Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01912 Сурдопедагогика в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • арнайы педагогикадағы оқыту, тәрбие беру және дамытудың әртүрлі теорияларының, сондай-ақ даму мен білімнің әртүрлі деңгейлеріндегі ерекше қажеттіліктері бар студенттерге арналған білім беру бағдарламалары білімін қолдану, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу нәтижелерін критериалды бағалау дағдыларының болуы.
  • Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.
  • Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.
  • Дефектологияның әртүрлі салаларында қолданбалы мәселелерді шешуде білім мен дағдыларын, дефектологтың мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасау әдістерін, сыни талдау, бағалау және күрделі білім мен идеяларды синтездеу әдістерін көрсету.
  • инклюзивті, көп тілді және жаңартылған білім беру жағдайында оқу-тәрбие, түзету – дамыту үрдістерін ұйымдастырумен байланысты мәселелерде дефектолог-сурдопедагог қызметінің түрлері бойынша мақсаты мен кәсіби міндеттері аумағындағы білімдерін көрсету.
  • Дефектологияның түрлі салаларының түйісінде психологиялық-педагогикалық зерттеулер өткізе білу, заманауи психотехнологияны, практикалық қызметтегі білім беру менеджментін қолдана білу, сыни ойлау технологияларының дағдыларын меңгеру.
  • Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, тәрбиелеу мен оқытудың арнайы әдістерін қолдану арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру дағдыларын көрсету;
  • Кәсіби қызметінде терең білімін көрсете алу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін білу, түрлі бұзылыстары бар білім алушылардың біліміне бейімделген жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруге, дамудың бұзылуларын түзетуге, олардың сыни ойлау тұрғысынан әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін іс-әрекетін ұйымдастыру түрлерін, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.
  • даму бұзылыстары бар білім алушыларды өздерінің жасына, ерекше білім беру қажеттіліктеріне және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, тәрбиелеу, сөйлеу дамуының бұзылыстарын түзету және әлеуметтік бейімдеу (жеке немесе топтық түрде) міндеттерін жүзеге асыру бойынша іс-әрекеттерін ұйымдастыру.
  • Едәуір күрделі әлеуметтік ортаға жоспарлы түрде ендіру, күнделікті өмірлік тәжірибесін кеңейту, білім алушылар үшін қолжетімді, оның ішінде басқа балалармен және ересектермен әлеуметтік қатынастар негізінде есту кемістігі бар білім алушылардың қоғамдағы адам өмірі үшін қажетті құзіреттіліктерін дамыту бойынша қызметін ұйымдастырады.
  • Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.
Top