Білім берудегі 3D модельдеу және аралас шындық технологиялары

  • Бұл оқыту процесіне, білім алушылардың күнделікті өміріне жаңа ақпараттық технологияларды енгізуге, түрлі оқу пәндерін оқытудың тиімділігін арттыруға ықпал ететін болады. Цифрлық нысандар арқылы шынайылықты толықтыруға байланысты барлық технологиялар шынайылықтың екі полярлы нұсқаларының арасында орналасқан: біз өмір сүретін шынайылық және виртуалды шынайылық. Физикалық шынайылық кеңістіктегі қосымша объектілердің мүлдем болмауы, яғни физикалық кеңістіктің өзі. Виртуалды шынайылық - бұл нақты объектілердің мүлдем болмауы. Іс жүзінде шынайылық көбінесе ішкі жиындарға бөлінеді. Екі классикалық ішкі жиынтық - толықтырылған шынайылық (augmented reality, AR) және виртуалды шынайылық (virtual reality, VR). Бірінші жағдайда, шынайылықты әртүрлі объектілермен толықтыратын технологиялар, екіншісінде виртуалды шынайылықты нақты объектілермен толықтыратын технологиялар деп түсіндіріледі. Пәнде үш өлшемді кесте, анимация жасайтын Blender жұмысының негізгі принциптерін оқып үйрену қарастырылған; Blender құрамы 3D модельдеу, анимация, бейнелерді өңдеу, визуалды 3D әсерлер және т.б. қамтиды; редакторды ойындар үшін нысандарды құру құралы ретінде қолдану тәсілдері сипатталады. 3D-үлгілеу бойынша жобаны құру, оны жылжыту, IT-Startup жобаларды іске қосуды игеру көзделіп отыр.
  • Образовательная программа 7M01533 Информатика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top