Микроэкономика: фирма және тұтынушы теориясы

  • Курстың мазмұны басқару шешімдерін қабылдау, мемлекеттік саясатты әзірлеу және бағалау кезінде қажетті микроэкономиканың негізгі ережелерін зерделеуге, ал кең мағынада — фирманың қазіргі экономикасы мен тұтыну нарығының негіздерін түсінуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде сұранысты, шығындарды және нарықтық тиімділікті талдау; баға стратегиясын әзірлеу, инвестициялық және өндірістік шешімдер, сондай-ақ тұтыну нарығын талдау сияқты тақырыптарды қамтитын егжей-тегжейлі мысалдар қарастырылады.
  • Образовательная программа 7M04110 Қолданбалы экономика 2 жыл
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top