржылық есептің қағидаттары, концепциялары, ережелері, жекелеген бизнес-субъектілердің экономикалық мәмілелерін тіркеу және қаржылық есептілікті түсіндіру зерделенеді. Ситуациялық есептерді жеке және топтарда шеше отырып, студенттер негізгі бухгалтерлік теңдікті құрастырады, сонымен бірге бухгалтерлік есептің бастапқы құжаттамасында және регистрлерінде бизнес-мәмілелерді көрсетуді; субъектілердің қаржылық жағдайы мен қызмет нәтижелері туралы есеп берулерді қалыптастыруды үйренеді. Берілген курс АССА-мен үйлесімделген.

    Оқу жылы - 1
  • Туризм және қонақжайлылық индустриясына кіріспе
    Несиелер: 6

    Курс туризм және қонақжайлылық саласының іргелі негіздерін ашады: заманауи үрдістер, тұжырымдамалар, проблемалар, қажеттіліктер және даму перспективалары. Туристік-рекреациялық әлеуетті, көрікті жерлерді және аттракцияларды қонақжайлылық саласын дамытудың негізі ретінде қарастырады. Туризм жіктелімдері мен түрлеріне, орналастыру кәсіпорындарына, тамақтандыру, тасымалдау қызметтері, қонақжайлылық саласының инфрақұрылымына талдау жасалды. Жергілікті ауқымнан халықаралық ауқымға дейін саланы дамытуға әсер ететін қоғамдық факторлар қарастырылды. Студенттер сабақ барысында саланы талдау әдіснамасын пайдалана отырып, халықаралық ауқымда туризм мен қонақжайлықты дамытудың тиімділігін анықтайтын факторларды анықтайды, болашақ болжамдау негізінде осы индустрияның жаңа өзекті бағыттарын анықтайды. Студенттер өзіндік жұмысты топтарда жасай отырып, туристік ресурстардың деректер банктерімен жұмыс істейтін болады. Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен туризм нарығының менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 1
  • Басқарушылық экономика
    Несиелер: 5

    Курс барысында студенттер әртүрлі салалардағы бизнес бірліктерді және жалпы компанияны басқару бойынша экономикалық көзқарастарын қалыптастырады. Студенттер өз бетінше және топпен сұраныс, өндіріс шығындары, пайда, бәсеке, нарықтың құрылымы мен өнімділігін талдауға сүйене отырып, тиімді іскерлік шешімдерді қабылдау дағдысын меңгереді. Қазақстандық бизнес кейстерді пайдалана отырып, экономиканы басқару мәселелерін шешу бойынша жеке пікірлерін аргументтеп, талқылайды

    Оқу жылы - 1
  • Макроэкономикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс ел экономикасының қызметі туралы түсініктерді қалыптастыруға және ойлау мәдениетін арттыруға бағытталған. Cтуденттер макроэкономикалық көрсеткіштерді қолдануды меңгереді, cондай-ақ экономикалық ақпарат көздері негізінде шаруашылық жүргізуші субъектілердің мінез-құлқын талдауды үйренеді,аналитикалық және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін таныстыруды дайындау және қорғау, экономикалық мәселелерге қатысты өз пікірін сыни тұрғыдан қалыптастыру және қорғау дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілі (ағылшын B1-1)
    Несиелер: 4

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бизнестегі компьютерлік қосымшалар
    Несиелер: 5

    Курс MS Excel платформасы және оның плагиндері негізінде студенттердің бизнес жоспарлаудың практикалық дағдыларын, компаниялардың қызметін талдау және болашақ дамуды болжауға бағытталған. Студенттер статистиканың, қаржылық ақпараттың, оның ішінде Bloomberg-дан түсірілген, компаниялардың басқару және қаржылық есептіліктерінің бастапқы деректерімен жұмыс істейді, индустрия мен компанияның даму болжамдары туралы ақпарат табады. Тақырыптар: қызметтің рентабельділігі мен коэффициенттерін талдау, трендтер мен бюджетті құру, шығынсыздық нүктесін есептеу, ауыспалы және тіркелген шығындарды оңтайландыру, түрлі жобалар мен бастамаларды іске қосуды сценарийлік талдау. Курс нәтижесінде студенттер әртүрлі сценарийлерді оқып, оларды модельдерге біріктіре алады, нәтижелерді максималдау үшін айнымалы деректерді оңтайландыру бойынша басқару шешімдерін қабылдай алады. Студенттер шағын топтарда жұмыс істейді,жаңа нарықтарға стратегиялық шығу және жаңа өнімдерді іске қосу сияқты бизнес міндеттерін шешу бойынша финалдық жобаны дайындап, таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (IELTS Foundation)
    Несиелер: 4

    Курс IELTS халықаралық тесттің академиялық түрін тапсыруға қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс тестке жан-жақты кіріспе ұсынады және барлық төрт негізгі дағдыларды: сөйлеу, тыңдау, оқу және В2 және одан жоғары деңгейлерді қамтиды. Осы курстың әр бөлімінде негізгі дағдыларды, стратегияларды және тестілеу әдістерін талқылайтын мультимедиялық презентациялар бар. Әр бөлімде студенттерге тестілеу форматы туралы ақпарат беріледі, сонымен қатар тестілеуден өтуге пайдалы болатын әдістер мен стратегиялар бойынша кеңестер мен нұсқаулықтар беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Туризм және қонақжайлылық менеджменті
    Несиелер: 6

    Курс туризм және қонақжайлық кәсіпорындарының ерекшеліктерін әлеуметтік-экономикалық басқару жүйелері ретінде, ірі халықаралық ұйымдардың қызметі, олардың міндеттері мен функциялары ретінде қарастырады. Туроператорлар мен турагенттердің туристік қызмет көрсетушілермен (орналастыру кәсіпорындары, тамақтандыру кәсіпорындары, тасымалдаушылар және т.б.) өзара іс-қимыл бағыттарын және шарттық қатынастарын; туризм мен қонақжайлылық индустриясын дамыту жөніндегі бірлескен жобалар мен бағдарламалық құжаттарды; командаларды іріктеуді, менеджерге және қызметкерлерге қандай талаптар қойылады, менеджер мен персоналдың функцияларын қарастырады. Студент өз бетінше немесе команда құрамында жергілікті жердің туристік әлеуетін және басқа да қонақжайлылық кәсіпорындарын дамыту мүмкіндігін анықтай отырып, туристік дестинацияларды талдайды, туристік ұсынысты/өнімді/қызметті, туристік қызмет көрсету шартын, қонақжайлылық нарығының стейкхолдерлерімен серіктестік қарым-қатынас және ынтымақтастық туралы шартты әзірлейді. Курсты игеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерге ірі туристік компаниялардың, қонақ үйлер мен мейрамханалардың жетекші менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді маркетингтің негіздері және оның негізгі функцияларымен таныстырады, ол түрлі салалар мен сектордағы ұйым стратегиясын қалыптастыруда маркетингтік тәсілдер мен құралдарды біріктіруге мүмкіндік береді. Негізгі тақырыптар маркетинг үдерісін басқару, маркетингтік орта, маркетингтік зерттеулер, тұтынушылар мінез-құлқы, сегменттеу, жайғастыру, брендтеу және өнім, маркетингтік микс, баға стратегиялары, жылжыту стратегиялары, бәсекелік артықшылықты дамыту, қоғамдағы маркетингтің ролі, қызмет көрсету маркетингі. Студенттер жеке дара және топпен жетістікке жеткен корпорациялардың кейс-стадиларына талдау жүргізеді. Пән топта таңдап алынған ұйымның маркетингтік стратегиясын жасап ашық түрде қорғаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
  • Бизнеске арналған сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Курс тиімді басқару шешімдерін қабылдау мақсатында нақты экономикалық деректерді талдау үшін қолданылатын сандық әдістерді игеруді қарастырады. Курс MS Excel компьютерлік бағдарламаларының мүмкіндіктерін, R ашық платформасын, Bloomberg, Thomsonreuters деректер массивтерін және т.б. тақырыптарды қолдануды қарастырады: сандық талдау әдістерінің жіктелуі. Ықтималдықты бағалаудың сандық әдістері және бизнестегі талдаудың баланстық әдістері. Тиімді моделі. Имитациялық модельдеу. Регрессиялық талдау. Жалпылама көрсеткіштерді генерациялаудың сандық әдістері және бағалаудың рейтингтік жүйесі. Иерархиялық құрылымдардағы сандық талдау әдістері.Студенттер кейс-әдіс және имитациялық модельдер негізінде шағын топтарда жұмыс істей отырып, қазіргі заманғы қолданбалы бағдарламаларды қолдана отырып, нақты жағдайлар үшін басқару шешімдерін жасайды. Курсты игеру жобаны орындаумен және ашық қорғаумен аяқталады. Қонақ дәрістерге «Қазақстан Халық Банкі» АҚ жетекші сарапшылары қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы тұтынушылардың әрекеті
    Несиелер: 6

