Интернет-маркетинг

  • Осы пәннің аясында зерттеледі: Маркетинг пәнінің мақсаты, міндеттері және пәні. Нарықты қамту стратегиясы, сегментация түсінігі, сегментация белгілері. Тауарлар туралы түсінік, олардың жіктелуі, тауарлардың бәсекеге қабілеттілігі, тауарлардың көп деңгейлі моделі, деңгейлердің сипаттамалары. Кәсіпорындағы маркетингтік қызметтің тиімділігін бақылау Сандық маркетингке кіріспе. Іздеу жүйесін оңтайландыру. Контекстік жарнаманы құрудың формалары, әдістері және ерекшеліктері. Дисплей жарнамалық технологиялар.Мобильді маркетинг.Санаттағы стратегия және жоспарлау Веб-аналитика
  • Образовательная программа 6B04102 Менеджмент
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top