Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01912 Сурдопедагогика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Дефектолог қызметінің ерекшеліктерімен, мақсаттары мен кәсіби міндеттерімен таныстырады. Қазіргі заманғы білім беру ортасында дефектолог қызме��інің рөлін талдайды және түсінеді. Кәсіби дефектологтың қызметінің аумағы мен түрлерін зерттейді. Дефектолог қызметінің кәсіби дағдыларын, болашақ мамандығының этикалық кодекс, нормативтік-құқықтық, әдіснамалық негіздерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Мемлекеттің нарықтың, бәсекелестіктің, сұраныстың, ұсыныстың дамуында атқаратын рөлін қарастыру. Шығын, кіріс, капитал айналымы көрсеткіштерін есептеу дағдыларын қалыптастыру. Нарықты, өндіріс факторларын, факторлы кірістерді сыни зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Құқық бойынша білімдерін қалыптастыру. Орын алап жатқан оқиғалардың заңдылығын талдау дағдыларын, нормативті құжаттармен жұмыс істеу біліктерін қалыпастыру. Құқықтық сана, құқықтық мәдениет деңгейлерін арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығы зерттеледі; жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылық контекстіндегі өмірбаяны; Абайтану ғылымының негізін салушы; жырдың "Манас"зерттеушісі ретінде талданады. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау дағдылары дамиды. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдері сіңіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 4

    Дефектологиялық ғылымдардың міндеттері, мақсаттары, зерттеу пәнімен таныстырады. Дефектологияның салаларымен: сурдопедагогика, логопедия, олигофренопедагогика, тифлопедагогика таныстырады. Дефектологияның негізгі ұғымдары ретінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін қарастырады. Әртүрлі бұзылыстары бар адамдардың даму жағдайларын талдайды. Бұзылыстардың белгілерін, түрлерін ажырата білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық танымның өзекті мәселері және қайта қалыптасуы
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы модернизациялаудың жалпы түсінігін, ұлттық сананың түсінігін, белгілерін, рөлі мен маңызын зерттейді. Бәсекеге қабілеттіліктің, прагматизмнің, мемлекеттік-құқықтық идеологияның, ұлттық бірегейліктің, білімге табынудың, Қазақстанның эволюциялық дамуының ұғымдары мен маңызын талдайды. Сананың ашықтығы, өзгерістерге дайындық, әлемдік үздік жетістіктерге ашықтық пен сезімталдық дағдыларына ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақ тіліндегі дыбыстарды олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып құрай білуі. Латын графикасына негізделген қазақ сөздері мен тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқи алады. Латын әліпбиіне негізделген сауатты жазу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Компанияны ұйымдастыру, бизнесті жүргізу туралы білім қалыптастырады. Бизнес-жоспарлау, өндіріс және сату, нарықты талдау дағдыларын дамытады; пайда, кіріс, кірістілік, төлем қабілеттілігі, компанияның өтімділігін есептеу. Сыбайлас жемқорлық факторларының мәнін, көзқарасты, мәдениетті қарастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтық ұстанымды дамытады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрудың адамгершілік сана құндылықтарын түсінеді. Сыбайлас жемқорлықты сыни талдаудың дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Тарих пен мәдениеттің контекстерін және негізгі әдіснамалық бағыттарды, мәдениет контекстерін және әлеуметтік-тарихи тәжірибені ескере отырып, көркем сананың эволюциясын және шығармашылық процестің ерекшелігін ескере отырып талдау. Проблематиканы пайымдау және сол немесе басқа мәтіннің негізгі көркем құралдарын анықтауды болжайтын көркем шығармаларды аналитикалық оқу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    Барлық салада шет тілін білетін білікті мамандарды ЖОО даярлау міндеттерін неғұрлым тиімді шешуге мүмкіндік беретін тіл мен пәнді кіріктіре оқытудың міндеттері, мақсатымен таныстырады. Пәнді оқылатын пән негізінде шет тілі арқылы меңгереді. Педагогикалық қызметті кәсіптік қызметтің түрі ретінде қалыптастырады, оның мазмұны білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу, білім беру және дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
    Несиелер: 3

