Қазақ шешендік өнер және мәнерлеп оқу

  • Пәнді оқытуда шешендік өнердің қалыптасуы, тарихы, шешендік өнер табиғаты, көркем сөздің нәрі, астарлы мәнін түсіне білу, шығармашылық, өз бетімен ойлау қабілетін дамыту, шешендік өнерге деген бейімділіктерін ұштау сиықты мәселелерге назар аударылады. Шешен сөйлеуде тапқырлық пен ділмарлықпен қатар, мәтін мазмұнын тыңдаушыға әсерлі етіп жеткізу үшін ондағы сөздердің дыбыстық үйлесімін, екпін, дауыс ырғағын сақтап айту да аса қажет. Дауыстың анық естілуі, дауыс күшінің жоғарылап, бірде төмендеуі, оқу, сөйлеу қарқынының бірде жылдам, бірде баяулауы - мәнерлеп оқудың шарттарына жатады. Пәнді оқыту барысында оқу техникасын қалыптастыру негізгі міндеттердің бірі болып саналады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top