Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02107 Дәстүрлі музыкалық өнер (қобыз және баян) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қыл-қобызда Қорқыт, Ықылас және тағы басқалардың күйлерін кейінгі ұрпаққа жеткізуін және орындаушылық дәстүрдің сақталуын жүзеге асыратын дәстүрлі музыка өнері саласында мамандар даярлау; Халық аспаптары оркестріне қыл-қобыз, қобыз-прима, альт-қобыз, бас-қобыз, аккордеон, баянда ойнайтын солистерді, кәсіби мамандарды даярлау, сонымен қатар білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту, ұлттық және халықаралық стандарттарға сәйкес келетін бәсекелестік қабілетін қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 242
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B021 Орындаушылық өнер
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Мамандық - 1
    Несиелер: 3

    Музыкалық жоғары оқу орнының басты пәнінің мазмұны базалық концерттік-орындаушылық репертуардың практикалық игерілуіне ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио - 1
    Несиелер: 3

    Болашақ музыканттың іс-әрекетіне қажетті есту дағдыларын, музыкалық есте сақтаудың, нотамен еркін ән айтудың (сольфежиолау), тыңдалған материалды нотаға түсіруді (музыкалық диктант, есту арқылы талдауы), әуенді тыңдау арқылы теру мен сүйемелдеуді дамытуға бағытталған тәжірибелік курс

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 1
    Несиелер: 2

    Пианистік дағдыларды дамыту, саусақтарды және педализацияны дұрыс қолдана білу, штрихтарды, мелизмдерді дұрыс орындау, жұмысты құру динамикасын дұрыс анықтау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орындаушылық өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Пәннің нысаны – қазақ халық аспаптарында орындаушылық өнерді дамытудың тарихи процесі болып табылады. Пәннің мазмұнында әр түрлі буын музыканттарының орындаушылық принциптерін зерттеуге ерекше орын беріледі. Курсты оқу теориялық және практикалық тәртіптің қажетті білім кешеніне ие, дәстүрлі орындаушылық өнер саласында өз дағдыларын, білімі мен көркемдік түсінігін қолдана алатын маман даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бароккоға дейінгі антикалық музыканың тарихы
    Несиелер: 3

    Музыкалық тарих пәні 3 ғасырдан бастап Еуропалық музыкалық мәдениеттің дамуы туралы бейнені қалыптастыруға бағытталған. Б.з.д. (Ежелгі Греция мен Ежелгі Римнен) XVI ғасырда еуропалық бароккоға дейін. Бұл тарихи курстың міндеті - дәуірлердің өзгеруімен және эстетикалық көзқарастардың өзгеруімен тығыз байланысты еуропалық музыка өнерінің қалыптасуының ажырамас жүйесін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио - 2
    Несиелер: 3

    "Сольфеджио" курсы студенттердің музыкалық колледждер мен мектептерде меңгерген есту дағдыларын дамытуға арналған практикалық пән болып табылады. Ол үш семестр бойы жүргізіліп, олардың біріншісі базалық болып табылады. Курс барысында альтерацияланған (IV#, IIb, II#, IVb) сатылар пайдаланылған мажор мен минордың үш түрін, пентатоника және оның түрлерін, халық музыкасы ладтарын, сондай-ақ, хроматикалық интервалдарды, DD, D және S топтарының альтерацияланған аккордтарын меңгеру көзделген. Шығармашылық тапсырмалар ретінде XVIII-XIX ғғ. шетел және орыс композиторларының романстары мен фугаларын айту қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XVIII ғасырға дейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Негізгі музыкалық (аймақтық және тарихи) стильдер, және Антикалық, Орта ғасыр, Ренессанс және Барокко дәуірлерінің маңызды композиторлары және музыкалық шығармалары оқытылады. Тиісті стильдер шығармаларын есту және партитура бойынша стильдік сәйкестендіру дағдылары игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық - 2
    Несиелер: 3

    Кәсіби-техникалық және орындаушылық шеберлікті қалыптастыруға бағытталған Халықтық және классикалық шығармаларды, орындаушылық тұжырымдаманы жеке түсіндірудің әртүрлі тәсілдерін меңгеру үшін жеке шығармашылық ойлауды қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің қазақ халқының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің пайда болуы мен даму ерекшеліктері, оның шығуы, қалыптасуының тарихи кезеңдері, заңдылықтары мен түрлі дәстүрлі жанрлардың, ұлттық аспаптардың пайда болуы мен дамуының әлеуметтік негіздемесі туралы теориялық және тәжірибелік білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Міндетті фортепиано - 2
    Несиелер: 2

