Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Микроэкономика: фирма және тұтынушы теориясы
-
Курстың мазмұны басқару шешімдерін қабылдау, мемлекеттік саясатты әзірлеу және бағалау кезінде қажетті микроэкономиканың негізгі ережелерін зерделеуге, ал кең мағынада — фирманың қазіргі экономикасы мен тұтыну нарығының негіздерін түсінуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде сұранысты, шығындарды және нарықтық тиімділікті талдау; баға стратегиясын әзірлеу, инвестициялық және өндірістік шешімдер, сондай-ақ тұтыну нарығын талдау сияқты тақырыптарды қамтитын егжей-тегжейлі мысалдар қарастырылады.
-
Образовательная программа 7M04110 Қолданбалы экономика 2 жыл
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2