Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік талдау
-
Курс тұтынушылар қалауын өлшеуге және тауарлар мен қызметтер маркетингін жақсарту үшін осы қалауларды қолдануға назар аудара отырып, маркетингтік шешімдерді қабылдауда жүйелі және аналитикалық тәсілді дамытады. Студенттер R-бағдарламалау сияқты компьютерлік бағдарламалардың көмегімен тексерілген тұжырымдамаларды, әдістерді және жүйелерді үйренеді. Студенттер деректерді жинау, басқару, бейнелеу және талдау үшін клиенттердің қол жетімді деректерін пайдалану бойынша ұсыныстар жасайды. Пән топтық жобаны түріндегі пәнді меңгеру барысында жиналған электрондық портфолионы қорғаумен аяқталады.
-
Образовательная программа 6B04122 Маркетингті және PR басқару
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3