    Бұл курс қонақтардың мінез-құлқына байланысты / қонақтар, олардың саяхатының себептеріне, қандай да бір туристік өнімді таңдау және артықшылық, орналастыру құралдарын, тамақтандыру кәсіпорындарын байланысты қызметтер мен туризм саласындағы проблемалар мен мүмкін шешімдерді түсінуге бағытталған. Студенттер жеке өз бетінше, топтарда, шағын-топтарда жұмыс жасай отырып, қызмет көрсету саласы клиенттерінің тұтынушылық мінез-құлықтары туралы білім алады, тұтынушылық мінез-құлықтың негізгі түсініктерін басқара алады, туристік салада және қонақжайлылық индустриясында қолданылатын басқарушылық стратегияларды түсіне алады; қызмет тұтынушыларын олардың қатынасына, өмір салтына және тәжірибесіне сәйкес таңдау; туристердің/қонақтардың типологиясын анықтау және пайдалану; әлеуметтік-экономикалық және сатып алу тәртібі арасындағы өзара байланысты негіздейтін әсер етуші факторларды талдау; Mix Marketing Services және оның 7P негіздерін түсіну. Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының маркетологтары қонақ дәрістерімен қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Narxoz Talks - шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
    Несиелер: 4

    Курс көпшілік алдында тиімді сөйлеу дағдыларын игеруге көмектеседі, сонымен қатар сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Студенттер көшбасшылық қабілеттерін, аналитикалық ойлау мен топтық жұмысты көрсете отырып, әр түрлі аудиториямен қарым-қатынас стилін дамытады. Курс сұхбаттасушыны сендірудің тілдік дағдыларын қолдануға және кәсіби салада B2 және одан жоғары деңгейде тиімді келіссөздер жүргізуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты студенттердің көпшілік алдында сөйлеу қорқынышын жеңуге, сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістерін игеруге жағдай жасау. Курс идеялардың бірегейлігі мен нақтылығына байланысты олардың шынайы қызығушылығын тудыратын жанды тілдік модельді ұсынады. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
    Несиелер: 4

    Өткізілген материалдар мен студенттердің жеке тәжірибелеріне сүйене отырып, жазбаша тапсырмалар беру және ауызша пікірталастарға қатысу арқылы В2 және одан жоғары деңгейлерде заманауи әлеуметтік, мәдени проблемалар мен тұрақты дамудың әртүрлі тақырыптары бойынша ағылшын тілінде еркін пікір білдіру дағдыларын жетілдіру курсы әр түрлі нысандағы түпнұсқалық мәтіндердің (публицистикалық және көркем) және подкасттардың мазмұны алынады. Студенттерден мәнді тақырыптық зерттеулер өткізу күтіледі; оқылатын материалдың мазмұнын сыни тұрғыдан талдау және түсіндіру, делдал ретінде әрекет ете отырып, студенттер мен оқытушыдан толық пікірлер алу; әр түрлі жазбаша жұмыстарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 6

    Пән келесілерді оқуды қамтиды: кәсіпкерліктің мәні мен мағынасын, бизнес идеяларды іздеу құралдары, шағын бизнес нысандары, шағын бизнесті жоспарлау мен басқару, қаржыландыру көздерін іздестіру, сыртқы және ішкі орта мүмкіндіктеріне сәйкес стратегияны дамыту, базалық қаржылық жоспарлау, сонымен қатар әлеуетті инвестор үшін бизнес жоспар жасау. Студенттер өз бизнес идеяларын сыни бағалай алады және де топта бизнес жоспар жасау арқылы нақты қызмет жасайтын жобадағы стратегияны ілгері дамыта алады

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-2)
    Несиелер: 4

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сервисті басқару және сапаны құру
    Несиелер: 6

    Курс халықаралық және отандық стандарттар негізінде әр түрлі қонақжайлылық кәсіпорындарымен, қонақ үйлер мен мейрамханалар қызметтерімен қызмет көрсету сапасының түрлі элементтерін, қызмет көрсетудің технологиялық тізбектерін түсінуге мүмкіндік береді. Клиенттермен қарым-қатынасқа бағытталған және осы бағыт үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады: құзыреттілік, қарым-қатынас, эмоциялар, мәдениет. Студенттер әртүрлі санаттағы қонақтардың ерекшелігін ескере отырып, топтастыру мен бағалауға, сапалы қызмет пен жоғары сервис компоненттеріне, мейманмен байланыс негіздерін, даулы жағдайларды басқару принциптерін меңгереді. Көшпелі және қонақ дәрістер, практикалық сабақтар байланыс аймағы (Frot office, F&B) мамандықтарының ерекшелігі мен мәнін және олардың қиындықтарын түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-2)
    Несиелер: 4

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі курсы В1 деңгейінің екінші бөлігін – тіл бойынша академиялық дайындықтың базалық жеткіліктілігін оқып - үйренуге арналған. Курс студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындайды. Курс академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы тілдік дағдыларды дамытады, сонымен қатар жалпы білім, сыни ойлау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 4

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге «Жалпы еуропалық тілдер жүйесі», Дельф, Гете-Сертификат, корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试 »бойынша екінші шетел тілін практикалық білуге үйрету және одан әрі оқуға негіз қалау. Курстың міндеттері - қарапайым лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттіліктерді игеру және шоғырландыру. Курстың мазмұны студенттердің қабілетін және мәдениаралық қарым-қатынасқа дайындығын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 4

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге екінші деңгейлі шетел тілін практикалық меңгеруге үйрету. Шетел тілдерінің деңгейінің жалпы еуропалық жүйесіне сәйкес, Delf, Гёте-Сертификат, Корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试. Курс күрделілік деңгейіне сәйкес жанама жазбаша (оқу, жазу) және тікелей ауызша (сөйлеу, тыңдау) дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындықты дамытуға бағытталған. Курстың міндеттері: іргелі лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттерді игеру және шоғырландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
    Несиелер: 4

    Курс Қазіргі заманғы бәсекеге қабілетті маманның тиімді халықаралық коммуникациясының В2 және одан жоғары деңгейде тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - қазіргі әлемдік нарықта болашақ кәсіби іс-әрекетте қолданылатын тұрақты дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар іскери тіл деңгейінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзіреттіліктерді және іскери әріптестердің, серіктестердің үміттеріне сәйкес және қоғамдастық мүшелеріне қатысты дұрыс қарым-қатынас жасай білу. Курс әр түрлі стандартты емес бизнес-ситуацияларда сыни ойлау, талдау және қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курстың мазмұны іскерлік жазбаша хат жазысу бойынша практикалық тапсырмаларды, бизнес саласындағы кәсіби және әдеттегі жағдайларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-1)
    Несиелер: 4

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың бірінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, кіріктірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 6

    Пән іскерлік әкімшілік тұжырымдамаларын, менеджменттің негізгі функцияларын (жоспарлау, ұйымдастыру, басқарудағы көшбасшылық және ресурстарды бақылау), заманауи ұйымдастырушылық құрылымдарды, бизнес ортаның ықпалын, шешім қабылдаудағы менеджерлердің ролін және ғаламдық экономика жағдайында ұйымды басқару, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік пен корпоративтік мәдениеттің ұйым стратегиясына әсерін қамтиды. Студенттер жеке дара және топпен жетістікке жеткен корпорациялардың кейс-стадиларына талдау жүргізеді. Пән топтық бизнес жобаны ашық түрде қорғаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
  • Персоналды басқару
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді ұйым қыметкерлері ретінде де және менеджерлері ретінде де қызметкерлермен тиімді және мақсатты қарым-қатынасты басқару саласындағы негізгі теориялық әзірлемелермен таныстырады. Негізгі тақырыптар мыналарды қамтиды: кадрлық басқару мақсаттары және оның стратегиясы, қазіргі заманғы ұйымдағы кадрлар бөлімінің негізгі функциялары, ұйымдастырушылық мәдениеттің, топтар мен командаларды басқару, қақтығыстар мен коммуникацияларды басқару, ұйымның өнімділігіндегі кадрларды басқару рөлін, қызметкерлер арқылы өзгерістерді басқару, персоналдың алуан түрлілігін басқару мәселелерін зерттейді. Оқыту нәтижелерін бағалау жеке зерттеу жүргізу және емтихан алу, сондай-ақ практикалық сабақтар кезінде қысқаша кейс стадиді қарау арқылы жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
  • Туризмдегі стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 3

