Маркетинг

  • Курстың мақсаты: нарықтағы кәсіпорын әрекеті мен ойлау образын қалыптастыратын заманауи басқару тұжырымдамасы ретінде маркетингті түсініп үйрену Мазмұны: маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Нарықты сегменттеу. Тауар және тауар саясаты. Маркетингтегі коммуникациялық саясат. Қалыптасатын құзыреттіліктер: маркетингтік зерттеулер жүргізу, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылауды білу
  • Образовательная программа 6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top