    Кәсіби қызмет үшін қажетті көлемде пианистік дағдыларды тереңдету, фортепианода өзіндік практикалық жұмысқа дайындау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ансамбль - 1
    Несиелер: 3

    Ансамбль – музыкалық шығармалардың көркемдік мазмұнын тиісті музыкалық экспрессивтілік құралдарының көмегімен ашуға қабілетті орындаушылар тобын тәрбиелеу. Музыканың жалпы дыбысын тыңдай білу, екі аспаптың өзіндік диалогын сақтау. Партияны игеру, интонация, фраза, метро бойынша жұмыс-шығарманың ырғақты ерекшеліктері, динамикасы және штрих-палитрасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы дирижирлау
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше ашу қабілетін қамтамасыз ететін дағдылар кешенін қалыптастырады. Дирижердің бастапқы қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық әндерін аспапқа лайықтау (қыл қобыз)
    Несиелер: 4

    Пән қазақ халық әндері мен Қазақстан композиторларының ән шығармашылығын зерделеуге және талдауға, халық ысқышты аспаптарын үйретуге, орындаушының концерттік- орындаушылық репертуарын кеңейту мақсатына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық - 3
    Несиелер: 3

    Халықтық және классикалық шығармаларды, орындаушылық тұжырымдаманы жеке түсіндірудің әртүрлі тәсілдерін меңгеру үшін жеке шығармашылық ойлауды қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дирижерлау негіздері - 1
    Несиелер: 3

    Дирижерлаудың мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестрді басқару тәсілдеріне жаңадан үйреніп алған дирижердің базалық даярлығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ дәстүрлі музыка тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Курс негізгі өңірлік мектептер мен дәстүрлер туралы музыкалық-стилистикалық түсініктерді зерделеуге; 19 ғасырда Қазақ музыкасының классикасын – Арқа мен Батыс Қазақстанның ауызша-кәсіби әндері мен күйлерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка тарихы 1760-1900
    Несиелер: 3

    Бұл пән студенттердің XVII-XVIII ғасырлардағы шетелдік классика-романтикалық музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Тарихи курс ғасырлар тоғындағы музыканың стилі мен эстетикасын түсіндіруге де, осы кезеңнің жанрлық бейнесіне, жалпы еуропалық музыкалық өнер мәселелеріне да қатысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баян әдебиетін қобызға лайықтау (қобыз прима)
    Несиелер: 4

    Бұл пән прима қобыз аспабына арналған бірегей Баян туындыларын лайықтау және өңдеу арқылы репертуарды кеңейтуге арналған. Баянға арналған шығармаларды қобызға лайықтау кезінде студент оқу жылдарында алған білімдерін, мамандығы бойынша жиналған біліктері мен дағдыларын, музыка теориясы, гармония, музыкалық шығармаларды талдау, полифония мен музыкалық әдебиетті қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баяншылардың концертмейстерлік шеберлігі (баян)
    Несиелер: 4

    «Баяншылардың концертмейстерлік шеберлігі» пәні жоғары білікті музыканттарды жан-жақты тәрбиелеудің маңызды және шығармашылық пәні болып табылады. Студенттерді әр дәуірлердегі, стильдер мен жанрлардағы аспаптық классикалық, заманауи, халық музыкасының үздік үлгілерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Тарихи пән 1750-1860 жылдардағы шетелдік классика-романтикалық музыканың қалыптасу және даму кезеңдерін игеруге бағытталған. Пәннің мақсаты - композитордың осы дәуірдегі ойлау ерекшеліктерін, XVII-XVIII ғасырлардағы музыкалық мұра, стилі мен эстетикасын нақтылау, студенттердің музыкалық шеңберін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 3

    Бұл курстың негізгі мақсаты - музыка теориясының негіздерінің теориялық және практикалық дағдыларын үйрету, шығармашылық пен дербестікті дамыту, көркемдік талғамға, форманы, логиканы, сөз тіркестерін тәрбиелеу. Жоғары деңгейлі мамандарды даярлау мақсатында курсты меңгеру кезінде дәстүрлі оқыту жүйесі мен жаңа технологияларды қолдану ұсынылады, курс студенттердің білімі мен дағдыларына негізделген. Пәнді игеру кезінде арнайы цикл пәндерімен интеграцияланған жөн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 3
    Несиелер: 2