    Курс туристік саланы дамыту мысалында стратегиялық менеджмент пен маркетингтің негізгі концепцияларын қарастырады: мәселелер, сын-қатерлер мен мүмкіндіктер. Қазіргі туризмдегі стратегиялық тәсілдемнің басқарушылық салдарын көрсетеді. Студенттер туризмдегі қолданыстағы басқару стратегиясына талдау жасай алады; маркетингтік процестерді қарастыра отырып, стратегиялық талдау мен өз концепциясын, миссиясын, стратегиясын тұжырымдау арасындағы өзара байланысты түсіндіре алады; туристік ұйымның негізгі бағыттары бойынша қызметтерді бақылай алады; стратегияларды сыни бағалап, негізгі тұжырымдамаларды, құралдар мен әдістерді қолдана алады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризм индустриясы
    Несиелер: 3

    Курс туристік индустрия дамуының жалпы тұжырымдамасы мен жалпы түсінігін береді, оның негізгі компоненттері: орналастыру, көлік, тамақтандыру мен азық-түліктік қызметтер, көрікті жерлер, сауда мен кәдесыйлар, саяхат пен экскурсиялар, кіру/шығу/ішкі бағыт бойынша туристік агенттіктер; демалыс, бизнес және MICE арналған туристік агенттіктер; круиздік компаниялар, туристік қызметтер және т.б. Олардың стратегиясы, негізгі ойыншылары, олардың рөлі мен функциялары, нарықтық жағдай және туризм нарығының даму тенденциялары қарастырылды. Студенттер туристік индустрияның алуан түрлілігі мен көлемін, оның ұсыныстары мен қызметтерін бағалайды; өз идеяларын ұсына алады, осы индустриядағы жұмыс орындарының болашақ және қолданыстағы ұстанымдары үшін маршруттарды талдап, модельдей алады. Куря жобаны қорғаумен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Цифрлық маркетинг және туризм
    Несиелер: 3

    Курс туризм индустриясында цифрлық маркетингтің тұжырымдамасы мен тәжірибесін қолдану негіздерін ашады. Практикалық мысалдарда электрондық коммерция моделді, тұтынушылардың мінез-құлқын, туристік нарықтың сипаттамаларын және озық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қоса алғанда, негізгі элементтер арасындағы өзара іс-қимылдар егжей-тегжейлі сипатталады. Тақырыптық зерттеулер, әдебиет шолулары және практикалық жағдайлар дәрістер кезінде ұсынылатын негізгі тұжырымдамаларды интерактивті көрсету үшін қолданылады. Студенттер электрондық коммерция бизнесінің негізгі блоктарын анықтай алады; цифрлық маркетинг ұстанымдарын дәстүрлі маркетингтік тәсілдермен байланыстыра алады; «электрондық туризмде» қолданылатын негізгі бизнес-модельдерді қарастырып, талдай алады; электрондық туризм тұтынушысының қажеттілігі мен мінез-құлқын жақсы анықтай алады. Курс «электрондық маркетинг стратегиясы» атты маркетингтік жоспарды қамтитын жобаны қорғаумен аяқталады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Оқу жылы - 3
  • Әлеуметтік маркетинг және интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 3

    Бұл курс студенттерді мақсатты нарықпен берік қарым-қатынасты қалыптастыру, құру және нығайту үшін жаңа өнімді маркетингтік стратегияны әзірлеу өнерімен және ғылымымен таныстырады, іскерлік кездесулерді ұйымдастырудың маңыздылығына, нарықтың жаңа талаптарына жедел әрекет ету жауапкершілігіне, маркетингтік этиканы сақтауға баса назар аударылады. Студенттер әр түрлі әдістерді қолдана отырып, өнім концепциясын әзірлейді, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорынның табысты жұмыс істеуіне ықпал ететін клиенттердің сеніміне бағытталған стратегия жобалары мен оларды іске асыру жоспарларын жасайды. Курс аясында клиенттердің қанағаттанушылығын және қызметтің тартымдылығын арттыратын жеке позитивті тәжірибені, эмоцияларды және сезінуді қалыптастыру процесіне клиенттерді тарту маңыздылығын бағалайды. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Оқу жылы - 3
  • Стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 3

    Курс туристік бизнестің орнықты дамуымен байланысты туристік индустрия саласындағы әртүрлі сертификаттау процедуралары мен стандарттарын зерттеуге бағытталған. Студенттер қонақжайлық және туризм индустриясы кәсіпорындарының орнықтылығының әртүрлі факторларын негіздеп бағалай алады, сертификаттаудың сәйкес схемаларын қолдана алады; сертификаттау процесінде орнықтылықты таңбалаудың тәсілдерін анықтайды және өңдейді; талдау негізінде ең дұрыс орнықтылық стандартын немесе маркетингтік, техникалық және басқа талаптарға сәйкес сертификаттау схемасын таңдайды; қаржылық тұрақтылықты басқаруға стандарттардың әсерін болжайтын болады; туристік бизнестің орнықты даму басымдықтарын анықтайды, содан кейін іс-қимыл жоспарын әзірлейді. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гастрономия
    Несиелер: 3

    Курс қоғамдық тамақтану, азық-түлік және сусындар (F&B) индустриясының негізгі үрдістерін ұсынуға бағытталған; F&B секторындағы жұмысқа қажетті лауазымдар ерекшелігі, біліктілік талаптары мен міндеттеріне қойылатын талаптар көрсетілген; қонақ үйлер, қонақ үй желілері, мейрамханалар мен жұлдызды аспаздар арасындағы күшті байланыстар мен өзара тәуелділік түсініктері берілген; мейрамхана тұжырымдамасының табыстылығына әсер ететін факторларға баға беріледі; осы саладағы мүмкіндіктер және/немесе шектеулер көрсетілген. F&B секторында табысқа жету және базалық тұжырымдаманы жетілдіру үшін франчайзинг пен шығындарды бақылаудың маңыздылығы қарастырылады. Студенттер мемлекеттік сектор тұрғысынан да, жеке кәсіпкерлік тұрғысынан да қоғамдық тамақтану мен сусындар өндірісіне сипаттама бере алады; болашақ сын-тегеуріндер мен F&B секторының бәсекеге қабілеттілігіне байланысты мәселелердің сипатын түсіндіре алады; F&B секторында және оның персоналында әртүрлі мүмкіндіктерді бағалай және сипаттай алады; F&B секторының мүмкіндіктерін және/немесе шектеулерін саралай алады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Дестинацияларды басқару және креативті туризм
    Несиелер: 3

    Курс туристік қызығушылық пен мақсатты орын ретінде дестинацияның тұжырымдамалық түсінігін қалыптастырады. Мақсатты басқарушы ұйымдар (DMO) жеке, мемлекеттік сектор және басқа да мүдделі тараптар арасындағы диалогқа туристік мүдделі жерлерде (қызықты туристік нысандар немесе ресурстар жақын жерлерде) ынтымақтастық пен туризмді дамыту мақсатында жәрдемдеседі. Туристік бағыттар бәсекеге қабілетті болу үшін инновацияны қажет етеді. Туристік бағыттың концепциясын анықтағаннан кейін студенттер туризмдегі креатив мақсатты орынға қосымша құндылық әкелетінін, оның беделін арттыра алатынын біледі. Креативті туризм клиенттік тәжірибені нығайтуға ықпал етеді. Кейс-оқуларды (жағдайларды) талдай отырып, студенттер осы тәжірибені талқылай алады. Студенттер дестинацияның даму динамикасын, оның ішінде оның бәсекеге қабілеттілігіне әсер ететін факторларды бағалайды; табысты дестинация жасауға креативті туризмнің түрлі құралдарын қолданады. Курс жобаны қорғаумен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризм және француз гастрономиясы
    Несиелер: 6