    Сөйлеу мәдениетінің теориялық негіздерін білу; әдеби қазақ тілінің нормалары; жазбаша мәтіндер мен тұжырымдарды ауызша түрде құру заңдары. Коммуникациялық мақсаттар қоя білуге және оған қол жеткізуге; реттеуші байланыстарды пайдалану. Сөйлеу әрекетінің жалпы қазіргі коммуникативті мәдениетіне сәйкес негізгі коммуникативті құзыреттіліктерге ие болу; әдеби тілдің нормалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология
    Несиелер: 4

    Психологияның ғылым ретіндегі ерекшеліктерімен, пәні, психологияның ғылыми мектептерімен, психологиялық ғылымның қолданбалы бағыттарымен таныстырады. Адамдар мен адамдардың қоғамдастығының түрлі нысандарының психикалық өмірі мен қызметінің заңдылықтарын қарастырады. Психикалық үдерістерді, қасиеттерді, жай-күй және әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Экологияның негізгі заңдарын, әртүрлі саладағы ластанудың көздері мен сипаттамаларын, экологиялық мәселелерді шешу жолдарын қарастырады. Өнеркәсіптік кәсіпорындардағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін оқытады. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету, төтенше жағдайларда адамды қорғау саласында басқару құралдары мен әдістерін қолданады, өндірістік қызметте зиянды және қауіпті факторларды анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымдар бөлімінде ерекше қажеттіліктері бар балалар психол��гиясымен таныстырады. Психикалық дамудың тежелу себептерін қарастырады: түсінігі, себептері, типологиясы. Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды жалпы білім беру үдерісіне енгізудің нұсқалық формаларын қарастырады. Интеграцияланған білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерте жастағы мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуы/ /
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі түсініктерімен, міндеттерімен, мақсатымен, теориялық негіздерімен таныстырады. Корр��кция, компенсац��я, депривация, жарақат және тағы басқа негізгі ұғымдармен таныстырады. Балалардағы бірінші кемістіктің пайда болуына ықпал ететін негізгі себептерді сипаттайды. Балалардың психикалық дамуының (дизонтогенез) негізгі заңдылықтарын, педагогикалық және медициналық практика үшін олардың маңызын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
    Несиелер: 5

    Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің құрылымымен, қызметімен, түрлі патологияларымен таныстырады. Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің тұрлі патологияларын үйренеді. Есту, көру және сөйлеу мүшелерін және олардың қызметін зерттеудің негізгі әдістерін, аталған мүшелердің қызметі зақымдалған тұлғаларды оңалтудың және алдын-алудың заманауи әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі/
    Несиелер: 3

    Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің мазмұнымен таныстырады. Мүмкіндігі шектеулі балалармен және олардың отбасымен жүргізілетін тәрбиелік іс-шараларды жүргізу ерекшеліктерін талдайды. Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды және олардың ата-аналарын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді сипаттайды. Ұжымда топтық жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық жүйке жүйесініңі анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
    Несиелер: 4

    Аталған пәннің мақсатымен, міндеттерімен таныстырады. Жүйке жүйесінің функционалдық анатомия��ын және зақымдалу белгілерін қарастырады. Балалық шақтағы жүйке жүйесінің құрылымдық-функционалдық даму ерекшеліктерін талдайды. Балалар неврологиясының зерттеу әдістері мен балалардағы жүйке жүйесі ауруларын сипаттайды. Жүйке жүйесінің перинаталдық патологиясын және жүйке жүйесі дамуының аномалиясын түсіндіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың сөйлеу тілін түзету/
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми негіздерімен таныстырады. Даму бұзылыстары б��р тұлғалардың коммуникативтік қызметінің қалыптасу үдерісінің теориялық негіздерін қарастырады. Тіл кемістігінің мүмкіндігі шектеулі балалар тұлғасының қалыптасу үдерісіне ықпалын талдайды. Тілдің сензитивтік кезеңінде көрсетілетін коррекциялық көмекті жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы және нейрофизиология/
    Несиелер: 4

    Жоғары жүйке қызметінің нейрофизиологиясының пәнімен, міндеттерімен, әдістерімен таныстырады. ЖЖҚ нейрофизиолог��ясының негізгі мақсаттары мен міндеттерін қарастырады. ЖЖҚ әр түрлі типіндегі адамдардың нейрофизиологиялық үдерістерін, адамның ЖЖҚ жеке ерекшеліктерін сипаттайды. Темпераментті жекелік құрылымында түсіндіреді. Ұйқы психофизиологиясын, ұйқының физиологиялық ерекшеліктерін, ұйқы теориясын түсінеді. Түс көрудің ерекшеліктерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оторинолорингология
    Несиелер: 5

