Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01912 Сурдопедагогика в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты арнайы педагогика, сурдопедагогика және технология саласында кәсіби құзіреттіліктерге ие еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Экономика және құқық негіздері
Мұхтартану
Дефектология негіздері
Қоғамдық танымның өзекті мәселері және қайта қалыптасуы
Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Абайтану
Пән мен тілді біріктіре оқыту
Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті және коммуникация
Психология
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиясы
Ерте жастағы мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуы/ /
-
2 Оқу жылы
Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі/
Орталық жүйке жүйесініңі анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Мүмкіндігі шектеулі балалардың сөйлеу тілін түзету/
Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы және нейрофизиология/
Оторинолорингология
/Кәсіби бағытталған шетел тілі/
Кәсіби қазақ (орыс) тіл
Логопедия негіздері/
Генетика
Невропатология/
Жүйке жүйесінің аурулары/
Инклюзивті білім беру
Арнайы педагогика
Инклюзивті білім берудегі критериалды бағалау
Генетикалық кемістіктер
-
3 Оқу жылы
Мүмкіндігі шектеулі балалардың дифференциалды диагностикасы/
Естимейтин балалардың есту қабілетін дамыту әдістемесі
Сурдопедагогикадғы психокоррекциялық әдістемелер/
Кохлеарлық имплантация кейінгі балаларды оқытудың әдістемесі/
Мүмкіндігі шектеулі балаларды математикаға оқытудың арнайы әдістемесі
Сурдопедагогикадағы арттерапиялық әдістемелер
Сурдопедагогика
Сурдопсихология
Мүмкіндігі шектеулі балаларды қоршаған ортамен таныстырудың арнайы әдістемесі/
Кешенді диагностика
Есту бұзылыстары бар балалардың перцептивті дамуы
Кохлеарды импланты бар балаларды оңалту жұмыстары
Есту кемістігі бар балаларға білім берудегі ақпараттық технологиялар мен техникалық құралдар
Балалар психиятриясы/
Клиникалық психология/
Есту бұзылыстары бар балаларды оқытуды сурдотехниканы қолдану
Күрделі кемістігі бар балалардың психофизикалық дамуы
Эмоциалық- ерік бұзылыстары бар балалардың психофизикалық дамуы
-
4 Оқу жылы
Мектепке дейінгі есту бұзылыстары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу
Мүмкіндігі шектеулі балалалрға отбасылық тәрбие беру/
Мектеп жасына дейінгі мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту және тәрбиелеу
Мектепке дейінгі сурдопедагогика
Есту кемістігі бар балаларды оқытудың вербальды емес құралдар
Есту бұзылыстары бар балаларды әлеуметтік бейімдеу
Minor бағдарламасы/Жаңа кәсіби құзыреттіліктерді алу модулі
Мүмкіндігі шектеулі балаларды қазақ, орыс тіліне оқытудың арнайы әдістемесі/
Есту кемістігі бар балаларды заттық тәжірибелік оқытудың әдістемесі
Есту бұзылыстары бар балаларды дыбыстауға оқытудың әдістемесі
Мүмкіндігі шектеулі балаларды бейнелеу өнеріне оқытудың арнайы әдістемесі/
Есту кемістігі бар балалардағы дұрыс дыбыс айтуға үйрету
Есту кемістігі бар балаларды заттық тәжірибелік оқыту элементтері
Есту бұзылыстары бар балаларды оқытудағы экспрессиялық әдістемелер
Дактильді-ым-ишара тілі
Оқыту нәтижелері
- арнайы педагогикадағы оқыту, тәрбие беру және дамытудың әртүрлі теорияларының, сондай-ақ даму мен білімнің әртүрлі деңгейлеріндегі ерекше қажеттіліктері бар студенттерге арналған білім беру бағдарламалары білімін қолдану, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу нәтижелерін критериалды бағалау дағдыларының болуы.
- Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.
- Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.
- Дефектологияның әртүрлі салаларында қолданбалы мәселелерді шешуде білім мен дағдыларын, дефектологтың мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасау әдістерін, сыни талдау, бағалау және күрделі білім мен идеяларды синтездеу әдістерін көрсету.
- инклюзивті, көп тілді және жаңартылған білім беру жағдайында оқу-тәрбие, түзету – дамыту үрдістерін ұйымдастырумен байланысты мәселелерде дефектолог-сурдопедагог қызметінің түрлері бойынша мақсаты мен кәсіби міндеттері аумағындағы білімдерін көрсету.
- Дефектологияның түрлі салаларының түйісінде психологиялық-педагогикалық зерттеулер өткізе білу, заманауи психотехнологияны, практикалық қызметтегі білім беру менеджментін қолдана білу, сыни ойлау технологияларының дағдыларын меңгеру.
- Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру, тәрбиелеу мен оқытудың арнайы әдістерін қолдану арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру дағдыларын көрсету;
- Кәсіби қызметінде терең білімін көрсете алу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін білу, түрлі бұзылыстары бар білім алушылардың біліміне бейімделген жалпы білім беру бағдарламаларын меңгеруге, дамудың бұзылуларын түзетуге, олардың сыни ойлау тұрғысынан әлеуметтік бейімделуіне ықпал ететін іс-әрекетін ұйымдастыру түрлерін, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын меңгеру.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.
- даму бұзылыстары бар білім алушыларды өздерінің жасына, ерекше білім беру қажеттіліктеріне және жеке ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, тәрбиелеу, сөйлеу дамуының бұзылыстарын түзету және әлеуметтік бейімдеу (жеке немесе топтық түрде) міндеттерін жүзеге асыру бойынша іс-әрекеттерін ұйымдастыру.
- Едәуір күрделі әлеуметтік ортаға жоспарлы түрде ендіру, күнделікті өмірлік тәжірибесін кеңейту, білім алушылар үшін қолжетімді, оның ішінде басқа балалармен және ересектермен әлеуметтік қатынастар негізінде есту кемістігі бар білім алушылардың қоғамдағы адам өмірі үшін қажетті құзіреттіліктерін дамыту бойынша қызметін ұйымдастырады.
- Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.