Мәдениеттегі менеджмент және маркетинг негіздері

  • "Мәдениеттегі менеджмент және маркетинг негіздері" пәнінің мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың тәсілдерімен және арт-индустрия ұйымдарында менеджментті қалыптастыру жүйесімен таныстыру болып табылады. Қарастыру тақырыбы кәсіпкерліктегі менеджмент механизмі болып табылады, кәсіпорынның экономикалық қызмет түрлері, компанияның жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлердің тұтынушылармен, іскери серіктестермен, қызметкерлермен, мемлекетпен және т. б. байланысы қарастырылады.
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top