    Курс өзінің шығу тарихы жағынан ежелден танымал әрі бай және бүкіл әлемде кеңінен танылған француз асханасының мысалында туризм мен гастрономияның өзара түйісуі мен жанасуының кросс-мәдени аспектілерін қарастырады. Ұлттық француз асханасының ерекшелігі, ұлттық тағамдар мен сусындар, гастротуризм секторындағы туристік ұсынысты әзірлеудің негізі ретінде оның тартымдылық факторлары қарастырылды. Студенттер негізгі тағамдар мен сусындарды, десерттер мен салаттарды қамтитын француз асханасының мәзірін әзірлейді; әйгілі аспаздар мен тамақтану саласындағы көшбасышлар, Мишлен жұлдыздарының иелері мен бүкіләлемдік аспаздық турнирлердің жеңімпаздары мысалында француз асханасының қалыптасуына талдау жасай алады. Курсты меңгеру француз асханасының ерекшелігі мен тарихы бойынша жобаны топтық қорғаумен аяқталады. Курс бағдарламасында белгілі аспаздардың шеберлік сыныптарына қатысу, француз мейрамханаларының практиктерін шақыру қарастырылған. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Оқу жылы - 3
  • Көшбасшылық және кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Курс кәсіпкерлікті бизнесті құруға жол ашатын процесс ретінде деген практикалық көзқарасты қамтиды. Курс екі кезеңді қамтып өткізіледі, оның біріншісі – кәсіпкерге арналған, екіншісі – кәсіпкерге ұжым көшбасшысы және нарықтағы өз сегментінің көшбасшысы болуға мүмкіндік беретін құралдарды талқылау. Көшбасшылықтың негізгі теориялары, коммуникация түрлері мен коммуникацияларды құру механизмі, қызметкерлерге және олардың мотивациясына ықпал ету, қызметкерлердің лояльдылығын арттыру және ұстап қалу құралдары, сендірудің негізгі тактикасы, мақсатқа жету үшін командада жемісті қарым-қатынас пен жұмыс жасау қарастырылады. Студенттер практикалық тапсырмалар сериясын орындайды және іскерлік ойындарға қатысады, презентациялар дайындайды, топтық талқылаулар мен өз өнімін түсіну үшін кейс стади (жағдайларды) шешу кезінде командамен жұмыс жасауда көшбасшылық тәжірибесін алады, проблемалар мен тәуекелдерді, сондай-ақ бизнес идеяларды іздеу, шағын бизнесті ұйымдастыру, шағын бизнесті жоспарлау және басқару құралдарын анықтайды. Курс жобаны қорғаумен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Бизнес-бірлікке арналған бухгалтерлік есепті басқару
    Несиелер: 3

    Курс кәсіпорындағы бухгалтерлік есепті басқаруға көмектесетін негізгі ұғымдарды, теорияларды және қағидаларды қарастырады. Бұл курста студенттер өзіндік құн калькуляциясының әдістерін, шығындарды бөліп тарату және басқару әдістерін меңгереді. Сонымен қатар, курс өнімге баға белгілеуді, шығындарды басқаруды және туристік бизнес бөлімшелерін бюджеттеуді қоса алғанда, басқару шешімдерінің әртүрлі түрлері үшін өзіндік құнды калькуляциялау әдістері мен тәжірибелерін пайдалануды зерттейді. Студенттер бухгалтерлік есеп принциптеріне жүгіне алады; қызметтер мен өнімдерге шығындар мен кірістерді бөлу үшін әртүрлі әдістерді қолдана алады; бизнес-ұйым шеңберінде жоспарлау, есеп беру, бақылау, талдау және шешім қабылдау функцияларына шығындардың әсерін бағалай алады; шығын-көлем-пайда мен жағдайларға талдау жүргізеді, мақсатқа сай әрі тиімді ұсыныстар жасайды; икемді бюджеттерді құрып, дисперсиялық талдауды пайдалана отырып тиімділікке бағалау жүргізеді, сондай-ақ жұмыстың тиімділігін өлшеу үшін басқару бақылау жүйесін қолданады. Студенттер икемді бюджеттерді құрып, дисперсиялық талдауды пайдалана отырып тиімділікті бағалауды жүргізеді, сондай-ақ жұмыстың тиімділігін өлшеу үшін басқарушылық бақылау жүйесін қолданады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризмдегі орнықты даму және КӘЖ
    Несиелер: 3

    Курс қазіргі экономикалық жүйеге және экономиканың-қоршаған ортаның-қоғамның өзара байланысын зерттеуге қатысты жаһандық мәселелерді қарастырады. Бүкіл әлемдегі туристік бизнестің іс-әрекетіндегі Орнықты даму және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік (КӘЖ) ұстанымын бағалау; туризмді дамытудың түрлі жағдайлары мен модельдеріне микроэкономикалық сыни көзқарас; тұтас тәсіл шеңберінде туризмнің теріс әсерлерін жұмсарту және оң әсерлерін күшейту стратегияларын айқындау; дестинация сипаттамалары, даму түрлері, туристердің түрлері және туризм әсері арасындағы өзара байланысты сыни бағалау; орнықтылық пен КӘЖ және туризмді дамыту арасындағы өзара байланысты зерттеу; туризмдегі КӘЖ пен орнықтылықты дамытуға, жылжытуға және қолдауға байланысты туындайтын күрделілікті неғұрлым терең түсінуді дамыту үшін туризмді тақырыптық зерттеулер; әртүрлі геомәдени контекстердегі орнықты туризмнің проблемаларын, әлсіз жақтарын және күшті жақтарын анықтау. Студенттер туристік бизнестегі ОДиКӘЖ туралы хабардарлықты арттыра алады, басқарудың жауапты практикасы саласында неғұрлым құзыретті бола алады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Оқу жылы - 3
  • Маркетинг және қонақ үйлерді жылжыту
    Несиелер: 3

    Курс қонақжайлылық индустриясы өнім, маркетинг, жылжыту және корпоративтік басқару жаңа тұтынушылық мінез-құлықтың өзгермелі шарттарына бейімделетін өзгермелі сала болып табылатынын көрсетеді. Ескі дәстүрлі отельерлер корпорациясынан бүкіл әлем бойынша жаңа дамушы тұжырымдамаға дейін, бұл сала үй шаруашылығынан бастап электрондық коммерцияға дейінгі жаңа көп позицияларына тегеуріндер мен мүмкіндіктерді ұсынады. Өз мәні бойынша халықаралық қонақжайлылық индустриясы трансұлттық, көп ұлтты және жергілікті компаниялармен бірге ұйымдастыру мен өнімдерді басқарудың толық спектрі бар ғаламдық сала болып табылады. Маркетингтің жаңа кезеңі қонақжайлылық индустриясында басталады, себебі клиенттер қонақ үйде жайлы демалуға, уақыт өткізуге бағытталған жаңа тұжырымдамаларды қалайды, талап етеді. Студенттер қонақжайлылық индустриясының схемасын және компоненттерін құрылымды көрсете алады; қонақ үй ортасының жалпы мәдени түсініктері мен дағдыларын меңгере алады; жаһандық болашақ стратегиялық өзгерістерге икемді бейімделуге дайын болады; қонақжайлылық индустриясындағы болашақ позициялар бойынша дағдыларға (маркетинг және жылжыту) ие бола алады; қонақжайлылық секторында өз орнын және нақты ұстанымын таба алады; корпоративтік кейстер мысалында нақты жағдайларды түсіне алады; бизнестің болмысын түсініп, стратегиялық шешімдерді талдай алады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қауымдастықты басқару
    Несиелер: 3

    Курс коммуникация моделінің өзгеруіне зор әсер ететін әлеуметтік желілердің даму феноменін қарастырады. Курс қауымдастықты басқару құралдарын және маркетингтік стратегияларды әзірлеу бойынша негізгі іс-шараларды, контентті ұйымдастыру және дағдарыстарды болдырмау тәсілдері мен әдістерін, қауымдастық анимациясын, аудиторияны тартуды және олардың оляльдылығын арттыруды, акцияларға салынған инвестицияларды қайтаруды қамтиды. Сондай-ақ, ол стратегиялық басқарудың, мониторинг пен әлеуметтік желілерде отырудың теориялық негіздерін қамтиды. Студенттер әлеуметтік желілерге талдау жүргізеді, олардың мәні мен қоғамдастық менеджерінің рөлін бағалайды; онлайн-отырудың түрлі арналарымен жұмыс істейді және анимация құралдарын пайдаланады; клиенттердің лояльдылығын өздеріне қаратудың әр түрлі жолдарын басқарады; тиімділік көрсеткіштерін талдау және оны түсіндіру жұмыстарын жүргізеді. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Оқу жылы - 3
  • MICE-туризм
    Несиелер: 3