    Оторинолорингологияның мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, теориялық негіздерімен, даму тарихымен таныстырады. Оторинолорингологияның негізгі ұғымдары: құлақ, мұрын, тамақтың клиникалық анатомиясы мен физиологиясын зерттейді және қарастырады. Сыртқы және ортаңғы құлақты зерттеу әдістерін талдайды. Есту талдауыштарының патогенді асқынуларын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • /Кәсіби бағытталған шетел тілі/
    Несиелер: 3

    Студенттер әр түрлі функционалдық стильдер мен жанрлардағы түпнұсқа әдебиетті оқу және аудару сияқты ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады және жетілдіреді, кәсіби сипаттағы әңгімеге қатыса білу, коммуникативтік ниеттердің кең тізілімін білдіру, сөйлеу этикетінің ережелерін сақтай отырып, монологтық сөйлеудің негізгі түрлерін меңгерген, іскерлік жазудың негізгі түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тіл
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру. - Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны, алқындылықты енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логопедия негіздері/
    Несиелер: 6

    Логопедияның және сөйлеу бұзылыстарын зерттеудің даму тарихын, қалыптасуының қайнар көздерін қарастырады. Қазақстандағы және шетелдегі логопедияның теориясы мен практикасының заманауи ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Тіл дамуының қалыпты барысы мен балалардың толыққанды тілдік дамуына ықпал ететін факторларды талдайды. Балалар тілінің қалыптасу кезеңдерін, тіл бұзылыстарының ерте диагностикасы мәселелерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Генетиканың мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, әдіснамалық және ғылыми аппаратымен; генетиканың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезең��ерімен таныстырады. Генетикадағы зерттеу әдістерімен, популяциялық-генетикалық әдіспен, тұқымқуалаушылық негіздерімен таныстырады. Психикалық аурулар генетикасын, тұқым қуалайтын жүйке және жүйке-бұлшықеттік аурулардың себептерін түсінеді. Жүйке жүйесінің тұқымқуалаушылық ауруларын сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Невропатология/
    Несиелер: 5

    Невропатология пәнімен, нысанымен, мақсатымен, міндетімен, даму тарихымен, теориялық аппаратымен таныстырады. Жүйке жүйесінің ��волюциясын, жүйке тін�� - нейрондар мен глиальды элементтер құрылымымен, жұлын құрылысымен, бас миы құрылымын қарастырады. Орталық және перифериялық жүйке жүйесінің қабыну ауруларының себептерін; жүйке жүйесіндегі туа біткен және жүре туындаған қабыну үдерістерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жүйке жүйесінің аурулары/
    Несиелер: 5

    Балалардағы жүйке жүйесінің негізгі ауруларымен таныстырады. Жүйке жүйесі ауруларының негізінде жатқан себептерді, тұқымқуала��шылық табиғатын зерттейді. Балалардың психотипін, бас миының шайқалуы мен зақымдалуын тудыратын жарақатын, перифериялық жүйке зақымдалуын: ісіктерді қарастырады. Жүйке жүйесі ауруларының негізгі симптомдарын топтастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім берудің мазмұны, міндеттері, қағидаттарымен, мүмкіндігі шектеулі балалар санаттарымен, инклюзивті білім берудің нормативтік – құқықытық негіздерімен таныстырады. Қазірг�� инклюзивтік мектептің ережелерін, мәселелерін, кедергісіз орта ерекшеліктерін қарастырады. Қазіргі инклюзивті білім берудің жағдайын бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 4

    Арнайы педагогиканың объектісі, субьектісі, пәні, мақсаты мен міндеттерімен таныстырады. Моральдық немесе физикалық дамуында ауытқулары бар, оқу ��дерісіндегі белгілі бір қажеттіліктерге ие және арнайы білім беру субьектісі болып табылатын жеке тұлғаны қарастырады. Арнайы педагогикалық зерттеу объектісі ретінде қызмет ететін осындай тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандыра алатын оқу үдерісін сипаттайды. Арнайы педагогиканың пәні ретінде арнайы білім берудің ғылыми білімдерінің теориясы мен тәжірибесін талдайды. Даму бұзылыстары бар жеке адамның дамуы мен әлеуметтену ерекшеліктерін зерттейді, сондай-ақ, осы санаттағы жеке адамның барынша дербестікке жету үшін кемшіліктерді түзету мен ө��еудің жаңа әдістерін іздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі критериалды бағалау
    Несиелер: 4

    Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта мектепте инклюзивті білім беру жағдайында білім берудің жаңартылған мазмұнын МЖМБС талаптарына сай іске асыру ерекшеліктерімен таныстырады. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін қарастырады. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау дағдыларын енгізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Генетикалық кемістіктер
    Несиелер: 5

    Генетиканың мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, әдіснамалық және ғылыми аппаратымен; генетиканың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдерімен таныстырады. Адамның ерте онтогенезінің ерекшеліктерін, эмбриогенездің маңызды кезеңдерін қарастырады. Дамудың туа біткен ақауларын, мутациялық өзгергіштік себептерін талдайды. Қоршаған ортаның мутагені, антимутагендерін қарастырады. Жасушадағы тұқымқуалаушылық ақпараттардың ұйымдасуын сипаттау және талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың дифференциалды диагностикасы/
    Несиелер: 5

    Пәннің жалпы мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, әдіснамалық ғылыми аппаратымен таныстырады. Ұқсас жағдайларды ажырату, бала дамуын кешенді зерттеу принципі, даму кемістігін диагностикалау мәселелерін қарастырады. Даму кемістігін диагностикалау кезеңдерін топтастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Естимейтин балалардың есту қабілетін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Есту қабылдауын дамытудың заманауи тұжырымдамалары, білім беру кеңістігіндегі есту қабылдауын дамытудың рөлі туралы білімін жетілдіреді. Есту қабылдауын дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері, есту кемістігі бар балалардың есту қабілетін зерттеу әдістері түсініктерімен танысады. Естімейтін балаларға әдістемелерді қолдану, заманауи әдістермен оқыту, есту-сөйлеу оңалту дағдыларын бекітеді. Есту қабылдауын дамыту бойынша жұмыс дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурдопедагогикадғы психокоррекциялық әдістемелер/
    Несиелер: 4

    Ым-ишара тілін естімейтін балалар коммуникациясының кинестикалық вербальды емес жүйесі ретінде қарастыру жән�� қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кохлеарлық имплантация кейінгі балаларды оқытудың әдістемесі/
    Несиелер: 4

    Кохлеарлы имплантациядан кейінгі балалардың есту және сөйлеуін оңалтудың заманауи әдістеріне оқытудың теориялық негіздерін білуді жетілдіру. КИ кейін балалармен жұмыс істеу дағдыларын, құрылғы туралы білу, кохлеарлы имплантация жүйесінің жұмыс істеу принципі білімін бекітеді. Имплантацияға диагностикалық тексеру жүргізу және кандидаттарды іріктеу, имплантациялау процессорын орнату, балаларды операциядан кейінгі оңалту кезеңдері, балалық шақта кохлеарлы имплантацияға қарсы көрсеткіштерді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды математикаға оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы мектептерде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды Математиканы оқыту әдістемесі теориясының мазмұнымен таныстырады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды математиканы оқытудың әдістерін, тәсілдері мен құралдарын; арнайы мектепте негізгі жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруде қиындықтарға тап болған оқушыларды қарайды. Мүмкіндігі шектеулі балалармен оқу және тәрбие іс-шараларын өткізу ерекшеліктерін талдайды. Интеграцияланған оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді сипаттайды. Ұжымда топтық жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурдопедагогикадағы арттерапиялық әдістемелер
    Несиелер: 4

    Сурдопедагогиканың мақсаты, міндеттері, әдіснамалық аппараты туралы білімін жетілдіреді. Естімейтін және нашар еститін балалар үшін арттерапиядағы жарақаттан кейінгі стресстік бұзылыстармен жұмыс істеу ерекшеліктерін талдайды. Естімейтін және нашар еститін балалармен жұмыс істеуде құм терапиясының тәсілдерін қолданады. Естімейтін және нашар еститін балалармен жұмыс істеуде арт-терапия барысында коммуникация мен интерпретацияның ерекшеліктерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурдопедагогика
    Несиелер: 4

    Сурдопедагогиканың мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми негіздерімен таныстырады. Сурдопедагогика тарихымен (шетелдік және отандық) таныстырады. Жеке және топтық оқыту принциптерін сипаттайды. Естімейтін, нашар еститін балаларды оқыту жүйесінің қалыптасу мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурдопсихология
    Несиелер: 4

