Өндіріс құрылымдардың маркетингі

  • Пән өндірістік құрылымдар маркетингі концепцияларын, маркетингтік орта ерекшеліктерін, маркетингтік ақпарат және маркетингтік зерттеулер жүйесін үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы өндірістік кәсіпорындардың маркетингтік зерттеулерін жүргізе алады; өндірістік тауарлар нарығында тұтынушылардың мінез-құлқын, олардың ерекшеліктерін, өндірістік құрылымдар маркетингі жүйесіндегі тауар саясатын, өндірістік құрылымдардың баға құруы мен баға стратегияларын талдауды жүзеге асырады
  • Образовательная программа 7M04107 Бизнестегі экономика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top