    Курс кездесулерге, конференцияларға, көрмелерге, жәрмеңкелерге, іскерлік іс-шараларға аса көңіл бөлетін туризм саласын қарастырады. Сонымен қатар, модульде конференцияны және туризм саласындағы басқа да кез келген іскерлік іс-шараны қалай ұйымдастыруға толық түсініктеме беріледі, сондай-ақ осы тақырыпта практикалық жаттығулар келтіріледі. Студенттер іскерлік кездесулерді, конференцияларды ұйымдастыру және өткізу тұрғысында негізгі аймақтарға және туристік сала статистикасына талдау жүргізеді; ерекшеліктерін ескере отырып, B-to-B шараларын ұйымдастырады. Командалық жұмыс көркеткіші ретінде курс жобаны қорғаумен аяқталады (ивентті презентациялау). Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Оқу жылы - 3
  • Кірістер мен нарықтарды басқару
    Несиелер: 3

    Бұл курс кәсіпорынның кірістілігін брондау және оңтайландыру бойынша қызметті болжау және кірістілікті басқару әдістері мен құралдарын қамтиды. Туризм индустриясындағы кірістерді басқарудың негізгі тәсілдері; табыстылықты басқару негіздері; қонақжайлылық индустриясында баға белгілеу; болжамдау және болжамдарға сенім білдіру қаралатын болады. «Овербукинг» қосымшасында жұмыс істеу құралдары беріледі. Студенттер қызмет көрсету индустриясындағы бағаның маңыздылығын анықтап, материалдық емес активтерге икемді баға белгілеу қажеттілігін түсіндіре алады; брондау қызметінде сатуды болжаудың функциялануын сипаттай алады; әмбебап бағдарламалық қамтамасыз ету көмегімен болжауда туындайтын мәселелерін шеше алады; овербукинг техникасын түсінеді және қолдана алады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризмдегі мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 2

    Курс туристік индустрия дамуының мысалында мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру жолдары мен мүмкіндіктерін қарастырады; Батыс-Шығыс-Азия-Америка-оңт-шығыс Азия–Австралия-Африка макроөңірлері бойынша елдердің қонақжайлылық ерекшелігі мен мәдени басымдықтары туралы ақпаратты жүйелейді. Туристік ағындардың географиясы, олардың халықаралық қатынастар, климат, табиғи ландшафт, тарихи және архитектуралық мұраларға, дінге және т. б. тәуелділігі қарастырылған. Елдердің және мәдениеттің имиджін қалыптастыруда туризмнің рөлі көрсетілген. Туризмнің ерекше түрлері талдауға алынады: діни, қажылық, экологиялық туризм, мәдени-танымдық, гастрономиялық және т. б. Сандық туристік инфрақұрылым және оның жаһандануы (қонақ үй және мейрамхана желілері) көрсетілген. Студенттер шетел қонақтарымен қарым-қатынас жасаудың және кездесулер өткізудің, олардың орналасуы, тамақтануы, салт-дәстүрлерін, менталитетін, ерекшелігін, мәдениетін және діни салтын есепке ала отырып, мәдени бағдарламаларды жүзеге асырады. Курс жобаны қорғаумен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Оқу жылы - 3
  • Туризм саясаты
    Несиелер: 3

    Курс туризмді реттеудің мемлекеттік жүйесінің түрлі аспектілерін; азаматтарда қонақжайлылық пен туризмді дамытуда әлемдік туристік орталықтардың тәжірибесіне теңесу және қатыстылық сезімін қалыптастыруды қамтиды; туризм саласына барлық жаңа және озық технологияларды енгізуге ұмтылатын жас ұрпақты тарту бойынша шаралар қарастырылады; тиімді және өнімді туристік қызметті қамтамасыз етуге бағытталған зерттеулерді ынталандыруға назар аударылады. Студенттер белгілі бір аймақта туризмді дамытуды ынталандыру бағдарламаларын әзірлейді, шетелдік туристерді қабылдау, орналастыру және олардың сұраныстарына орай қызмет көрсету мәселелері бойынша жергілікті қоғамдастықтармен өзара іс-қимылды ұйымдастырады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Оқу жылы - 3
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 3

    Курс адам ресурстарын басқарудың теориялық және практикалық негіздерін, оның ішінде ұйымның басқа аспектілерімен және ұйымдастырушылық тиімділігімен пәнаралық байланысты қамтиды. Осы саладағы негізгі тұжырымдамалар түсіндіріледі және олардың негізінде жатқан теориялар мен процестер талқыланады. Қызметкерлерді оқыту, дамыту, коммуникация, мотивация, жалдау, іріктеу және сыйақы беру жүйелері қамтылады. Ұйымдарда HR өзгермелі рөлі белгіленеді және қазіргі уақытта түрлі дағдылар мен құзыреттерге деген қажеттілікті атап көрсетеді. Студенттер ұйымдағы HR рөлін және оның тиімділігін түсіне алады; HR негізгі концепцияларын қолдана алады; HR-мамандарға қажетті негізгі құзыреттерді түсіндіре алады; HR концепциялары туралы сөз қозғағанда негізгі теориялар мен процестерді түсініп, талдай алады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Оқу жылы - 3
  • Туризмдегі келіссөздер мен сатып алулар
    Несиелер: 3

    Курс туризм саласындағы келіссөздер жүргізудің негізгі техникаларын және сатып алу тетіктерін қамтиды. Осы сектордың жұмыс бағыттары бойынша сатып алудың әртүрлі түрлері көрсетілген; жақсы келіссөз жүргізуші болу (қалай келісу керек) және жақсы сатып алушы болу үшін қалай табысқа жету керек деген сұрақтарға жауап беретін құралдар қарастырылған. Студенттер туристік индустрияда сатып алуға болатын қызметтер, өнімдер, тауарлар түрлерін талдай алады және ажырата алады; бәсекеге қабілетті өтінімді (конкурстық негізде, тендерге) есептеп, құра алады, агенттіктерге немесе жеткізушілерге өтінімді дайындау және жіберу тетіктерін игере алады; іс-шараны немесе кездесулерді табысты өткізуді қамтамасыз ету үшін бағдарлама мен қызметтер кешенін әзірлей алады; нақты компаниялардың тапсырмаларын ескере отырып, CRM және ROI-де Веб 3.0 арқылы табысты маркетинг үшін Web2.0 пайдалану арқылы агенттіктермен және/немесе жеткізушілермен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын меңгере алады; ең тиімді ұсынысты/тауарды таңдай/сатып ала алады; агенттіктермен, қонақ үйлермен, тасымалдаушылармен және т. б. келісім-шарт жасай алады. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Инновацияларды басқару
    Несиелер: 6

    Курс қазіргі таңда орын алып жатқан заманауи бизнес процестерді қарастырады, бизнеспен айналыса отырып, компаниялар өздерінің бәсекелестік артықшылықтарын үнемі жаңартпай ұзақ мерзімді перспективада өздерінің бәсекелестік позицияларын ұстап тұра алмайды. Олар жаңа нарықтарды ашып, өздерінің бәсекелестік позицияларын сақтап, өсіп-өркендеуі үшін перспективада бәсекелестіктің жаңа ережелерін құруы тиіс. Бұл жаңалық ашылулар мен жасампаздықтың, өнертабыстар мен инновациялардың үздіксіз процесі. Компанияның нақты даму кезін қарастырмай, технологиялық жетістіктермен және клиенттердің өзгермелі күтімдерімен негізделген үздіксіз прогресс туралы сөз қозғалады. Инновациялық процесс жалған, көзбояушылық қызмет атқармауы тиіс, ол компания стратегиясының ажырамас бөлігі болып табылады. Бұл компанияның ұзақ мерзімді өміршеңдігінің жалғыз ғана кепілі. Студенттер инновация және түрлі инновациялық процестер ұғымдарын пайдаланып, жұмыс істей алады; инновацияны басқару ерекшеліктері мен қиындықтарын анықтайды; инновацияны басқарумен байланысты негізгі міндеттерді талқылайды. Курс қорытынды емтиханмен аяқталады. Курс серіктес-университетте оқытылады.

