Мейрамхана және мейманхана өнімдерін қалыптастыру және насихаттау технологиялары

  • Мақсат - мейрамхана мен мейманхана өнімдерін қалыптастыру мен насихаттауда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Зерттеулер: Заманауи қмейманхана бизнесіжәне оны дамытуперспективалары. Насихаттау құралы ретінде стратегиялық маркетинг. Баға беру, кәсіпорынның маркетингтік стратегиясы. Мейманхана өнімдерін сату дынарыққаық палету құралы ретінде алға жылжыту. Сатудың Ерекшеліктері және тұтынушыларды тарту және ұстап тұрудың заманауи әдістері. Қазақстанның мейрамханасы мен мейманхана өнімін халық аралық нарыққа жылжыту дыбас қарудың кешенді тәсілі.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top