    Тақырыптық және академиялық концерттерде сүйемелдеу, парақтан оқу дағдыларын көрсету, сахналық еркіндікті дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония
    Несиелер: 3

    Курс классикалық және романтикалық музыкалық мұра шеңберіндегі Текстураның негізгі түрі-гомофонды – гармоникалық қойма саласындағы оқушылардың білімін дамытуға және тереңдетуге бағытталған. Семестр бойы барлық негіздер зерттеледі, оның ішінде II дәрежелі туыстық модуляциялар, эллипсис, III және одан да алыс туыстық, кіші және үлкен дәрежелі модуляциялар. Әуенді аккорд емес дыбыстармен үйлестіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Полифония
    Несиелер: 3

    «Полифония» курсы әртүрлі дәуірлер мен стильдердегі музыкада дамыған негізгі контрапунтік техниканы зерттеуге арналған. Курс полифонияның бастапқы формаларынан, қарапайым қарсы нүктеден, күрделі, тігінен және көлденеңнен қозғалатын қарсы нүктелерден екі, үш, төрт дауыста имитациялар мен канондарға дейінгі негіздерді зерттеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дирижерлау негіздері - 2
    Несиелер: 3

    Дирижерлаудың мануалды техникасының негізгі элементтерін меңгерген, оркестрді басқару тәсілдеріне жаңадан үйреніп алған дирижердің базалық даярлығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы - 1
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің ХХ ғасырдағы қазақ музыкасы туралы білім жүйесін қалыптастырады, оның дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуіне, дәуірдің әлеуметтік-мәдени аясындағы музыкалық құбылыстарды стилистикалық және жанрлық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ансамбль - 2
    Несиелер: 3

    Басқа орындаушылармен аспапта ойнау дағдыларын еркін меңгеру. Практикалық, орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын репертуармен өзіндік жұмыс жасай білу. Көркем дизайнды жасаудағы әр партияның функциясын түсіну. Ансамбльде музыкалық өзара әрекеттесуді көрсету және көпшілік алдында сөйлеу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фактураның тарихы мен теориясы - 1
    Несиелер: 3

    Курс «История и теория фактуры 1» изучает многообразие фактур, применяемых на практике инструменталиста. Основными разделами курса являются – многоплановость и вариантность фактур, также ее изучение элементов и параметров. Фактурный рисунок голосов просматривается на примере анализа подобранных музыкальных произведений.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фольклорлық аспаптарды жасау техникасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны фольклорлық аспаптарды жасау техникасы бойынша теориялық және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы дирижирлау - 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын және оның фактуралық-стилистикалық ерекшеліктерін өз бетінше ашу қабілетін қамтамасыз ететін дағдылар кешенін қалыптастыру. Дирижердің бастапқы қызметіне қажетті ерік-жігерді, зейінді, табандылықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық - 4
    Несиелер: 3

    Шығармашылық бастама мен дербестікті жандандыруға; зияткерлік және музыкалық жадыны, қиялды, әртістік қабілеттерді дамытуға, рухани баю мен жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ ұлт аспаптардын жөндеу
    Несиелер: 3

    Пән студенттің қазақ музыкалық аспаптарын қалпына келтіру және жөндеу үшін қарапайым дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық 5
    Несиелер: 3

    Көпшілік алдында емін-еркін орындаудың және коммуникативтік талаптарын меңгеруге бағытталған: көпшілік алдында орындау дағдыларын меңгеру; парақтан еркін оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Нота оқу және оркестр қиындықтарын игеру - 1
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту барысында студенттің есту моторикасы мен аспапта техникалық орындау шеберлігі үйлестіріліп, қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс - 1
    Несиелер: 3

    Қазақ халық күйлерінен оркестрлік концерттік репертуарды практикалық игеру. Студенттерді концерттік қойылымдарға, қаланың түрлі алаңдарында көшпелі ағартушылық концерттерге қатысуға дайындау. Оркестрде музыкалық өзара әрекеттесу қабілетін қалыптастыру және көпшілік алдында орындау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (Шаңқобыз) 1
    Несиелер: 3