    Оқу жылы - 3
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Курс ғылыми жарияланымдарды, дипломдық жұмыстар мен жобаларды жазу дағдыларын алу мақсатында ғылыми зерттеулерге қатысты деректерді жинау, қорыту және өңдеу тәсілдері, стратегиялары мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Жеке тапсырмаларды орындау арқылы студенттер тиісті ғылыми зерттеу жүргізу үшін қолайлы әдіснаманы таңдауды, ғылыми гипотезаны қалыптастыруды, деректерді жинау мен аналитикалық өңдеуді жүзеге асыруды, R-талдауды, Python, Bloomberg және т. б. қолдана отырып, нақты зерттеуге қажетті модельдеу құралдарын қолдануды үйренеді. Курс барысында студенттер тілмен, жазу стилімен және зерттеу әдістемесімен байланысты аспектілерді қарастыра отырып, зерттеу нәтижелерін көрсететін мәтіндерді дайындайды. Курс зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми мақала жазумен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
  • Қаржы негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қаржы саласындағы негізгі аналитикалық құзыреттіліктерді және сыни ойлауды, макро және микро деңгейлі қаржы ағындарын басқару дағдыларын дамытуға, негізделген қаржылық және инвестициялық шешімдерді қабылдай білуге, қаржылық есептілікті талдау негізінде шаруашылық қызметтің нәтижелерін болжауға, қаржыландырудың оңтайлы көздерін анықтауға бағытталған. Студенттер талдаудың негізгі әдістерін зерделеу кезінде қаржы нарығындағы инвестордың мінез-құлқы туралы өз ойлауын қалыптастырады, күрделі активтердің, инвестициялардың, ақша ағындарының және оларға ілеспе тәуекелдердің тиімділігіне баға береді, Bloomberg, Eikon нақты деректері негізінде қаржылық қатынастар бойынша жағдайлар мен кейстерді шешеді және түсіндіреді. Курсты игеру негізгі тақырыптар бойынша өтеді: ақшаның уақытша құны, акциялар мен облигацияларды бағалау, капиталдың құрылымы мен құны, инвестицияларды жоспарлау, тәуекел және банкроттық. Компанияның қаржы директорларынан қонақ дәрістер қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Болашақты зерттеулерге және болжауға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс болашақты модельдеу және балама сценарийлерді қалыптастыру үшін заманауи болжау теориялары мен құралдарын қамтиды. Курс барысында студенттер іскерлік және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікке бағыттала отырып, аймақтық және жаһандық деңгейде туындайтын мәселелер мен тенденцияларды қарастыруда сыни және шығармашылық ойлау тәсілдерін меңгереді. Өңірлік контекст мысалында арнайы құрастырылған тапсырмалар сериясы ойындар, модельдеу және болжау бойынша жаттығулар көмегімен "болашақты ойлауды" дамытуға ықпал етеді. Кейстерді шеше отырып және болжамдарды талқылай отырып, студенттер тенденцияларды талдау, соның ішінде "болашақ дөңгелегі" аясында қалыптасқан құзыреттіліктерді көрсетеді. Студенттер болашақ бизнес көшбасшысы ретінде ұйымдық өзгерістер мен оқыту процесін ұсына алады. Қорытынды жоба ретінде студенттер халықаралық компаниялардың қолданыстағы стратегияларын қарастырып, таңдалған болашақ сценарийге сәйкес өзгерістер ұсынады

    Оқу жылы - 4
  • Мәдени мұра және мәдениетаралық басқару
    Несиелер: 6

    Курс халықтардың мәдениаралық өзара іс-қимыл ерекшеліктерін ескере отырып, қонақжайлылық, тамақтану мәдениеті мен дәстүрі мәселелерінде әлемдік және ұлттық мәдени мұра туралы білімді қалыптастыруға және жүйелеуге ықпал етеді. Курстың мазмұны туристік нарықтың дамуына мәдени мұраның әсерін анықтайтын факторларды зерттеу мен анықтауды және туристерді тартатын оның ұлттық түпнұсқалығын қалыптастыруды көздейді. Студенттер іскери / рөлдік ойындарға қатысады, топтарда және жеке жұмыстарды орындайтын болады, бір жылға мәдени оқиғалар күнтізбесін жасайды, халықаралық және ұлттық мерекелер, ойындар бойынша деректер банкін қалыптастырады, түрлі оқиғаларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысады. Курсты игеру қорытынды командалық жоба - ивентпен аяқталады. Қонақжайлылық нарығының тәжірибелі ивент индустриясының мамандары қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Туризм мен қонақжайлылықты реттеу және қауіпсіздік
    Несиелер: 6

    Курс қонақжайлылық және туризм саласындағы қызмет қауіпсіздігі және қызмет қауіпсіздігі мәселелерін реттейтін нормативтік-құқықтық база мен нормативтік-құқықтық актілерді зерделеуді қарастырады. Курс қызметтің өмірлік циклінің әрбір кезеңінде қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың халықаралық стандарттар тәуекелдерінің жіктелуін және туризм мен туристік қызметті, қонақжайлылық саласын, сондай-ақ сақтандыру, визалық, санитарлық-эпидемиологиялық, шекаралық және басқа да формальдылықтарды реттейтін заңнаманың негізгі принциптеріне сәйкес қызмет өндірісінің технологиялық тізбегінің сатыларында тәуекелдерді басқару процесін қарастырады. Жағдаяттық есептерді шешу үшін топтарда студенттердің жұмысы, сондай-ақ тапсырмаларды жеке орындау қарастырылған. Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындары менеджерлерінің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Туризм және қонақжайлылық экономикасы
    Несиелер: 6

    Туризм және қонақжайлылық саласы әлемдегі ең жылдам өсуші салалардың бірі болып табылады. Бұл курста туризм және қонақжайлық индустриясының негізгі макроэкономикалық концепциялары зерттеледі: халықаралық экономикадағы туризм және қызмет көрсету саласы атқаратын үлесі; жергілікті және Ұлттық деңгейлердегі туризм мен қызмет көрсету саласының экономикалық үлесі, қонақжайлық индустриясының дамуына әсер ететін экономикалық факторлар және туризм секторының талдауы/ қонақжайлық секторы қызметінің негізгі экономикалық көрсеткіштері. Студенттер аймақтар, бағыттар, туризм түрлері және ұйымдар бойынша туризм және қонақжайлылық экономикасының халықаралық ауқымда сандық және сапалық зерттеулерін жүргізеді. Курсты меңгеру зерттеу жобасын қорғауды қамтитын кешенді емтиханмен аяқталады. Қонақжайлылық индустриясының менеджерлері мен экономистері қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Туризмдегі тұрақтылық және әлеуметтік жауапкершілік
    Несиелер: 6

    Курс қазіргі экономикалық жүйемен байланысты жаһандық мәселелерді қарастырады және экономика /қоршаған орта/ қоғам арасындағы қарым-қатынасты зерттеу, туризмге жан-жақты көзқарас және оның қазіргі әлемдегі рөлін береді, әлемдегі ең жауапкершілікті турист қалай болуға болады; тұтас тәсіл шеңберінде туризмнің жағымды әсерін күшейту және жағымсыз әсерді жеңілдету бойынша стратегиялар анықталады. Студенттер топтарда, шағын топтарда және өз бетінше жұмыс істей отырып, алынған технологиялар негізінде әлемнің әр түрлі аймақтарында туризмді дамыту нәтижелеріне талдау жасауға, алғышарттарды, факторларды анықтауға, сондай-ақ нақты өңірдің тұрақты туризмін дамытуға ықпал ететін бағдарламаны ұсынуға қабілетті. Курсты игеру топтық жобаны қорғаумен аяқталады. Туризм нарығының өкілдері қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Сатып алу және өнім сапасын басқару
    Несиелер: 6

