Есту бұзылыстары бар балаларды оқытудағы экспрессиялық әдістемелер

  • Есту кемістігі бар балаларды оқытуда әдістер мен тәсілдерді таңдауда ғылыми көзқарастың қажеттілігі туралы білімін жетілдіреді. Ым-ишара тілін естімейтін балалар коммуникациясының кинестикалық вербальды емес жүйесі ретінде қарастыру және қолдану. Есту кемістігі бар балаларға арналған білім беру ортасында ым-ишараларды қолдану дағдыларын бекіту. Ым-ишара тілін естімейтін баланың танымдық іс-әрекеті және әлеуметтенуінің құралы ретінде қолдану.
  • Образовательная программа 6B01912 Сурдопедагогика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top