    «Фольклорлық аспаптарды игеру» (шаң қобыз) 1 курсында шаң қобыз аспабының шығу тарихы мен аспапта орындаушылық әдістері, техникалық орындау шеберлік қырлары меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (Жетіген) 1
    Несиелер: 3

    «Фольклорлық аспаптарды игеру» (жетіген) 1 курсында жетіген аспабының құрылымы мен аспапта орындаушылық әдістері, техникалық орындау шеберлік қырлары меңгеріледі. Шығармаларды орындаумен қатар күйлер туралы аңыздар мен халық композиторларының туындылары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (Cазсырнай) 1
    Несиелер: 3

    «Фольклорлық аспаптарды игеру» (саз сырнай) 1 курсында дәстүрлі үрлемелі музыкалық сазсырнай аспабының құрылымы мен әр түрлі үлгілерімен танысады. Сонымен қатар сазсырнай аспабының орындаушылық әдістері, техникалық орындау шеберлік қырлары меңгеріледі. Шығармаларды орындаумен қатар күйлер туралы аңыздар мен халық композиторларының туындылары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Домбыра күйінің композициясы
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мазмұны әр түрлі стильдегі және жанрдағы қазақтардың домбыра күйлерін іс жүзінде игерумен (талдаумен) байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі - 1
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны әр түрлі мектептердің педагогикалық принциптері мен дәстүрлі музыкалық өнер бағыттарының әдістерін жүйелі талдауды, жетекші мұғалімдердің практикалық тәжірибесін, кейіннен оқу негіздері мен халық аспаптарында ойнаудың жалпы заңдылықтарын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ домыра күйлерінің талдауы
    Несиелер: 3

    "Қазақ домбыра күйлерінің талдауы" пәні түрлі стильдегі қазақтардың домбыра музыкасын теориялық және тәжірибелік тұрғыдан талдауға арналған практикалық курс болып табылады. Пән тақырыптарының мазмұны қазақ домбыра күйлерінің феномені туралы жан-жақты түсінік береді, студенттерге олардың кәсіби қызметінде қажетті аналитикалық дағдыларды дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (Ұрмалы аспаптар)1
    Несиелер: 3

    «Фольклорлық аспаптарды игеру» (ұрмалы аспаптар) 1 курсында ұрмалы аспаптардың түрлері мен аспапта орындаушылық әдістері, техникалық орындау шеберлік қырлары меңгеріледі. Шығармаларды орындаумен қатар күйлер туралы аңыздар мен халық композиторларының туындылары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы казақ музыкасынын тарихы - 2
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан композиторларының бірнеше аға буынының шығармашы-лығын, олардың шығармашылық идеялық-бейнелік және жанрлық-стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерде нота теру
    Несиелер: 3

    Пәнінің жалпы мақсаты – музыканттардың кәсіби қызметі саласында заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету. Өзінің кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында динамикалық дамып келе жатқан компьютерлік технологияларды өз бетінше пайдалану қажеттілігі мен іскерлігін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: 1. компьютерде тиімді жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру; 2. жаңа ақпараттық технологиялар саласында теориялық білім алу және тереңдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Домбыра күйлерін лайықтау - 1
    Несиелер: 3

    Орталық Қазақстанда қалыптасқан шертпе күй стиліндегі домбыра күйлерін аспапқа лайықтап, өңдеу дағдылары мен әдістерін үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туыстас аспаптарды игеру (Қыл қобыз) 1
    Несиелер: 3

    «Туыстас аспаптарды игеру» (қыл қобыз) 1 пәнді оқыту барысында студент қыл қобыз аспабының құрылымы мен орындаушылық әдістері, техникалық орындау шеберлік қырлары меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ноталық редакторлардағы жұмыс негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің жалпы мазмұны музыкалық бағдарламалардың жұмыс принциптерін теориялық игеруге және Финал, Сибелиус музыкалық редакторларында музыкалық мәтінді теру және редакциялау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Нота оқу және оркестр қиындықтарын игеру - 2
    Несиелер: 3

    Ішкі музыкалық есту, ноталарды парақтан брден оқу және оркестрлік қиындықтарды еркін игеру қабілеттері дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестрлік класс - 2
    Несиелер: 3

