Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Курстың мақсаты: нарықтағы кәсіпорын әрекеті мен ойлау образын қалыптастыратын заманауи басқару тұжырымдамасы ретінде маркетингті түсініп үйрену Мазмұны: маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Нарықты сегменттеу. Тауар және тауар саясаты. Маркетингтегі коммуникациялық саясат. Қалыптасатын құзыреттіліктер: маркетингтік зерттеулер жүргізу, нарықты сегменттеу, конъюнктуралық бақылауды білу
-
Образовательная программа 6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 4