Жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы социологиялық және маркетингтік зерттеулер

  • Пән жарнама және қоғаммен байланыстағы социологиялық және маркетингтік зерттеулердің технологиясы мен әдіснамасын оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы талдау, синтез әдісі арқылы қоғамдық ортаға және қоғамдық пікірге зерттеу жүргізе алады; әлеуметтік және маркетингтік сауалнама арқылы нарықтық және әлеуметтік зерттеулер мәселелері бойынша кеңес беруді жүзеге асырады, мақсатты фокус-топтардың артықшылығын анықтайды.
  • Образовательная программа 7M03202 PR-журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top