    Қазақ композиторларының музыкалық шығармаларынан оркестрлік концерттік репертуарды практикалық игеру. Оркестрде музыкалық өзара әрекеттесу қабілетін және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем музыкасы
    Несиелер: 4

    Курс Таяу және Орта Шығыстың дәстүрлі музыкалық мәдениеттеріінің қалыптасу тарихын қарастырады және мұсылман шығысының музыкалық ғылымының даму мәселелерін, музыканың исламмен, суфизммен өзара әрекеттесуін қарастырады. Түркия, ежелгі және заманауи Египет, Марокко музыкалық мәдениетінің тарихи даму кезеңдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (Cазсырнай) 2
    Несиелер: 3

    Фольклорлық аспапты игеру (саз сырнай) пәнінің екінші жарты жылдығында Қазақстан және шетел композиторларының сазсырнайға арналып лайықталған және өңделген шығармаларын игеру. Сазсырнайға арнайы жазылған шығармаларымен танысу, орындау және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (Жетіген) 2
    Несиелер: 3

    Фольклорлық аспапты игеру (жетіген) пәнінің екінші жарты жылдығында студент Қазақстан және шетел композиторларының жетігенге арналып лайықталған және өңделген шығармаларды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық-мәдени дәстүрлер
    Несиелер: 4

    Музыкалық-тарихи пән қазақ және көрші/туыс халықтардың халықтық музыкалық-мәдени дәстүрлерін, сондай-ақ теориялық және әдіснамалық мәселелерді зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Туыстас аспаптарды игеру (Қыл қобыз) 2
    Несиелер: 3

    «Туыстас аспаптарды игеру (қыл қобыз)» 2 пәнін зерделеу нәтижесінде білім алушы аспаптың шығу тарихын, күйлердің стилі мен жанрын, композиторлар мен заманауи орындаушылық бағыттарды, сонымен қатар, базалық репертуарды меңгеруі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық 6
    Несиелер: 3

    Базалық концерттік-орындаушылық репертуарды игеруге және практикада пысықтауға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі - 2
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу студенттердің білім беру қызметі саласындағы құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған, ол тек теориялық базаны ғана емес, сонымен бірге білім беру процесінің субъектілерімен барабар және сәтті әрекеттесетін білім беру технологияларын да біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Домбыра күйлерін лайықтау 2
    Несиелер: 3

    Батыс Қазақстанда қалыптасқан төкпе күй стиліндегі домбыра күйлерін аспапқа лайықтап, өңдеу дағдылары мен әдістерін үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (Шаңқобыз) 2
    Несиелер: 3

    Фольклорлық аспапты игеру (шаң қобыз) пәнінің екінші жарты жылдығында студент жеке халық күйлерін меңгеруімен қатыр, ансамбльдік орындаушылық шеберлігін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеке концерттік репертуар қоры
    Несиелер: 3

    Бұл пән концерттік репертуарды және сахнада ойнау тәжірибесін жинақтауға және дамытуға ықпал етеді. Мамандық бойынша оқу кезінде зерттелген барлық репертуарды жүйелеу, жинау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фольклорлық аспаптарды игеру (Ұрмалы аспаптар) 2

    Фольклорлық аспапты игеру (ұрмалы аспаптар) пәнінің екінші жарты жылдығында студент ансамбльдік орындаушылық шеберлігін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларының талдауы
    Несиелер: 3

    «Музыкалық шығармаларының талдауы» пәні пәні студенттердің талдау қабілетін, музыкалық ғылым тұрғысынан музыкалық шығармалар, аналитикалық қызметтің нәтижелерін тәжірибе талаптарымен байланыстыру, көркемдік білім және музыкалық білім беру жүйелерін қалыптастырады, музыкалық формалардың негізгі принциптері, форма қалыптастыру жүйелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Органология
    Несиелер: 3

    Курс дәстүрлі музыкалық аспаптарды теориялық және практикалық меңгеруге бағытталған; музыкалық аспаптың тарихи-этномәдени, табиғи-географиялық, музыкалық-есту (акустикалық) феномені ретіндегі феномені, оны зерделеу әдіснамасы туралы тұтас түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этномузыктану және музыкалық фольклористика негіздері
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде музыкалық фольклористиканың негізгі тарихи кезеңдері туралы, сондай-ақ қазіргі заманғы этномузыктану ғылымының маңызды және өзекті әдіснамалық принциптері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестрлік класс - 3
    Несиелер: 3

