МІжМБ-дағы стратегиялық басқару

  • Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында стратегиялық (ұзақ мерзімді) басқару қызметін жүзеге асыру мүмкіндігін қалыптастыру. Зерттеледі: теориясы, әдістемесі, практикалық тәжірибесі; жоспарлау / операциялық қызмет, соның ішінде терең түсіну, тұжырымдық / теориялық аппаратты, нормативтік-құқықтық базаны шебер пайдалану; халықаралық, мемлекетаралық, ұлттық, аймақтық, жергілікті деңгейлерде бизнесті дамытудың ұзақ мерзімді міндеттерін шешудің стратегиялық әдістерін, әдістерін, технологияларын қолдану.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top