Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04107 Іскерлік әкімшілендіру Global MBA в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Стратегиялық басқарудың қазіргі заманғы дағдыларына ие, жаһандық бизнес-процестердің дизайнын жасайтын, цифрландыру контексіндегі ұйымның транс-формациясын жүргізетін, сондай-ақ ұйымдар мен олардың құрылымдық бөлімшелерін басқаруды тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін жоғары және орта басқару буынының менеджерлерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Сандық мәтіндегі операциялық басқару
Макроэконмика және глобалдық бизнес-трендтер
Бизнес-зерттеу
Менеджмент және цифрландыру мәселелері
Стратегиялық менеджмент
Big Data және менеджменттің трансформациясы
Халықаралық маркетинг және сервис
E-marketing және компанияның бәсе-кеге қабілеттілігін басқару
Корпорациялардың қаржысын басқару
Өзгерістерді басқару
Бизнестегі әлеуметтік жауапкершілік және этика
Сандық мәнмәтіндегі ставкалар тізбегін басқару
Брендинг
Жаһандық бренд-менеджмент
Логистика
Қаржылық талдау және Big Data
Корпоративтік мәдениет
Деректерді талдау және басқару шешімдерін қабылдау
Оқыту нәтижелері
- Жаһандық бизнес-трендтерді болжау және сыртқы ортаның өзгерістері мен даму перспективаларын ескере отырып, ұйымның даму сценарийін модельдеу негізінде тиімді стратегиялық шешімдер қабылдау
- Маркетинг, макро және микроэкономикалық зерттеулердің әртүрлі әдістерін қолдана отырып талдамалық зерттеулер жүргізу және ұйымның операциялық қызметін басқару саласында стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдер қабылдау
- компанияның стратегияларын әзірлеу және іске асыру, адам ресурстарын басқару, маркетинг және брендинг, қаржы, операцияларды және өзгерістерді басқару сияқты биз-нестің негізгі функцияларымен байланысты менеджменттің жеке моделін құру
- ұйымдағы инновациялық жаңалықтар мен өзгерістерді тиімді басқаруға бағытталған жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып, менеджмент, маркетинг және бизнесті цифрлық трансформациялау мәселелерін шешу
- : бизнес құнын бағалау, инвестициялық шешімдер қабылдау, дивидендтік саясат пен капитал құрылымын қалыптастыру бойынша шешімдер қабылдау, жаһандану және цифрландыру жағдайында әлемдік нарықтардағы операцияларға байланысты шешімдер қабылдау үшін Big Data құралдары және қаржылық талдаудың негізгі әдістерін қолдану
- Әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстар туралы отандық және шетелдік статистиканың деректерін талдау және түсіндіру, әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштердің өзгеру үрдістерін анықтау
- HR дамыту бағдарламаларын әзірлеу және қызметкерлерді бағалау мен аттестаттаудың, ұйым персоналын ынталандыру мен ынталандырудың, копоративтік мәдениет пен әлеуметтік жауапкершіліктің әртүрлі әдістерін пайдалана отырып, олардың тиімділігін бағалау
- жеке брендті, тұлғааралық, жүйелік, жеке құзыреттерді, басқарушылық дағдыларды , көшбасшылықты, стратегиялық шешімдерді қабылдауды және жаһандық ойлау қабілетін дамытуға ықпал ететін жеке өсу бағдарламасын құру.