    Шетел және орыс композиторларының музыкалық шығармаларынан оркестрлік концерттік репертуарды практикалық игеру. Оркестрде музыкалық өзара іс-қимылды көрсету және көпшілік алдында сөйлеу дағдысының болуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аспаптану
    Несиелер: 3

    «Аспаптану» пәні – бұл ұлттық аспаптар оркестрінің аспаптары туралы ақпараттық дәрістер курсы. Дәрістер кешеніне әлем халықтарының аспаптары және әлем аспаптарының еуропалық классификациясы туралы ақпарат кіреді. Курстың міндеті – халықтық ансамбль құралдарының барлық техникалық сипаттамалары туралы білім алу, әлемнің көптеген құралдары туралы ақпарат алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық 7
    Несиелер: 3

    Жеке немесе ансамбльдер мен оркестрлерде бірлесіп дағдыларын қалыптастыруға және өзара әрекеттесуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық фактурамен жұмыс жасау 1
    Несиелер: 3

    "Музыкалық фактурамен жұмыс жасау" пәні – музыкант-орындаушы үшін үлкен маңызы бар практикалық курс. Оның қызметінің түпкі нәтижесі – музыкалық шығарманың құрылымы бойынша, жұмыс сапасына байланысты автор ойының жоғары көркемдік көрінісі. Музыкалық фактураның компоненттерімен жұмыс істеудің нақты әдістері мен тәсілдерін игеру, барлық параметрлер бойынша олардың оңтайлы теңдестірілген ансамбльдік үйлесіміне қол жеткізу тәсілінің принциптерін жасау осы курстың негізгі мазмұны болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этномузыкатанудың тарихы және әдіснамалары
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің отандық, жақын және алыс шетелдердің этномузыктану мектептері тарихының негізгі кезеңдері бойынша оларды салыстыру, мәдени-тарихи және музыкалық фольклортанудың басқа да факторларымен шарттасқан олардың эволюциялық үдерістерінде ортақ және ерекше жағдайларды анықтау мақсатында білім жүйесін қалыптастыруға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғасыр музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің ХХ ғасырдағы қазақ музыкасы туралы білім жүйесін қалыптастырады, оның дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуіне, дәуірдің әлеуметтік-мәдени аясындағы музыкалық құбылыстарды стилистикалық және жанрлық талдау дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Пән Қазақстан композиторларының бірнеше аға буынының шығармашылығын, олардың шығармашылық идеялық-бейнелік және жанрлық-стильдік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 3

    "Ғылыми зерттеу негіздері" музыкалық-орындаушылық мамандықтар студенттеріне арналған және олардың зерттеушілік дайындығын тереңдетуге; ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Осы курсты оқу барысында студенттер ғылыми әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын бекітеді, ғылыми зерттеу әдістерін және алынған деректерді өңдеу әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық композиция және стильдік талдау
    Несиелер: 3

    «Музыкалық композиция және стильдік талдау» курсы музыкалық шығармалар құрылымының жалпы принциптерін, вокалды және аспаптық музыка шығармаларының классикалық түрде бекітілген түрлерін (қарапайым және күрделі формалар, рондо, вариациялық форма, вокалды камералық музыка түрлері) зерттеуге арналған. Пән барокко және классикалық аспаптық және вокалды-аспаптық формаларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Тарихи пәннің мақсаты ХХ ғасырдағы еуропалық музыкалық мәдениеттің даму картинасы туралы түсінік беру. Пән студенттердің ХХ ғасырдағы музыканың жаңа жанрлары мен стилистік, бұқаралық музыканың пайда болуы және осы кезеңнің тарихи аясындағы маңызы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 3

    Педагогикалық шеберлік-белгілі бір педагогикалық дағдыларды, болашақ мұғалімнің мәдениетін тәрбиелеу негіздерін игеруге бағытталған мамандандырылған оқу курсы. Курс Педагогикалық шеберлік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық тапсырмалар мен жаттығулар блогын ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениеттегі менеджмент және маркетинг негіздері
    Несиелер: 3

