Макроэконмика және глобалдық бизнес-трендтер

  • Пәннің мақсаты жаһандану жағдайында бизнес мінез-құлқының әртүрлі деңгейлеріндегі экономикалық жағдайларды талдау және болжау дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: қазіргі заманғы Макроэкономиканың өзекті проблемалары; тұтыну және тәуекел активтері; экономиканың нақты секторының макроэкономикалық модельдері; экономиканың қаржы секторының макроэкономикалық модельдері; Инвестициялар: талдаудың негізгі тұжырымдамалары; Макроэкономикалық тепе-теңдік модельдері: жаһандық экономикадағы макроэкономикалық саясат; қаржы нарықтары және жаһандық дағдарыстар
  • Образовательная программа 7M04107 Іскерлік әкімшілендіру Global MBA
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top