    Сурдопсихологияның мазмұнымен, пәнімен, мақсатымен, міндеттерімен, ғылыми аппаратымен таныстырады. Есту бұзылысының негізгі себептерін, есту бұ��ылысының жіктелуін және сурдопсихологияның басқа ғылымдармен байланысын қарастырады. Сурдопсихологияның даму тарихын қарастырады. Сурдопсихологияның заманауи зерттеу әдістерін талдайды. Естуінде түрлі бұзылыстары бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін, даму заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесінің мазмұнымен таныстырады. Әлеуметтік және табиғи орта туралы білімдерін кеңейтеді және жүйелейді; әлеуметтік-адамгершілік өмір тәжірибесін жинақтайды, отбасында, мектепте, көшеде, қоғамдық орындарда, табиғаттағы мінез-құлық ережелерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кешенді диагностика
    Несиелер: 5

    Арнайы психологиядағы психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерінің даму тарихымен таныстырады. Кешенді диагностикалау дағдыларын дамытады. Балалардың даму бұзылыстары туралы заманауи көзқарастарды және бала бұзылыстарын психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың әдіснамалық принциптерін сипаттайды. Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың міндеттерін қарастырады. Даму бұзылыстары бар балаларды зерттеуге деген кешенді қатынас дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Есту бұзылыстары бар балалардың перцептивті дамуы
    Несиелер: 4

    Естімейтін балалардың есту қабылдауын дамыту мәселесі, есту кемістігі бар балалар тобын жіктеу туралы білімін жетілдіреді. Есту қабылдауын дамытудың психологиялық-педагогикалық негіздері, есту кемістігі бар балалардың есту қабілетін зерттеу әдістері түсініктерін талдайды. Естімейтін балаларға әдістемелерді қолдану, заманауи әдістермен оқыту, есту-сөйлеу оңалту дағдыларын бекітеді. Есту қабылдауын дамыту бойынша жұмыс дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кохлеарды импланты бар балаларды оңалту жұмыстары
    Несиелер: 4

    Кохлеарлық имплантациялы әртүрлі санаттағы, ерте мектепке дейінгі, мектеп жасындағы балаларда есту мен сөйлеудің даму ерекшеліктерін қарастыр��ды. Түрлі жастағы естімейтін балаларда есту мен сөйлеудің даму әдістерін, балалық шақта кохлеарлы имплантацияға қарсы көрсеткіштерді талдайды. Кохлеарлық имплантациялы баланың отбасымен жұмыс істеуде психологиялық –педагогикалық көмек көрсету бойынша ұсыныстар жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Есту кемістігі бар балаларға білім берудегі ақпараттық технологиялар мен техникалық құралдар
    Несиелер: 6

    Сурдопедагогикадағы заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологиялар бойынша білімін жетілдіреді. Есту кемістігі бар балаларды оқытуда техникалық құралдарды қолдану дағдыларын, есту кемістігі бар балаларға психологиялық тексеру жүргізу білігін қалыптастырады, сурдопедагогикадағы диагностика әдістерімен таныстырады. Есту кемістігі бар балалармен коррекциялық жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар психиятриясы/
    Несиелер: 5

    Балалар психиатриясының жалпы мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, әдіснамалық ғылыми аппаратымен таныстырады. Балалық шақтағы психикалық қызметтің жалпы ұғымдарын қарастырады. Психикалық дизонтогенез түрлерін сипаттайды. Симптом және синдром түсініктерімен таныстырады. Неврозды, оның балалық және жасөспірімдік шақтағы ерекшеліктерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клиникалық психология/
    Несиелер: 5

    Клиникалық психология негіздерін зерттейді, психикалық норма мен патология контекстіндегі клиникалық көріністерді, сондай-ақ оларды диагностикалау әдістерін талдайды. Факторлар мен синдром санаттарын топтастырады. Клиникалық психологияның зерттеу әдістерін қолданады. Клиникалық психологиядағы негізгі бұзылыстарды зерттеу дағдыларын және оларды диагностикалау әдістерін үйренеді. Сана, өзіндік сана, ойлау, сөйлеу, интеллект, зейін, ес және жеке тұлға бұзылыстарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Есту бұзылыстары бар балаларды оқытуды сурдотехниканы қолдану
    Несиелер: 6