    "Мәдениеттегі менеджмент және маркетинг негіздері" пәнінің мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың тәсілдерімен және арт-индустрия ұйымдарында менеджментті қалыптастыру жүйесімен таныстыру болып табылады. Қарастыру тақырыбы кәсіпкерліктегі менеджмент механизмі болып табылады, кәсіпорынның экономикалық қызмет түрлері, компанияның жұмыс істеу механизмдері, кәсіпкерлердің тұтынушылармен, іскери серіктестермен, қызметкерлермен, мемлекетпен және т. б. байланысы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оркестрлік класс - 4
    Несиелер: 3

    Оркестрлік концерттік репертуардан сүйемелдейтін музыкалық материалдың ерекшеліктерін практикалық игеру. Оркестрде музыкалық өзара әрекеттесуді көрсету және көпшілік алдында сөйлеу дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық 8
    Несиелер: 3

    Орындалатын көркем шығарманың мәнмәтінін білуге және түсінуге; бейнені ұғынуға және музыкалық шығарманың түпкі ойын ашуға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Аспаптандыру
    Несиелер: 3

    "Аспаптандыру" пәні - түрлі оркестрлердің аспаптары және оларды аспапта қолдану туралы ақпараттық және шығармашылық сипаттағы практикалық сабақтар курсы болып табылатын негізгі пәндердің бірі. Сабақтарда оркестр аспаптарының диапазоны, техникалық және акустикалық мүмкіндіктері мен тембрлік бояулары және оларды аспапта қолдану сияқты кәсіби аспектілер игеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Аранжировка
    Несиелер: 3

    Курс дәстүрлі аспаптарға аранжировка жасау дағдыларын игеруге бағытталған. Пән құрамды, аспаптарды (диапазонды, тембрлік ерекшелікті, штрихтарды және орындаушылық мүмкіндіктерді) зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Қазақ және әлемдік музыка өнерінің даму тарихы мен қазіргі тенденцияларын біледі және түсінеді.

  • Код ON1

    Музыкалық шығарманың туындаған және ұсынылған теориялық және тарихи контекстісін біледі және түсінеді, оның ішінде музыкалық стильдер мен олармен байланысты орындау дәстүрлері туралы білімдерін көрсетеді.

  • Код ON9

    «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту» мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу тұрғысында ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы базалық білімді көрсетеді.

  • Код ON6

    Ансамбльдер мен оркестрлерде бірлескен қызмет дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON11

    Оқыту пәніне қатысты түрлі әдістемелер мен тәжірибелерді, стильдерді, жанрларды, тілдерді, формалар мен техникаларды және олармен байланысты мәтіндік деректерді, ресурстар мен тұжырымдамаларды атайды және жіктейді.

  • Код ON12

    Кәсіби қызмет саласындағы мәселелерді шешуде ҚР мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша түрде беру кезінде қарым-қатынасқа дайын екендігін көрсетеді.

  • Код ON5

    Оқудың, жаттығулар мен дайындықтардың тиімді және кәсіби техникасын көрсете алады.

  • Код ON8

    Музыкалық білім беру саласында жалпы педагогикалық, психологиялық-педагогикалық білімнің қажетті кешенін меңгерген.

  • Код ON4

    Музыкалық материалды нота бойынша және/немесе құлақпен танып, интерпретациялап, түсініп және/немесе есте сақтай алады.

  • Код ON2

    Әр түрлі заман, стильдердің, жанрлар мен формалардың музыкалық туындыларын талдай білу қабілетін көрсетеді.

  • Код ON3

    Концерттік репертуарды стильдік және жанрлық жағынан әр түрлі орындауда кәсіби дағдылардың болуын көрсетеді.

  • Код ON10

    Қазақ мемлекетінің қалыптасу және даму тарихын және «Рухани жаңғыру» мемлекеттік бағдарламасымен анықталған қазіргі әлемде рухани құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған қазақтардың дәстүрлі мәдениеті туралы түсініктер мен түсініктер кешенін біледі.

  • Код ON13

    Дипломдық зерттеу мәселелеріне сәйкес эксперименттік деректерді, ақпаратты жинау мен өңдеудің заманауи технологияларын қолданады.

  • Код ON14

    Үнемі жеке және физикалық дамуға дайын екендігін, ақыл-ойдың білгірлігі мен ізденімпаздығын, көркемдік және жеке шеберліктерін жүйелі түрде бағалау мен дамытуды, мақсаттарға жету қабілетін тұрақты білдіреді.

Top