Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04103 Экономика в Esil University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты экономика саласындағы ғылыми-педагогикалық және кәсіби қызметте инновациялық идеяларды әзірлеуге және іске асыруға қабілетті, қоғам талап ететін, жүйелі ғылыми негізде елді жаңғыртуға белсенді ықпал ететін оқытушы-зерттеушілерді даярлау болып табылады
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы Esil University
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D070 Экономика
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Ғылыми зерттеулер әдістері

    Ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру дағдыларын меңгеру, докторанттың ғылыми-практикалық қызметті ұйымдастыру тәжірибесін алуы, ғылыми таным әдістерін қолдану және іздеу, эксперименталды, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде логикалық заңдарды қолдану. Оқытудың сандық және проблемалық технологиялары қолданылады, қолданылатын бағалау әдістері: Ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен құралдарын талдау және топтық талқылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті дамыту, академиялық хат құру принциптерін білу және ғылыми нәтижелерді тұжырымдау, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып әр түрлі ғылыми мәтіндерді жасау, өзіндік идеяларды құрылымдап баяндау дағдыларын қалыптастыру. Оқытудың заманауи технологиялары мен бағалаудың әртүрлі әдістері қолданылады (докторанттың дайындаған мақаласын құрылымдық талдау, топтық пікірталас).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік жеке серіктестікке қатысты қағидаттар мен тәсілдер

    Докторанттар мемлекеттік-жеке меншік әріптестік теориялары мен инвесторларды іздеу, МЖӘ жобаларына қатысушылар арасында функциялар мен тәуекелдерді бөлу, сондай-ақ МЖӘ жаңа тұжырымдамаларын әзірлеу кезінде қатысушылардың өзара іс-қимылының оңтайлы нысандарын таңдау дағдыларын меңгереді. Кейстік және жобалық оқыту технологиялары пайдаланылады, әзірленген критерийлерге сәйкес ұсынылған зерттеу бағаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық және ұлттық нарық (ағыл)

    Докторанттар жаһандану институттарының ұлттық нарыққа әсер ететін ықпалға талдау жүргізеді, ұлттық мүдделерді қорғау мақсатында ұлттық нарықтың дамуын болжайды, жүйелік талдау және шешім қабылдау, экономикадағы жаһандық өзгерістерге тез бейімделу дағдыларын меңгереді. Интеграцияланған оқыту технологиялары және жүргізілген зерттеулерді бағалаудың әртүрлі әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық экономика жағдайындағы тұрақты даму

    Докторанттар тұрақты даму және инновациялар саласында пәнаралық зерттеулер жүргізеді, білімді жүйелеу, аналитикалық бағалау жүргізу, инновациялық жобаларды сараптау, инновациялық даму болжамдарын әзірлеу дағдыларын меңгереді. Оқытудың жобалық технологиялары қолданылады. Инновациялық жобаларды экономикалық бағалау әдістемесін әзірлеудің топтық жобасы бағаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаһандық бәсекеге қабілеттіліктің халықаралық рейтингтері: әдіснама және тәжірибе

    Докторанттар ДЭФ және IMD рейтингтерінің теориялық-әдіснамалық негіздерін меңгереді, Қазақстанның жаһандық бәсекеге қабілеттілік факторларын бағалауды жүзеге асырады, субиндекстерді есептеу әдіснамасын талдайды, Қазақстанның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлейді. Оқытудың заманауи сандық технологиялары қолданылады. Жаһандық бәсекеге қабілеттіліктің әртүрлі факторлары бойынша талдамалық есептер бағаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • МЖӘ жобаларының тиімділігін бағалаудың әдіснамалық тәсілдері

    Докторанттар жобаның МЖӘ стратегиясын және оның қаржылық-экономикалық моделін әзірлейді, жобаларды сараптауды бағалау әдістемесін зерттейді, иерархияны талдау әдісін (МАИ) пайдалана отырып МЖӘ жобаларының тиімділігін есептейді), өз жобаларын әзірлеуге қатыса отырып, МЖӘ-жобаларын басқару тәжірибесіне ие болады. Оқытудың жобалық, кейс-технологиялары қолданылады. Экономикалық тиімділігін негіздеумен әзірленген топтық жобалар бағаланады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан экономикасын жоспарлау және болжау (ілгері деңгей)

    Докторанттар мезо - және макродеңгейдегі әлеуметтік-экономикалық даму стратегияларын талдау, синтездеу, бағалау және әзірлеу дағдыларын меңгереді, экономикалық болжамдар мен жоспарларды есептеу кезінде әртүрлі әдістемелерді қолданады, экономикалық процестерді моделдейді және болжайды. Экономикалық-математикалық әдістер мен модельдер қолданылады. Ұсынылған аналитикалық есептер бағаланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Сандық құзыреттіліктер мен дағдыларды қолдана отырып, іздеу, эксперименттік, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде жаңа идеяларды қалыптастыра отырып, ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін меңгеру
  • Ұлттық және халықаралық, оның ішінде рейтингтік ғылыми журналдарда, сондай-ақ ғылыми-практикалық конференцияларда баяндамаларда ғылыми облыстың шекарасын кеңейту үшін ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсыну
  • Экономикалық пәндерді оқытудың инновациялық әдістемелерін қолдана отырып, жаңа білім беру бағдарламаларын жасай білу және білім алушыларда қабылданған шешімдер үшін көшбасшылық қасиеттер мен жауапкершілікті қалыптастыру
  • Әлеуметтік-экономикалық проблемаларды анықтау және оларды экономиканың мезо-және макродеңгейлерінде шешу үшін жоспарлау және болжау әдістерін қолдана отырып және зерттеу саласын жүйелі түсінуді көрсете отырып, экономикалық даму стратегиясын әзірлеу.
  • Қазақстанның сыртқы экономикалық байланыстарын кеңейту үшін ұсыныстар ұсына отырып, жаһандану және ұлттық нарықтың жұмыс істеу үдерістерін сыни талдау, бағалау және синтездеу
  • Инновациялық экономика жағдайында тұрақты даму мақсатында процестерді басқара отырып, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістерін меңгеру
  • Жаһандық бәсекеге қабілеттіліктің Халықаралық рейтингтеріндегі Қазақстанның орнын оларды есептеу әдіснамасына (ДЭФ, IMD) әртүрлі тәсілдерді ескере отырып, оларды талдау негізінде арттыру жөнінде ұсыныстар әзірлеу.
  • МЖӘ инновациялық жобалары мен жобаларына сараптама жүргізе білу, әртүрлі әдістер мен тәсілдер негізінде олардың экономикалық тиімділігін бағалау
Top