    Сурдопедагогикадағы заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологиялар туралы білімін бекітеді. Есту кемістігі бар балаларды оқытуда техникалық құралдарды қолдану дағдыларын, есту кемістігі бар балаларға психологиялық тексеру жүргізу білігін жетілдіреді, сурдопедагогикадағы диагностика әдістерімен таныстырады. Есту кемістігі бар балалармен коррекциялық жұмысты жоспарлауды әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Күрделі кемістігі бар балалардың психофизикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми аппаратымен таныстырады. Күрделі кемістік, бірінш�� кемістік, екінші кемістік, дизонтогенез, патология, қалдық құбылыс, сақталған интеллект, т.б. ұғымдардың мәнін ашады және түсіндіреді. Күрделі кемістігі бар балалардың психикалық және физикалық даму ерекшеліктерін зерттейді. Аномальды балалардың тиісті категорияларына түзету көмегін көрсету жолдарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эмоциалық- ерік бұзылыстары бар балалардың психофизикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнымен, мақсатымен, міндеттерімен, дамуымен, принциптерімен, ғылыми аппаратымен таныстырады. Балалардағы эмоциялық-ерік аумағы бұзылыстарының себептерін түсіндіреді және бұл бұзылыстардың түрлерін ажыратады. Жеке тұлғаның психофизикалық даму заңдылықтарын түсіндіреді. Балалардың психикалық даму бұзылыстарының спектрін сипаттайды. Эмоциялық бұзылыстары бар балалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі есту бұзылыстары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі сурдопедагогиканың тарихы туралы білімін, мектепке дейінгі сурдопедагогиканың пәні, міндеттері, негізгі теорияларын бекітеді. Есту кемістігі бар ерте жастағы және мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық даму ерекшеліктерін қарастырады. Естімейтін балаларға әдістемелерді қолдану, заманауи әдістермен оқыту, есту-сөйлеу оңалту дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалалрға отбасылық тәрбие беру/
    Несиелер: 4

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық тәрбиелеу пәнімен, мақсатымен, міндеттерімен, принциптерімен таныстыра��ы. Даму ауытқуы бар балаларды тәрбиелеу мен оқыту ісінде мүмкіндігі шектеулі балаларды отбасылық тәрбиелеудің мәнін ашады. Отбасылық тәрбиелеудің жаңа технологияларын: ерте педагогикалық көмек, мамандар мен ата-аналардың бірлескен қызметін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу
    Несиелер: 4

    Мүмкіндігі шектеулі мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың мақсатымен, міндеттерімен, принциптерімен, әдістерімен таныстырады. Коррекциялық педагогиканың мазмұнын және міндеттерін қарастырады. Арнайы педагогика нысаны ретіндегі мүмкіндігі шектеулі балаға мінездеме береді. Мүмкіндігі шектеулі баланы ойын іс-әрекетінде тәрбиелеу туралы практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі сурдопедагогика
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі сурдопедагогиканың тарихы туралы білімін, мектепке дейінгі сурдопедагогиканың пәні, міндеттері, негізгі теорияларын бекітеді. Есту кемістігі бар ерте жастағы және мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық даму ерекшеліктерін талдайды. Әдістемелерді қолдану, заманауи әдістермен оқыту, естімейтін балаларды есту-сөйлеу оңалту дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Есту кемістігі бар балаларды оқытудың вербальды емес құралдар
    Несиелер: 4

    Есту кемістігі бар балаларды оқытудағы вербальды емес құралдар туралы білімін жетілдір��ді, коммуникацияның кинетикалық жүйелерін топтастырады. Нашар еститін балалар өміріндегі вербальды емес коммуникацияның табиғаты мен мәні туралы түсініктермен таныстырады. Сөйлесу тілінің вербальды емес құрамы ретінде қолданылатын ым-ишараларды қолдану дағдыларын бекітеді. Естімейтін және нашар еститін балалардың сөздік-ым-ишаралық қостілділігінің өзгешеліктерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Есту бұзылыстары бар балаларды әлеуметтік бейімдеу
    Несиелер: 5

