8D04103 Экономика в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасында бәсекеге қабілетті экономиканың дамуын қамтамасыз ететін, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, қазіргі заманғы кәсіпорындар мен нарықтық құрылымдар тарапынан сұранысқа ие, экономика саласында жоғары білікті PhD философия докторларын дайындау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D070 Экономика
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Мемлекеттік жеке серіктестікке қатысты қағидаттар мен тәсілдер
Пәннің мақсаты докторанттарда мемлекеттік-жеке серіктестіктің (МЖС) теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін сараптамалық және ғылыми талдау деңгейінде терең түсінуді дамыту болып табылады. Қысқаша мазмұны: мемлекеттік-жеке серңктестікке (МЖС) кіріспе, құқықтық және институционалдық база, МЖС әлеуетті жобаларын сәйкестендіру және бағалау, жобалық қаржыландыру, МЖС жобаларымен байланысты тәуекелдерді басқару, МЖС келісімшарттарын келіссөздер мен басқару, МЖС жобаларының әлеуметтік және экологиялық салдары, МЖС жобаларын мониторингілеу және бағалау, МЖС тәжірибесін халықаралық салыстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым
Курстың мақсаты: академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті дамыту. Қысқаша мазмұны: ғылыми стиль; ғылыми мәтіндерді құрудың негізі ретінде сөйлеудің коммуникативті формалары; ғылыми мақаланы ұсыну тәсілдерінің жіктелуі; ғылыми зерттеулерді пайымдау түрлері, оларды құру және олар үшін стилистикалық құралдарды таңдау; ғылыми стильді ішкі саралау, ғылыми дискурстың ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты-доктораттарды ғылыми ойлау әдіснамасын меңгеру, ғылыми жұмыстарды жазу дағдыларын жетілдіру және сыни талдау негізінде экономикалық қызметтің әртүрлі салаларын зерттеу тәжірибесінде білімді шығармашылық қолдану. Қысқаша мазмұны: ғылым және ғылыми зерттеулер туралы түсінік, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістері, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптері, қазіргі ғылымның әдіснамалық ерекшеліктері, ғылым мен ғылыми зерттеулердің даму жолдары, техникалық ғылымдардың құрылымы, жалпы ғылыми, философиялық және арнайы әдістерді қолдану (оның ішінде маркетингтік және инвестициялық) ғылыми теория мен практикадағы зерттеулер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зияткерлік білім экономикасы
Пәннің мақсаты: назар аудару және "ақылды бизнес" пен "ойлау жылдамдығы бар бизнеске" тән рефлексия мен әрекетке итермелеу. Қысқаша мазмұны: зияткерлік кәсіпкерліктің мәні зияткерлік кәсіпкерлікті ұйымдастыру (экожүйе), зияткерлік капиталдың әлеуметтік - экономикалық даму мен білім экономикасын қалыптастырудың стратегиялық ресурсы ретіндегі маңыздылығы, білімнен, интеллект пен қабілеттен тұтынушылық құндылық элементтері мен бәсекелестік артықшылықтарға дейін. зияткерлік кәсіпкерлік жаңа экономикадағы бәсекелестік артықшылық факторы ретінде
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика салаларында бизнес жоспарлауды дамыту әдіснамасы
Пәннің мақсаты-бизнесте жоспарлау мен басқарудың заманауи әдістерін зерттеу және тәжірибеде қолдану. Қысқаша мазмұны: бизнес-жобаларды әзірлеу кезеңдері, бизнес-жобаларды құрайтын және іске асыратын қатысушылар,инновациялық жобалардың тиімділігін бағалау көрсеткіштері, инновациялық жобалардың тиімділігін айқындау әдістемесі, басым жобаларды айқындау және қаржыландыру саласындағы мемлекеттік саясат және т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цифрлық экономика
Пәннің мақсаты цифрлық экономиканы ғылыми талдаудың әдіснамалық негіздерін, оның Қазақстанның қазіргі экономикасын жаңғырту кезеңіндегі ерекшеліктерін зерделеу болып табылады. Қысқаша мазмұны: интернет-нарықтарды дамыту, электрондық маркетингтің негізгі құралдарын тәжірибеде қолдану ерекшеліктері, краудсорсинг технологиялары, Web-аналитика және BIG DATA рөлі, электрондық қызметтердің сапасын басқару, ҚР-да электрондық бизнесті дамыту перспективалары, электрондық бизнес нарығын дамыту үрдістері, офлайн және онлайн компанияларды басқаруға ақпараттық технологияларды енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес басқару және ұйымдастыру
Пәннің мақсаты жеке бизнесті ұйымдастыру және мансапты басқару шеңберіндегі экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерлік қызметтің теориясы мен тәжірибе мәселелерімен таныстыру болып табылады. Қысқаша мазмұны: бизнесті ұйымдастыру, бизнесті жүргізу нысандары, бизнес түрлерінің жіктелуі, бизнес субъектілерін тіркеу тәртібі, кәсіпорынның банкроттығы және таратылуы, бизнес инфрақұрылымы, бизнестің салық жүйесі, бизнестегі менеджменттің негізгі принциптері, қаржылық қамтамасыз ету және бизнестің тиімділігін талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу және тәжірибелік мәселелерді шешуде, соның ішінде білім сапасын бағалауда жаңа идеяларды қалыптастыра отырып, заманауи ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдайды және бағалайды.
- Зерттеудің заманауи әдістері мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, тиісті кәсіптік салада ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті ұйымдастырады
- Зерттеу нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа мақала немесе баяндама түрінде ұсына отырып, жаһандану жағдайында бизнесті ұйымдастырудың әртүрлі процестері туралы ақпаратты жалпылау және жүйелеу негізінде таңдалған ғылыми зерттеу тақырыбының өзектілігін, теориялық және тәжірибелік маңыздылығын анықтайды.
- Еңбек нарығына талдау жүргізу және жалпы экономикалық, әлемдік және елдік ерекшеліктер контекстінде ұлттық экономиканың даму бағыттарын бағалау арқылы ғылым мен жоғары білімнің интеграциясын ұйымдастырады
- Мәліметтерді жинаудың заманауи әдістері мен әдістерін, экономикалық талдаудың озық аспаптық әдістерін қолданады, экономикадағы ғылыми зерттеулерді жүйелейді және сыни тұрғыдан қарастырады
- Экономикалық саясат шараларын бағалау және микро және макродеңгейде стратегиялық шешімдер қабылдау үшін аналитикалық материалдарды дайындайды.
- Тәжірибелік және (немесе) ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде іргелі экономикалық ғылымның білімін (ілгері деңгейде), сондай-ақ қазіргі заманғы коммуникациялық технологияларды, оның ішінде шет тілдерінде академиялық және кәсіби өзара әрекеттесу үшін қолданады
- Өзін-өзі бағалау негізінде өз қызметінің басым бағыттарын және оларды жетілдіру жолдарын анықтайды және жүзеге асырады.