Халықаралық маркетинг

  • Мақсаты: халықаралық нарықтарда кәсіпорынның маркетингтік қызметінің ерекшелігі туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: халықаралық маркетингтің мәні, экономика және халықаралық даму стратегиясының жаһандануы. Халықаралық Орта: халықаралық маркетингтің экономикалық және саяси ортасы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: Халықаралық маркетинг ортасын талдай білу; сыртқы нарықтарда маркетинг кешенін жүзеге асыру бойынша іс-шараларды жоспарлау.
  • Образовательная программа 6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top