    Ым-ишара тілінің маңызын естімейтін балалардың кинетикалық және вербальды емес коммуникация жүйесі ретінде белсендіреді. Естімейтін балалардың сөздік-ым ишаралық қостілділігінің өзгешеліктерін, билингвизм түсінігін бекітеді. Дактильді сөйлеу тілін естімейтін балалардың вербальды коммуникациясының кинетикалық жүйесі ретінде қарастырады. Естімейтін балалардағы билингвизмді талдайды және естімейтіндер ортасындағы қарым-қатынас құралы ретінде ым-ишара тілінің рөлін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы/Жаңа кәсіби құзыреттіліктерді алу модулі
    Несиелер: 12

    Кәсіби құзіреттіліктерді кеңейту үшін студенттің өз бетінше таңдаған қосымша бағдарламасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды қазақ, орыс тіліне оқытудың арнайы әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Арнайы (коррекциялық) мектептегі қазақ, орыс тілдерін оқыту әдістемесінің ��егізгі ережелерін қарастырады. Ғылым ретіндегі қазақ, орыс тілдерінің арнайы әдістемесін талдайды. Қазақ, орыс тілі сабақтарында негізгі дидактикалық принциптерді жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады. Сөздік қорды толықтыру білігін дамытады. Жүйелі жазбаша тілін дамыту біліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Есту кемістігі бар балаларды заттық тәжірибелік оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Естімейтін оқушыларды оқытудың түзету жүйесінде заттық-тәжірибелік іс-әрекет әдістемесі туралы білімдерін жетілдіреді. Заттық-тәжірибелік оқыту, сабақтарда тілге оқытудың коммуникативті жүйесін пайдалану дағдыларын нығайтады. Есту кемістігі бар баланы оқытуда заттық-тәжірибелік сабақтардың жүргізілуін жоспарлау бойынша, баланың отбасына психологиялық - педагогикалық көмек көрсету бойынша ұсыныстар жасайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Есту бұзылыстары бар балаларды дыбыстауға оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Есту қабілеті нашар балалардың дыбыс айтуын қалыптастыру бойынша білімдерін жетілдіреді. Дыбыстаудағы дыбыс қою, түзету және дыбыстарды автоматтандыру дағдыларын дамытады. Сөйлеу-есту талдауыштарының құрылымын, сөйлеу аппаратының орталық және перифериялық бөлімдерінің құрылымын талдайды. Дыбыс айтуын түзету жұмыстарының жүргізілуін жоспарлау бойынша, баланың отбасына психологиялық - педагогикалық көмек көрсету бойынша ұсыныстар жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды бейнелеу өнеріне оқытудың арнайы әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнеріне оқытудың пайда болу тарихын және мүмкіндігі шектеулі бал��ларды үздіксіз оқыту жүйесіндегі бейнелеу өнеріне оқытудың рөлін қарастырады. Арнайы мектептегі кәсіби-еңбекке оқытудың мақсаты мен міндеттерін талдайды. Мүмкіндігі шектеулі балалармен бейнелеу өнеріне оқыту сабақтарын жүргізу жұмыстарының практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Есту кемістігі бар балалардағы дұрыс дыбыс айтуға үйрету
    Несиелер: 5

    Есту қабілеті нашар балалардың дыбыс айтуын қалыптастыру туралы білімдерін белсендіреді. Дыбыстаудағ�� дыбыс қою, түзету және дыбыстарды автоматтандыру дағдыларын дамытады. Есту кемістігі бар мектеп жасына дейінгі балалардың ауызша сөйлеу тілін қалыптастыру бойынша Пелымской Т.В., Шматко Н.Д. әдістемелерін, Носкова Л.П. әдістемелерін қолдануды іріктеу жұмыстарын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Есту кемістігі бар балаларды заттық тәжірибелік оқыту элементтері
    Несиелер: 4

    Заттық-тәжірибелік қызметтің түзетуші сипатын білуін күшейту, заттық-тәжірибелік оқыту тапсырмаларын бағалау. Күнделікті ұғымдардың көлемінің дағдыларын, заттық-тәжірибелік оқытудың сөзбен үздіксіз байланысы, әр түрлі іс-әрекет түрлерінде тілдік материалдардың қайталау жиілігін бекітеді. Заттық- тәжірибелік іс-әрекет мазмұнын көрсететін сөйлемдердің әртүрлі үлгілерін оқушылардың игеруі бойынша ұсыныстар жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Есту бұзылыстары бар балаларды оқытудағы экспрессиялық әдістемелер
    Несиелер: 4

