Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02307 Филология о/б в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми, білім беру және әлеуметтік салаларда кәсіби-арнайы міндеттерді шеше алатын тіл білімі магистрлерін дайындау; филология саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни талдау және бағалау, осы бағытта ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Мәдениетаралық коммуникация
мәдени қабылдаушылықты, әртүрлі мәдениеттегі коммуникативтік мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту; басқа ғылымдар арасында мәдениетаралық қарым-қатынас орнын анықтау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық ілімдер тарихы
ежелгі дәуірден қазіргі жағдайға дейінгі тіл туралы ғылымның дамуының негізгі кезеңдерімен танысу; негізгі лингвистикалық мектептер мен ірі тіл меңгерушілер туралы теориялық мәліметтерді жинақтау және жүйелеу; лингвистикалық зерттеудің принциптері мен әдістемесі; белгілі бір мектеп өкілдерінің алған ең маңызды нақты жетістіктері болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ағылшын-орыс мәдениетаралық коммуникация
Өз және басқаның мәдениетін рефлексия жасау қабілетін дамыту, бөтен мәдениеттің көріністеріне игі қарым-қатынасқа дайындау; өз және басқаның мәдениетінде әлеуметтену және инкультурация жағдайы туралы, әлеуметтік стратификация, хабарланған мәдениеттерде қабылданған әлеуметтік-мәдени өзара іс-қимыл түрлері туралы білім алу
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СӨЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Филология зерттеулерінің әдіснамасы
лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыруға, яғни тілдің өмір сүру заңдарын түсінуге, лингвистикалық ғылымның қазіргі жағдайын бейнелейді, филология саласындағы ғылыми еңбектің методологиясы мен әдістемесін меңгеруді, қазіргі филологияның негізгі ғылыми мәселелерімен танысуды көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
магистранттардың ғылыми зерттеулер әдістемесінің жалпы категорияларын, ұғымдарын, принциптерін және қазіргі заманғы концепцияларын меңгеруде теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету; магистранттардың өзіндік ғылыми жұмыстарды, зерттеулер мен эксперименттерді жүргізу дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз ету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Синтаксисті сипаттаудың заманауи тәсілдері
"синтаксистік бірліктер" ұғымын және олардың құрамын анықтау; синтаксистік бірліктердің құрылымдық-семантикалық түрлерін анықтау және талдау; синтаксистік бірліктерді құрайтын құрылымдық-семантикалық компоненттерді, атап айтқанда, мүшелерін зерттеу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқытудағы заманауи білім беру технологиялары
қандай да бір істе, шеберлікте, өнерде қолданылатын тәсілдердің жиынтығы ретінде технология туралы түсінікке ие болу. Педагогикалық технология барлық егжей-тегжейлі ойластырылған, оқушылар мен мұғалім үшін қолайлы жағдайларды сөзсіз қамтамасыз ете отырып, оқу процесін жобалау, ұйымдастыру және өткізу бойынша бірлескен оқу және педагогикалық іс-әрекет моделі болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психолингвистика теориясы
студенттерді ғылым ретінде психолингвистиканың қалыптасу кезеңдерімен, психолингвистиканың негіздерімен, оның тілдік және психологиялық пәндер жүйесіндегі қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік лингвистика
компьютерлік лингвистиканың ерекшеліктерін, оның әдістері мен міндеттерін зерттеу, компьютерлік лингвистикадағы модельдеу принциптерін қарастыру, компьютерлік лингвистика ресурстарын анықтау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетінің көркем ерекшеліктері
көркем мәтіндерді талдай білу, қазақ прозасы мен поэзиясының, драматургияның, публицистиканың өзіндік ерекшеліктері туралы әртүрлі көзқарастарды қалыптастыру, студенттерді пән бойынша ғылыми және сыни әдебиеттермен таныстыру, студенттердің шығармашылық ойлауын дамытуға ықпал ету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақ әдебиетінің поэтикасы
ұлттық поэтиканың мәселелерін, қазақ халқының көркем тәжірибесіндегі ұлттық және инационалды арақатынасын, әлемдік әдебиет пен мәдениет контекстіндегі ұлттық әдебиеттің рөлі мен маңызы туралы баяндайды, бұл тек ұлттық поэтика негізінде ғана мүмкін
