Қазіргі бұқаралық коммуникация және PR құралдары

  • Пән ақпараттық-коммуникациялық кеңістіктегі өзгерістерді, ынтымақтастық үрдістерін, бәсекелестікті, қарым-қатынастың жаңа технологияларын, PR-ды әлеуметтік коммуникацияның түрі ретінде оқытады, пәнді оқыту нәтижесі бойынша білім алушы ақпараттық, жарнамалық, консалтингтік агенттіктермен, қоғаммен байланыс агенттіктерімен, баспалармен, қоғамдық құрылымдармен және қоғамның әртүрлі топтарымен байланысты ұйымдастыруға және қолдауға қабілетті болады
  • Образовательная программа 6B03201 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top