    Есту кемістігі бар балаларды оқытуда әдістер мен тәсілдерді таңдауда ғылыми көзқарастың қажеттілігі туралы білімін жетілдіреді. Ым-ишара тілін естімейтін балалар коммуникациясының кинестикалық вербальды емес жүйесі ретінде қарастыру және қолдану. Есту кемістігі бар балаларға арналған білім беру ортасында ым-ишараларды қолдану дағдыларын бекіту. Ым-ишара тілін естімейтін баланың танымдық іс-әрекеті және әлеуметтенуінің құралы ретінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дактильді-ым-ишара тілі
    Несиелер: 5

    Естімейтін балалармен өзара байланыс пен қарым-қатынастың негізгі түрі ретіндегі ым-ишара тілі туралы білімдерін жетілдіреді. Ым-ишара ті��ін естімейтін баланың танымдық белсенділігі мен әлеуметтенуінің бір тәсілі ретінде талдайды. Естімейтін балалардың сөздік-ым ишаралық қостілділігінің өзгешеліктерін, дағдыларын бекітеді. Дактильдік сөйлеу, дактилизация, дактиль тілі, дактильді жүйелер, дактиль алфавиті, әртүрлі дактильдік алфавиттерді құру принциптерін қарастырады. Ым-ишара тілінің маңызын естімейтін балалардың кинетикалық және вербальды емес коммуникация жүйесі ретінде белсендіреді. Естімейтін балалардың сөздік-ым ишаралық қостілділігінің өзгешеліктерін, билингвизм түсін��гін бекітеді. Дактильді сөйлеу тілін естімейтін балалардың вербальды коммуникациясының кинетикалық жүйесі ретінде қарастырады. Естімейтін балалардағы билингвизмді тал��айды және естімейтіндер ортасындағы қарым-қатынас құралы ретінде ым-ишара тілінің рөлін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    арнайы педагогикадағы оқыту, тәрбие беру және дамытудың әртүрлі теорияларының, сондай-ақ даму мен білімнің әртүрлі деңгейлеріндегі ерекше қажеттіліктері бар студенттерге арналған білім беру бағдарламалары білімін қолдану, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу нәтижелерін критериалды бағалау дағдыларының болуы.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON11

    Дефектологияның әртүрлі салаларында қолданбалы мәселелерді шешуде білім мен дағдыларын, дефектологтың мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасау әдістерін, сыни талдау, бағалау және күрделі білім мен идеяларды синтездеу әдістерін көрсету.

  • Код ON6

    инклюзивті, көп тілді және жаңартылған білім беру жағдайында оқу-тәрбие, түзету – дамыту үрдістерін ұйымдастырумен байланысты мәселелерде дефектолог-сурдопедагог қызметінің түрлері бойынша мақсаты мен кәсіби міндеттері аумағындағы білімдерін көрсету.

  • Код ON10

    Дефектологияның түрлі салаларының түйісінде психологиялық-педагогикалық зерттеулер өткізе білу, заманауи психотехнологияны, практикалық қызметтегі білім беру менеджментін қолдана білу, сыни ойлау технологияларының дағдыларын меңгеру.

  • Код ON9

    Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, тәрбиелеу мен оқытудың арнайы әдістерін қолдану арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру дағдыларын көрсету;

  • Код ON5

    Кәсіби қызметінде терең білімін көрсете алу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін білу, түрлі бұзылыстары бар білім алушылардың біліміне бейімделген жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруге, дамудың бұзылуларын түзетуге, олардың сыни ойлау тұрғысынан әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін іс-әрекетін ұйымдастыру түрлерін, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON7

    даму бұзылыстары бар білім алушыларды өздерінің жасына, ерекше білім беру қажеттіліктеріне және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, тәрбиелеу, сөйлеу дамуының бұзылыстарын түзету және әлеуметтік бейімдеу (жеке немесе топтық түрде) міндеттерін жүзеге асыру бойынша іс-әрекеттерін ұйымдастыру.

  • Код ON8

    Едәуір күрделі әлеуметтік ортаға жоспарлы түрде ендіру, күнделікті өмірлік тәжірибесін кеңейту, білім алушылар үшін қолжетімді, оның ішінде басқа балалармен және ересектермен әлеуметтік қатынастар негізінде есту кемістігі бар білім алушылардың қоғамдағы адам өмірі үшін қажетті құзіреттіліктерін дамыту бойынша қызметін ұйымдастырады.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

Top