Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қазіргі PR-журналистикадағы медиа жоспарлау
-
Пән қазіргі PR-журналистикадағы медиа жоспарлау көрсеткіштерін есептеу әдістемесін оқытады; жарнамалық науқандарды стратегиялық, тактикалық және жедел жоспарлау принциптері арқылы анықтайды. Критерийлерді (рейтинг, "нысаналар", GRP, аудиторияны қамту және қабылдау жиілігі және т.б.) пайдалану нәтижесінде әлеуметтік және маркетингтік зерттеулер жүргізуге, PR-стратегияны болжау және әзірлеу үшін шешімдер қабылдауға қабілетті.
-
Образовательная программа 7M03202 PR-журналистика
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2