Аймақтық маркетинг

  • Мақсаты: студенттердің мемлекеттік және жергілікті қызмет жүйесінде басқарушылық шешімдерді қабылдауға әсерін ескеруге мүмкіндік беретін аймақтық маркетинг саласында білімін және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: аймақтық маркетинг: мәні, ортасы және стратегиясы. Өңірлердің позициялануы және бәсекеге қабілеттілігі. Құзыреттіліктер: маркетингтік зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қалыптастыра білу
  • Образовательная программа 6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top