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Филология пәнін оқытудағы ақпараттық компьютерлік технологиялар
студенттердің қолданбалы филологиялық ақпараттық технологияларды қолдану саласында білім, білік және дағдылардың базалық жүйесін қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдегі Плюрицентризм
орыс тілін басқа тілдермен және мәдениетпен байланыстыру заңдылықтарын зерделеу, тілдік жаһандандыру мен тілдік дивергенциямен байланысты даулы жағдайларды қарастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Поэтикалық мәтінді құрылымдық-семантикалық талдау
поэтикалық мәтіннің саяси дискурста пайда болуы мен іске асырудың белгілі бір шарттарына негізделген динамикалық коммуникативтік бірлік ретінде құрылымдық-семантикалық және функционалдық-стилистикалық сипаттамаларына жүйелі талдау жүргізу, мәтіннің құрылымдық-ұйымдық құрылымының негізгі категориялары негізінде тілдің және коммуникативтік-динамикалық бірлігі ретінде кешенді сипаттамасын ұсыну
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Әдебиеттанудағы жаңа бағыттар
қазіргі заманғы әдебиет туралы ғылымның өзекті мәселелерімен, қазіргі уақытта қолданылатын дәстүрлі әдістер мен жаңа гипотезаларды, көркем әдебиетті талдау әдістерімен, мәтінді зерттеудегі заманауи ғылымның әдістері мен әдістемелерімен танысу, салыстырмалы әдебиеттанудың теориясы мен әдістемесі (компаративистика) саласында білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Психоанализ теориясы мен практикасы
классикалық психоанализдің негізін құрайтын ең маңызды ұғымдарды, гипотезалар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ тарихи қалыптасқан мектептерді, сыныптан кейінгі психоанализ шеңберіндегі ағыстар мен бағыттарды ашу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Көркем мәтінді филологиялық талдау
мәтіннің филологиялық және лингвистикалық талдауының әдіснамасын меңгеру, студенттердің жалпы филологиялық дайындығын арттыруға және оның кәсіби бағытын күшейтуге ықпал ету
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі әдебиеттанудың теориялық парадигмалары
әдебиет туралы ғылымды дамытудың негізгі кезеңдерімен, отандық және шетелдік әдебиеттанудың тұжырымдамаларымен танысу, сонымен қатар магистранттарда алынған білімді практикалық қолдану дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру, белгілі бір ғылыми әдістеме арнасында әдеби шығарманы талдау және интерпретациялау дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өндірістік тәжірибе
жоғары оқу орындарындағы педагогикалық және оқу-әдістемелік жұмыстың негіздерін оқу, оқу бағытына сәйкес келетін бейіндегі пәндер бойынша оқу сабақтарының жекелеген түрлерін жүргізудің педагогикалық дағдыларын меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- РО 4. ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету
- РО 10. филология саласында ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану
- РО 5. тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелерін тиімді шешу;
- РО 8. филология бойынша аналитикалық зерттеу әдістерін жүргізу және қолдану
- РО 7. филология саласының дамуына ықпал ететін филологиялық сараптамалар, аналитикалық есептер жасау, мәтіндер мен әр түрлі өнімдерді өңдеу және әзірлеу
- РО 9. этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру
- РО 2. теориялық және әдіснамалық талдау дағдыларын қолдану, болжау және жоспарлау әдістерін тәжірибеде қолдана білу, сондай-ақ мамандық бойынша білім мен пәнаралық білімді зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін синтездете білу
- РО 3. филология дамуындағы жаңа ғылыми идеяларды алып, оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдалану
- РО 6. қоршаған ортаның өзгермелі жағдайларына бейімделу және әртүрлі пікірлер жағдайында басқарушылық шешімдер қабылдау
- РО 1. "Филология" пәндік саласын, білім беру жүйесі мен әр түрлі құрылымдарды дамыту үрдістерін білуіне әсер ететін факторларды анықтай білу
- РО 11. ақпаратты талдау және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тиісті қорытындылар мен қорытындыларды сауатты тұжырымдау
- РО 12. сыни талдау дағдыларын қолдану, қалыптасқан стереотиптерді жеңу қабілеті.