Қызмет саласында іскерлік әкімшілік ету

  • Мақсаты: қызмет көрсету саласында іскерлік әкімшілік ету саласындағы құзыреттіктер жиынтығын қалыптастыру. Қызмет көрсету секторындағы тиімді және кәсіптік және іскерлік қарым-қатынастың психологиялық механизмдерін, әртүрлі коммуникация жағдайында адам мінез-құлқының ерекшеліктерін зерттеу, коммуникациялық серіктестерге әсер етудің өнімді жолдарын көрсету, психологиялық, педагогикалық және басқару ғылымы жүргізетін заманауи зерттеулердің тұжырымдары мен ұсыныстары.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top