    Курс қонақжайлылық саласындағы қауіпсіздік, қызметтер мен тауарлардың сапасын реттейтін нормативті-құқықтық базаны зерттейді. HORECA бағытын қоса отырып, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындарда сатып алу жоспарының негізгі қағидалары мен құрастыру технологиясын қарастырады. Тамақтандыру кәсіпорындарының қызметтеріне мақсат қою үшін жоспарлау құжаттарын пайдалану бағыттары, сондай-ақ олардың іске асырылуын және кірістерді бақылау көрсетілген. Студенттер кейс-әдіс және ситуациялық есептер негізінде топтарда, шағын топтарда жұмыс істей отырып, сондай-ақ өзіндік жұмыстарды жеке орындай отырып, негізгі құралдарды ала отырып, қонақжайлылықта сатып алулар мен кірісті басқару дағдыларын қалыптастыра алады, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың материалдық-техникалық ресурстарға қажеттілігін есептей алады. Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақжайлылық индустриясының менеджерлері және HORECA үшін жаңа жабдықтар мен жабдықтарды жеткізетін кәсіпорындар (Ecober, SonaLab) қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қаржы институттары мен нарықтар
    Несиелер: 5

    Пән қаржы институттары мен нарықтарды басқарудың теориялық және практикалық негіздерін, сондай-ақ қаржылық, басқарушылық және басқа да экономикалық ақпараттарды, жаһандық үрдістерді талдау арқылы бағалы қағаздарды басқаруды және балама құралдарды қолдану әдістемесін қамтиды. Студенттер қаржылық басқару саласындағы кәсіби этикалық стандарттар мен тәжірибелерді зерттейді. Негізгі тақырыптар мыналарды қамтиды: қаржы жүйесінің мәні мен құрылымын зерттеу; қаржылық нормативтік-құқықтық талаптар мен қаржылық делдалдық; қаржы нарықтары мен институттарының теориялары, қаржы құралдарының типтері мен функцияларын зерттеу. Студенттер Bloomberg-тен түсіру мысалында нақты компаниялардың кейстерін шеше отырып, нақты қаржы нарықтарымен, құралдардың сипаттамасымен және олардың сауда-саттықтарымен танысады. Пән соңында студенттер кешенді емтихан жазады. HalykBank және ForteBank өкілдері қонақ дәрістерімен сөз сөйлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Гастрономия және тамақ дизайны
    Несиелер: 6

    Бұл курс тамақтану, безендіру (дизайн) және тағамдарға қызмет көрсету саласындағы негізгі бағыттармен, карвинг өнерін қоса алғанда таныстыруға бағытталған. Сондай-ақ, ол F&B секторында жұмыс істеу үшін қажетті біліктіліктің маңыздылығын, ас үй қызметкерлерінің негізгі лауазымдарына қойылатын міндеттер мен талаптарды білуді; F&B секторында жетістікке жетудегі франчайзингтің және шығындарды бақылаудың маңыздылығы және негізгі тұжырымдаманы жақсартуды түсіндіреді және тамақтану кәсіпорнының базалық тұжырымдамасын жетілдіру бағыттарын үнемі пысықтау. Студенттер негізгі технологияларды меңгеріп, қонақүйлер, мейрамхана, қонақүйлер тізбегі және жұлдызды аспаздар арасындағы берік байланыстарды түсіне алады және мейрамхана тұжырымдамасын не сәтті ететінін және автордың тағамдары, сонымен қатар мүмкіндіктері мен мүмкіндіктерін, сонымен қатар тағамдар дизайнындағы заманауи сән тенденциялары түсінеді. Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Студенттер үшін шеберлік сабақтарын ірі мейрамханалық желілердің танымал бас- аспаздары өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарын жоспарлау, дамыту және дизайны
    Несиелер: 6

    Курс жоспарлаудың негізгі қағидалары мен әдістерін, ақылды және экологиялық технологияларды және жаңа тенденцияларды, сәнді, менталитетті және ұлттық түпнұсқалықты ескере отырып, қонақжайлылық кәсіпорындарының дизайнын қарастырады. Әрі қарай, эргономика мен антропометрия, дизайн стилі, түстің рөлі, қонақжайлылық индустриясындағы өзекті тенденция ретінде дизайнда жасыл түстерді қолдану, авторлық құқық саласындағы мектептердегі жаңа бағыт, жаңа тәсілдер: «жасыл қонақ үй», «ақылды қонақ үй» және басқалардың маңыздылығын қарастырамыз. Студенттер негізгі құралдарды алып, «smart» және «эко» технологияларын, компьютерлік қосымшаларды қарап, кәсіпорынның дизайнын анықтайтын оның концепциясын, ерекшелігін ескере отырып, қонақжайлық кәсіпорынның даму стратегияларын, үй-жайлардың дизайнын, жоспарлау жобаларын дайындай алады. Курсты игеру жобаны қорғаумен аяқталады. Қонақжайлылық нарығының инновациялық және классикалық кәсіпорындарына ақпараттық турлар қарастырылған. Қонақжайлылық индустриясының жетекші мамандары қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Басқару есебі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге шешімдерді қабылдауға дайын болуға бағытталған. Тақырыптар: шығындарды жіктеу, шығындарды талдау және болжамдау, үстеме шығындарды талдау, толық жұтылу және ауыспалы шығындар бойынша әдістер, стандарт-костинг, бюджеттеу негіздері, менеджмент үшін шоттар мен есеп берулерді дайындау, тәуекелдер мен ықтималдылықтар, қысқа және ұзақ мерзімді шешімдер. Студенттер топта және жеке кез-келген басқарушылық деңгей үшін басқару есептерін шығарады (менеджмент деңгейі). Курсты меңгеру жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақтық лекторлар – әр түрлі экономиканың секторларының басқару есебі мамандары. Бұл курс АССА бағдарламасымен және CIMA ВА2 – мен үйлесімделген.

    Оқу жылы - 4
  • Гастрономиялық туризм
    Несиелер: 6

    Курс туризм мен гастрономия арасындағы қарым-қатынас эволюциясын және гастрономия әлеуметтік феноменге айналатын себебінің әр түрлі кезеңдерін, туризмдегі жаңа бағыттар мен жаңа терминдер: агротуризм, шарап туризмі, аспаздық туризм, гастрономиялық туризмнің неге пайда болғанын түсіндіретін қарастырады. Қазақстан үшін гастротуризм секторындағы туристік ұсыныстарды әзірлеудің негізі ретінде ұлттық ас үй, ұлттық тағамдар мен сусындардың ерекшелігі қараст ырылды. Сауда-саттық туризмі төңірегінде дүниежүзілік бәсекелестік аспектілері қарастырылады. Студенттер гастрономиялық туризмді бағыттау үшін жаңа турөнім/қызмет әзірлейді. Курсты игеру топтық жобаны қорғаумен аяқталады.Курс бағдарламасында белгілі аспаздардың шеберлік сыныптарына қатысу, этно- және гастротуризм бағытындағы тәжірибелі мамандарды шақыру қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Экологиялық және белсенді туризм
    Несиелер: 6

    Курс белсенді туризмнің белгілі бір мақсатты аудиториясы үшін туризмнің қажетті бағыттары ретінде экологиялық және белсенді (жаяу, тау, велосипед, ат, су және т. б.) туризм негіздері туралы білімнің біртұтас жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттер туристік-рекреациялық әлеуетті талдаудың заманауи технологияларын қолдана отырып, топтарда жұмыс істей отырып, кейстерді шеше отырып, туристік жабдықтарды қолдана отырып, белсенді туризм бағыттары бойынша өзекті бағыттарды жасай алады, қауіпсіздік техникасын ескере отырып, топпен маршрутта ілесіп жүру дағдыларын меңгереді. Сабақтың бір бөлігі аудиториядан тыс өткізіледі, аймақтың туристік әлеуетінің мүмкіндіктері барынша пайдаланылады. Курсты игеру кешенді емтиханмен аяқталады, ол теориялық сұрақтар мен топтық жобаның қорғалуын қамтиды. Туризм нарығының еңбек сіңірген нұсқаушылары мен тәжірибесі қонақ дәрістерімен қатысады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Сандық технологиялар және қонақжайлылық инновациясы
    Несиелер: 6

