БАҚ-ғы жарнама

  • Жарнама тарихы, қазіргі әлемдегі рөлі мен маңызы; аудиториялар, жарнама түрлері мен нысандары, жарнама стратегиялары; БАҚ-тар жарнама тасымалдаушы ретінде бөлінеді, телерекламаның спецификасы, радиорекламдар, баспа БАҚ-тағы жарнама ерекшеліктері, арнайы акциялар мен ПР-іс-шаралар, жарнаманы қабылдаудың психологиялық мәселелері, жарнамалық бейнелер мен стереотиптер. жарнама мәтіндерінің стилистикасы, жарнама мәтінінің сенімді факторлары зерттеліп, қарастырылады.
  • Образовательная программа 6B03201 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top