Сауда маркасын басқару

  • Курс брендті құру және орналастыру ерекшеліктері, тұтынушылық құндылықты қалыптастыру технологиясы мен брендті қабылдау, ұйымның беделі мен имиджін басқарудың тәсілдері мен әдістері туралы білім қалыптастырады. Студенттер практикалық жағдайларды бренд диагностикалық құралдарын, оқытудың арнайы әдістері мен ақпараттар мен тәуекелдерді талдау әдістерін қолдана отырып талдайды. Студенттер нақты компаниялардың консалтингтік жобаларын қамтитын кейстерді қолдана отырып, брендті басқару үрдісін тәжірибеде игереді.
  • Образовательная программа 6B04122 Маркетингті және PR басқару
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
Top