    Курс электронды туризм (Е - туризм)-онлайн кеңістікке жаппай ауысатын туризм саласын дамыту үшін телекоммуникациялық және цифрлық технологиялар мүмкіндіктерін пайдаланады. Ол электронды коммерциямен, блогерлікпен, электронды резервтеу және қонақ үйде орын брондау, турлар, экскурсиялар және басқа да қызметтерді біріктіреді; электрондық бизнес саласында сатып алу және сату технологияларын ұсынуға бағытталған. Электрондық туризм түпкілікті тұтынушы үшін мынадай аспектілерді көздейді: электрондық ақпарат (сайттар booking.com, expedia.com, bookhotel.kz) және электронды төлемдер, электрондық брошюралар, аудио жолсілтемелер мен аудиогидтер, фотоальбомдар және туристік көрнекті орындар мен белгілі мұражайлардың көріністері, саяхат күнделіктері, виртуалды қалалар және т. б.Студенттер шағын топтарда жұмыс істей отырып, сондай-ақ жеке өз бетінше тапсырмаларды орындай отырып, электрондық бизнес саласында сатып алу және сату технологияларын, халықаралық электрондық жүйелердің көмегімен брондауды жүзеге асырады. Курсты игеру қорытынды ауызша емтиханмен аяқталады. Қонақжайлылық нарығының тәжірибесі, ірі брондау жүйелерінің өкілдері, тәжірибелі блогерлер мен жеке саяхатшылар қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Табысты басқару, бақылау және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Курс негізгі өндірістік-қаржылық көрсеткіштер бойынша қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың жоспарларын қалыптастыру технологиясын, жоспарлаудың негізгі принциптері мен әдістерін қарастырады. Кәсіпорын қызметтеріне міндеттер қою үшін жоспарлы құжаттарды пайдалану, сондай-ақ олардың орындалуы мен кіріс алуын бақылау. Студенттер негізгі құралдарды алып, қонақжайлылықта кіріс пен сатып алуды басқару дағдыларын қалыптастыра алады, қонақжайлылық саласындағы кәсіпорындардың материалдық-техникалық ресурстарға қажеттілігін есептей алады. Курсты меңгеру ауызша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қазақстандық қонақ үйлер мен мейрамханалар қауымдастығының менеджерлері қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Туризмдегі бағыттар мен қауымдастықтарды басқару
    Несиелер: 6

    Бұл курс дамудың әлеуметтік-экономикалық, экологиялық және саяси контекстіндегі туризм мен қоғамдастықтың қатынастарын зерттейді. Онда туризмді зерттеуге қатысы бар тұжырымдамаларға, әлемдік туризм орталықтары болған жекелеген елдердің, қазіргі заманғы тақырыптар мен мәселелерге және оның өңірлердің дамуына қосқан әлеуетті үлесіне сыни талдау беріледі, оның мультипликативтік әсері талданады. Бұл курс туристік саясат, туризм стратегиясы, туризмді жоспарлау және аймақтағы туризмді тұрақты дамыту арасындағы өзара байланыстарға кешенді тәсілді қолдануға арналған. Мемлекеттік және жеке секторлар мен резиденттердің рөлін, сондай-ақ нақты жағдайларда туризмді дамытуға байланысты шектеулерді бағалау жүргізіледі. Студенттер туристік қоғамдастықты дамытудың қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып, әлеуметтік желілер мен интернет-кеңістіктегі қолдауды қоса алғанда, белгілі бір туристік қоғамдастық үшін туризмді дамыту бағыты бойынша жобаны әзірлейді. Курсты игеру кешенді топтық жобаны қорғаумен аяқталады. Қонақ дәрістерге туризм нарығының және табысты туристік қоғамдастықтардың өкілдері қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON1

    Өз бетінше стандартты емес шешімдер қабылдай алады және олардың салдарын, соның ішінде қоршаған ортаға және экономикаға әсерін, тұрақты дамуды қамтамасыз ете отырып, жаһандану жағдайында өзекті ақпаратты талдаудың сандық және сапалық әдістерін қолдана отырып, әлеуметтік жауапты басқаруға көшеді, ірі қонақ үй желісін немесе өзінің жеке бизнесін құру арқылы басқаруға қатыса алады..

  • Код ON2

    Халықаралық бизнес ұйымдарының негізгі функционалды бағыттарын ескере отырып, компанияның брендін құратын және жылжытатын менеджменттің, маркетингтің және болашақ сценарийлерді болжаудың кәсіби және функционалды салаларында сандық технологиялар мен құралдарды тиімді қолдана білу.

  • Код ON3

    Шешім қабылдайтын тұлғалардың да, ұйымның мүдделі тараптарының да іс-әрекеті мен мінез-құлқына әсер ете алу, бизнестің функционалды бағыттары туралы түсінігін, сонымен қатар ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын, дәлелдерді нақты тұжырымдайтын және фактілер мен зерттеулерге сүйене отырып, команда мен оның ішінде әр түрлі елдер мен мәдениеттер өкілдерінен тұратын адамдармен жұмыс істеу қабілетін көрсете білу.

  • Код ON4

    Өзекті экономикалық ақпаратты, жаһандық тенденцияларды және ішкі және сыртқы қаржылық есептерді қолдана отырып, ішкі және сыртқы мүдделі тараптарға, сондай-ақ халықаралық қоғамдастыққа қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдай және ұсына алады.

  • Код ON5

    Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білу және жеке тұлғалық әлеуетті ашып, соңғы әлемдік тенденцияларды ескере отырып, кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру арқылы қоғамға қызмет ету үшін дербес жаттығулар жасай білу

  • Код ON6

    Ұйымның бизнес-стратегиясына сәйкес, дамыту және адам ресурстарын басқару әдістерін қолдана отырып, қызметкерлердің ұйымдық әлеуетін, имиджін жақсарту арқылы HR жоспарлауға қатысу мүмкіндігі.

  • Код ON7

    Ішкі және халықаралық нарықтағы туризм және қонақжайлылық индустриясындағы инновациялар мен жобаларды басқарудағы білімдері мен дағдыларын көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерді өз бетімен сыни талдау негізінде ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін халықаралық туристік бағыттар туралы тиісті ақпаратты талдау және ұсыну.

  • Код ON8

    Қазіргі халықаралық стандарттарға сәйкес қонақжайлылық индустриясында дәстүрлі және инновациялық өнімдер мен қызметтерді салааралық өзара әрекеттесуді тамақтану, демалыс, орналастыру сондай-ақ Michelin стиліндегі тағамдар мейрамханаларын, франчайзинг әлеуетінде қызмет көрсетудің қолдана отырып құра білу

  • Код ON9

    Халықаралық туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде қызмет көрсетудің технологиялық циклдерін басқара білу, олардың тиімділігін бағалау, қолданыстағы стандарттар мен халықаралық тәжірибеге сүйене отырып, жетілдіру және модернизациялау.

  • Код ON10

    Халықтардың мәдениаралық өзара іс-қимылының ерекшеліктерін, сондай-ақ мәдени мұраның қонақжайлылық нарығының дамуына және оның ұлттық түпнұсқалығын қалыптастыруға әсерін ескере отырып, маркетингтік құралдар мен инновациялық технологияларды қолдана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылық мінез-құлық тұжырымдамаларына негізделген қызметтер мен өнімдерді жылжыту мен сатуды тиімді басқара білу.

  • Код ON11

    Қонақжайлылық, мәдени дәстүрлер мен мәдениаралық ерекшеліктер, тұтынушы мінез-құлқының психофизиологиясы, қақтығыстар мен қауіптердің алдын-алу саласындағы соңғы жетістіктер мен инновацияларға негізделген іскери, мәдени, ойын-сауық және спорттық сипаттағы іс-шараларды дайындауды, ұйымдастыруды және өткізуді жүзеге асыра білу.

  • Код ON12

    Туристік және қонақжайлылық ұйымдарының қызметін заңнама талаптарына және кәсіби этикалық стандарттарға сәйкестігін қамтамасыз ете алады, олардың дамуын реттейді, бизнес модельдері мен қажеттіліктерін, технологиялық прогрестің әсерін бағалайды.

  • Код ON13

    Дәстүрлі тұжырымдамалар мен тамақ, туризм және қонақжайлылықтың жаңа тенденцияларын ескере отырып, тұтынушылардың үміттері мен жеке қажеттіліктеріне назар аудара отырып, қызмет көрсетудің жаңа түрлерін, оның ішінде люкс деңгейін ұсыну мүмкіндігі.

  • Код ON14

    Ас үйдің эстетикасы мен заманауй үрдістерін, тағамдарды ұсыну мен дизайнды, авторлық және жоғары тағамдар тәжірибесін, ұлттық түпнұсқалықты ескере отырып, тамақтану мәдениетін насихаттай білу

Top