Қазіргі PR-журналистикадағы медиа жоспарлау

  • Пән қазіргі PR-журналистикадағы медиа жоспарлау көрсеткіштерін есептеу әдістемесін оқытады; жарнамалық науқандарды стратегиялық, тактикалық және жедел жоспарлау принциптері арқылы анықтайды. Критерийлерді (рейтинг, "нысаналар", GRP, аудиторияны қамту және қабылдау жиілігі және т.б.) пайдалану нәтижесінде әлеуметтік және маркетингтік зерттеулер жүргізуге, PR-стратегияны болжау және әзірлеу үшін шешімдер қабылдауға қабілетті.
  • Образовательная программа 7M03202 PR-журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top