Сервистік қызметтегі инновациялық мәселелер

  • Модульдің пәні сервистің мәні мен дамуы, кәсіби сананың негіздері туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Білу: қонақ үйдің туризм инфрақұрылымындағы рөлі; қонақ үй қызметкерлерінің жұмыс тиімділігін арттырудағы рөлі; MICE – іс-шараларды ұйымдастыру. Істей алу керек: шағын (50 номерге дейін) тәуелсіз қонақ үй жұмысын ұйымдастыру; кәсіпорында HR және PR қызметін ұйымдастыру.
  • Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top